Työntekijää kohdellaan kuin tiskirättiä, työntekijän terveys ei merkitse mitään ja kokoajan pitäisi tehdä enemmän töitä pienemmällä palkalla. Otetaan varamiespalvelusta työntekijöitä jotka ovat olleet parhaimmillaan 5 vuotta töissä ilmaan mitään toivoa vakipaikasta.
Joka toinen vuosi yt-neuvottelut jossa kiristetään ja uhkaillaan työntekijää pienentämään palkkaansa, sitten jos tähän ei suostu niin pakkolomalle.
Uhkailut, pelottelut ja alistamiset jokapäiväistä viimeaikoina.
Sitten maksetaan jollekin järjestölle tukku rahaa, että saadaan vuoden työnantaja titteli, kuten muutama vuosi sitten. Josta muuten nousi aikasmoinen keskustelun tulva aamulehden verkkosivuille, eikä yksikään kommentti ollut positiivinen.
Eli oma neuvoni on pysy mahdollisimman kaukana pursosta niin nukut yösi paremmin ja elät pidenpään ilman stressiä sekä muita pelkoja
Purso oy
00007
5
514
Vastaukset
- misteli
Vähän samanlainen meno on parkanolaisessa yrityksessä, joka "sukua" Pursolle.
- Että näin
Kiitos tiedosta. Olen harkinnut Pursolle menoa, mutta en enää. Palkka siellä ainakin olis ollu surkea.
- Ollin kurjuus
Oliko pikkujouluissa liikaa viinaa?
- Juoppohullu
Mä olen joutunut jo vuosia kysymään pikkujoulujen jälkeen pomolta , että onko mulla vielä työpaikka teidän firmassa. Kerran haukuin pomon muijan pystyyn pikkujouluristeilyllä ja se alkoi parkumaan , mutta silti sain jatkaa työtäni heidän firmassa .
- NYT RIITTI!!!!!
Ootte kyllä surkeeta porukkaa!
Maanantaina tulee kenkää tiedätte kyllä keille, juuri teille!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225184- 254368
- 272481
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174