miten ratsastuskypärän voi pestä? tarkoitan nyt sieltä sisäpuolelta? eihän sitä pesukoneeseenkaan voi laittaa..
ratsastuskypärän pesu?
4
3201
Vastaukset
- Harmaasammal
Itse pesin vedellä ja pesuaineella, esim. Fairy käy hyvin. Kastelin karhean sienen ja laitoin pesuainetta sieneen. Sitten kostutin vuorausta ja aloin hangata likaisia kohtia. Hyvin lähti ja lopuksi huuhtelin toppaukset ja puristelin sen minkä pystyin liikoja vesiä pois.
Kuivatin ensin kypärää ulkona verkkokassissa ja kun liika vesi oli valunut pois, loput lattialämmityksen päällä.
Oma kypäräni on Jofan muovipintainen, joten ainakin siinä sisäosat oli kohtalaisen helppo pestä.- Anonyymi
siis ratsastuskypäränkö pystyy puhdistamaan fairyllä
- Tepa
Itse olen pessyt kypäriä vuosia seuraavalla tavalla.
Laitoin ämpäriin vettä ja mäntysuopaa. Upotin kypärän sinne ja annoin liota päivän siellä. Sitten esim. Viledan kakspuolisella sienellä pessyt kevyesti ulkopinnat. Sisäpuolelta hikikohdat tarvittaessa karheammalla puolella. Kun pesu tehty niin huuhdoin suihkussa kunnolla puhtaaksi ja sitten vaan narulle kuivumaan.
Leukahihnoista kiinni narun ympärille niin ei putoa :) - Anonyymi
Miten ratsastus kypärän voi pestä, jos se on tahmea? Mitä pitäisi tehdä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477675
- 334253
- 573735
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652591- 562455
- 512398
- 402349
- 162286