Mikä olisi paras vapaaehtoistyö, jotta saisin tulevaisuudessa palkkatyötä? Olen maisteri matematiikasta, mutta en ole löytänyt palkkahommia.
Paras vapaaehtoistyö
5
323
Vastaukset
- Hyvä koulutus
En itse menisi palkattomaan työhön, mutta koulutusalasi on hyvä ja laaja-alaisesti käytettävä, joten töitä varmastikin löytyy.:)
- ykstyötön
Ei tunnu löytyvän. Saattaa johtua siitä, että edellinen duuni oli ohjelmointia, se oli melko vierasta minulle ja tuli vähän kehno työtodistus.
- ykstyötön
No, nyt löytyi osa-aikainen palkkatyö, mutta vielä olisi kiva keksiä vapaa-ajalle projekti, jossa voisi hyödyntää matikkaa.
- Excel 2013
Hei
Meillä olisi !
Osaatko yhtään Exelliä ?
Vastaa; suomitoday@gmail.com - ykstyötön
Excel 2013 kirjoitti:
Hei
Meillä olisi !
Osaatko yhtään Exelliä ?
Vastaa; suomitoday@gmail.comOsaan, jos tarkoitat Exceliä, vaikkakin suosin nykyään avointa lähdekoodia ja teen mieluummin hommia Sagella ja R:llä. Suomitodaystä en ole kuitenkaan kiinnostunut sen huonon maineen takia: Kotisivut johtavat nimeen Absurdistanin Sanomat ja se taas sivulle http://groups.yahoo.com/group/Hginvasekehdokkaat/message/99 . Lisäksi on erikoista, että en löytänyt kyseisen firman ilmoitusta Monsterista enkä Molin kotisivuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467555
- 334173
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402329
- 442302
- 162266