Malibu eco/hybrid

Ostaja??

Olisikos kellään tietoa koska olisi tulossa tuo eco/hybrid malli???

15

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tietoa

      Se ei kuitenkaan ole mikään talousihme. Euroopassa diesel taitaa olla järkevämpi valinta tässä vaiheessa. Malibun hybridin pitäisi saada bensaturbo päävoimanlähteeksi niin alkaisi taloudellisuus olla eurokunnossa.

      • 12+14

        Cruzessa on bensaturbo, jonka taloudellisuus on täysin kuralla. Mistä Malibuun saataisiin taloudellinen moottori?


      • -Cruze-
        12+14 kirjoitti:

        Cruzessa on bensaturbo, jonka taloudellisuus on täysin kuralla. Mistä Malibuun saataisiin taloudellinen moottori?

        Cruzen bensaturbon keskikulutus on 5.8l/100km. Mistähän sinulle saataisiin aivot?


      • TM 21/2012
        -Cruze- kirjoitti:

        Cruzen bensaturbon keskikulutus on 5.8l/100km. Mistähän sinulle saataisiin aivot?

        TM 21/2012

        kulutus maantieajossa
        - Chevrolet Cruze 6,3
        - Ford Focus 5,0

        kulutus kaupunkiajossa kuormattuna
        - Chevrolet Cruze 9,8
        - Ford Focus 8,1

        Eihän tuossa muuten mitään, mutta kun Fordin suorituskyky on vielä parempikin.


      • -Cruze-
        TM 21/2012 kirjoitti:

        TM 21/2012

        kulutus maantieajossa
        - Chevrolet Cruze 6,3
        - Ford Focus 5,0

        kulutus kaupunkiajossa kuormattuna
        - Chevrolet Cruze 9,8
        - Ford Focus 8,1

        Eihän tuossa muuten mitään, mutta kun Fordin suorituskyky on vielä parempikin.

        Nyt voin ihan suoraan sanoa sinua emävalehtelijaksi. Cruze voitti kaikki kiihdytykset ja Focus oli niissä viimeinen ja siis ylivoimaisesti surkein.


      • -Cruze-
        -Cruze- kirjoitti:

        Nyt voin ihan suoraan sanoa sinua emävalehtelijaksi. Cruze voitti kaikki kiihdytykset ja Focus oli niissä viimeinen ja siis ylivoimaisesti surkein.

        Ja ylivoimaisesti tehottomimmalla pikkumoottorilla saadaan tietysti pienet kulutuslukemat. Siksihän niitä tehdään hinnat alkaen malleiksi. Focuksen Cruzea vastaava moottori kuluttaa saman verran.

        Haetko seuraavaksi ne tiheiksi välitetyn pikkumoottorin eri vaihteiden kiihdytyslukemat ja vertaat niitä Cruzen ylivaihteiden lukemiin? Minä voin sitten antaa ne todelliset kiihdytystulokset kaikille.


      • 14+12
        -Cruze- kirjoitti:

        Ja ylivoimaisesti tehottomimmalla pikkumoottorilla saadaan tietysti pienet kulutuslukemat. Siksihän niitä tehdään hinnat alkaen malleiksi. Focuksen Cruzea vastaava moottori kuluttaa saman verran.

        Haetko seuraavaksi ne tiheiksi välitetyn pikkumoottorin eri vaihteiden kiihdytyslukemat ja vertaat niitä Cruzen ylivaihteiden lukemiin? Minä voin sitten antaa ne todelliset kiihdytystulokset kaikille.

        Miksei Ford-myyjillä ole mitään työasioita hoidettavana.


      • 1.0 EB
        TM 21/2012 kirjoitti:

        TM 21/2012

        kulutus maantieajossa
        - Chevrolet Cruze 6,3
        - Ford Focus 5,0

        kulutus kaupunkiajossa kuormattuna
        - Chevrolet Cruze 9,8
        - Ford Focus 8,1

        Eihän tuossa muuten mitään, mutta kun Fordin suorituskyky on vielä parempikin.

        sen lisäksi että Ford kuluttaa 20% vähemmän
        - se kiihtyy parhaiten (60-120km/h Ford 724m, Chevy 989m)
        - pysähtyy nopeimmin Ford 40m, Chevy 43m
        - halvempi ylläpitokuluiltaan: Ford 5,86€/100km, Chevy 6,89€/100km
        - hiljaisempi; Ford 70db, Chevy 73db (Chevyn äänenpaine kaksinkertainen!)
        - koritakuu; Ford 12v, Chevy 6v
        - ajoneuvovero: Ford 56€/v, Chevy 73€/v
        - liikennevakuutus: Ford 152€/v, Chevy 208€/v
        - kasko: Ford 398€/v, Ford 495€/v


      • -Cruze-
        1.0 EB kirjoitti:

        sen lisäksi että Ford kuluttaa 20% vähemmän
        - se kiihtyy parhaiten (60-120km/h Ford 724m, Chevy 989m)
        - pysähtyy nopeimmin Ford 40m, Chevy 43m
        - halvempi ylläpitokuluiltaan: Ford 5,86€/100km, Chevy 6,89€/100km
        - hiljaisempi; Ford 70db, Chevy 73db (Chevyn äänenpaine kaksinkertainen!)
        - koritakuu; Ford 12v, Chevy 6v
        - ajoneuvovero: Ford 56€/v, Chevy 73€/v
        - liikennevakuutus: Ford 152€/v, Chevy 208€/v
        - kasko: Ford 398€/v, Ford 495€/v

        Sinähän olet oikea kaikkien emävalehtelijoiden äiti. Cruze on KAIKISSA kiihdytyksissä ylivoimainen. Väärillä vaihteilla kiihdytyksiä ei kukaan laske miksikään.

        Kiihdytys 0-400m
        -nopein oli Cruze, siis 400m
        -hitain oli Focus, 372m
        Kiihdytys 60-120km/h
        -nopein oli Cruze 271m
        -hitain Focus 313m
        Sama kuormalla
        -nopein Cruze 325m
        -hitain Focus 372m

        Cruze oli etupenkillä kaikkein hiljaisin, Cruze ensin. 62/64, 65/65, 68/68 71/70

        Siitä olemme yhtä mieltä, että Focus on halpa ja siltä se myös tuntuu.


      • 1.0 EB
        -Cruze- kirjoitti:

        Sinähän olet oikea kaikkien emävalehtelijoiden äiti. Cruze on KAIKISSA kiihdytyksissä ylivoimainen. Väärillä vaihteilla kiihdytyksiä ei kukaan laske miksikään.

        Kiihdytys 0-400m
        -nopein oli Cruze, siis 400m
        -hitain oli Focus, 372m
        Kiihdytys 60-120km/h
        -nopein oli Cruze 271m
        -hitain Focus 313m
        Sama kuormalla
        -nopein Cruze 325m
        -hitain Focus 372m

        Cruze oli etupenkillä kaikkein hiljaisin, Cruze ensin. 62/64, 65/65, 68/68 71/70

        Siitä olemme yhtä mieltä, että Focus on halpa ja siltä se myös tuntuu.

        Olet vieraantunut pahasti tosielämästä.

        0-400m täyskiihdytys, missä olosuhteissa sellaista tarvitaan?

        60-120km/h kolmosvaihteella??? Ehkä korean ihmeessä täytyy vinguttaa pikkuvaihteita kun auto ei muuten kulje mihinkään. Tosielämän käytännön ajossa Fordin suorituskyky on ylivoimainen.

        Suomalaisessa ajoympäristössä keskeinen suure: kulutus 80km/h. Ford 4,3 - Chevy 5,8. Ero 35% !!!


      • -Cruze-
        1.0 EB kirjoitti:

        Olet vieraantunut pahasti tosielämästä.

        0-400m täyskiihdytys, missä olosuhteissa sellaista tarvitaan?

        60-120km/h kolmosvaihteella??? Ehkä korean ihmeessä täytyy vinguttaa pikkuvaihteita kun auto ei muuten kulje mihinkään. Tosielämän käytännön ajossa Fordin suorituskyky on ylivoimainen.

        Suomalaisessa ajoympäristössä keskeinen suure: kulutus 80km/h. Ford 4,3 - Chevy 5,8. Ero 35% !!!

        Kiihdytysarvot kertovat sen mihin auton suorituskyky riittää. Focuksella tehoa täytyy ottaa paljon koko ajan siitä vähästä mitä löytyy. Cruzella ajellaan pienillä kierroksilla koska siinä riittää voimavaroja.


      • -Cruze-
        1.0 EB kirjoitti:

        Olet vieraantunut pahasti tosielämästä.

        0-400m täyskiihdytys, missä olosuhteissa sellaista tarvitaan?

        60-120km/h kolmosvaihteella??? Ehkä korean ihmeessä täytyy vinguttaa pikkuvaihteita kun auto ei muuten kulje mihinkään. Tosielämän käytännön ajossa Fordin suorituskyky on ylivoimainen.

        Suomalaisessa ajoympäristössä keskeinen suure: kulutus 80km/h. Ford 4,3 - Chevy 5,8. Ero 35% !!!

        Ja Focuksen pikkumoottorin voimavarathan loppuvat kun nopeus nousee 80km/h. Silloin myös kulutusero pienenee muihin. Kaupunkiauto.


      • 1.0 EB
        -Cruze- kirjoitti:

        Ja Focuksen pikkumoottorin voimavarathan loppuvat kun nopeus nousee 80km/h. Silloin myös kulutusero pienenee muihin. Kaupunkiauto.

        Kulutukset: Ford - Chevy
        80km/h: 4,3 - 5,8
        100km/h: 5,6 - 7,0
        120km/h: 7,7 - 8,4

        Tuo 1,5 litran kulutusero maksaa auton käyttöiän (300tkm) aikana noin 10000 euroa.


      • Miitä ihmettä
        -Cruze- kirjoitti:

        Kiihdytysarvot kertovat sen mihin auton suorituskyky riittää. Focuksella tehoa täytyy ottaa paljon koko ajan siitä vähästä mitä löytyy. Cruzella ajellaan pienillä kierroksilla koska siinä riittää voimavaroja.

        Millä perusteella siinä riittää pienillä kierroksilla voimavaroja, kun Focus oli isoilla vaihteilla 60-120 ripeämpi. Jopa vapari cee´d oli hyvin lähellä Cruzea isoilla vaihteilla kiihdytettäessä. Ja mitä hyötyä noista suorituskyvyn syövistä loikkareista on, jos taloudellisuuskin on aivan surkeaa??


      • Miitä ihmettä
        Miitä ihmettä kirjoitti:

        Millä perusteella siinä riittää pienillä kierroksilla voimavaroja, kun Focus oli isoilla vaihteilla 60-120 ripeämpi. Jopa vapari cee´d oli hyvin lähellä Cruzea isoilla vaihteilla kiihdytettäessä. Ja mitä hyötyä noista suorituskyvyn syövistä loikkareista on, jos taloudellisuuskin on aivan surkeaa??

        Miksi taivas on sininen? Miksi kaikki nauravat tyhmyydelleni?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6973
    2. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

      Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3320
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2929
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2706
    6. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2186
    8. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2133
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

      Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2010
    Aihe