Olen muuttamassa pois vuokra-asunnosta ja on käynyt niin, että kissa on repinyt tapetit kahdesta seinästä (toinen n. 4m x 3m ja toinen noin 2,5m x 3m). Kotivakuutusta minulla ei ole. Vuokraisäntä totesi, että seinät tapetoidaan uudestaan ja lasku lähetetään sitten minulle. Osaisiko kukaan sanoa, että mitä tuollainen tulisi sitten maksamaan?
Kahden seinän tapetointi - hinta?
5
289
Vastaukset
- lilirush
Niin ja kukaan tuskin osaa antaa tarkkaa vastausta, mutta jos edes jotain suuntaa-antavaa. Puhutaanko kymmenistä, sadoista, useista sadoista euroista..?
- adfwer
Jos vanhat tapetit tiukassa eikä uusi ihan halvinta niin voi sieltä tonninkin lasku rapsahtaa...
- lilirush
adfwer, eikä! :o Apua. No ainakin nää nykyiset tapetit on varmasti halvinta laatua (laitat sinitarran, annat olla pari sekuntia ja vaikka miten varovaisesti ottais pois niin tapetti lähtee mukana). Mitähän tollainen tulis maksamaan, jos ite tapetois? Toinen mitä mietin on se, että ennen muuttoa itse repisin tapetit irti. Eli sitten siihen tartteis vaan käydä laittamassa uusi tilalle.
- Tapetoija
juups, se maksaa 208,65€, sekä takaapäin suoritettu akti.. paljaalla;D
- adfwer
Halpaa kuitutapettia saa jotain 15e/rll. 3 vuotaa(reilut 50 cm leveetä) per rulla = 5 rullaa = 75e.
Tapetinpoistokamat 10-100e, kitti 10-30e, tapetointityökalut 30e, tapettiliima 15-20e. Jos et itse tee tapetointityötä niin kannattaa ehdottomasti tehdä ite vanhan tapetin poisto ja tarvittaessa pohjien tasoittelu. Siinä saattaa nimittäin palaa aikaa ihan sikana jos alustaa ei ole pohjamaalattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225304- 254498
- 282621
- 342284
- 372028
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101214