Auttakkee!
Olen menossa talvihäihin ja löysin ihanan punaisen mekon. Nyt mietin enää että minkä värisiä asusteita se kaipaa kaverikseen? Minulta löytyy punainen neule joka sopii hyvin mekon kanssa, ja mustat sukkahousut. Jos ostan punaiset kengät niin onko se ihan ok? Vai vaatiiko kanssaan ennemmin mustan neuleen/boleron? Ei ole mitään pukukoodia noihin häihin eikä muutenkaan mitäänn supertiukkishäitä ole tulossa.
Asusteet punaisen mekon kanssa
4
2772
Vastaukset
- 0000001
Mun mielestä jos sulla nyt on punainen mekko niin koruista kultaiset tai hopean väriset. kengät voi olla myös mustat mutta ei punaisetkaan paha ole ollenkaan, ja neuleen väri vois olla kyllä joku muu kuin punainen, vaikka sitten musta tai valkoinen.
Tämä vain oma mielipiteeni :)- urduliini
Samaa mieltä, eli että neule voisi olla esim. musta. Tulee sitten tasapainoinen kokonaisuus, jos neule musta, mekko punainen, sukkikset mustat ja kengät punaiset.
Sen sijaan kultaisia koruja en ehkä punaisen kanssa laittaisi, sillä molemmat (punainen ja kulta) ovat lämpimiä värejä. Jotain kylmää lämpimän punaisen ja neutraalin mustan sekaan --> hopea.
- synkkaavat
Mustat sukkahousut ei niin hyvä.
Luonnollisemman väriset, vaalean ruskeanharmaat ja sitten kengät joko prikulleen mekon punaiset tai sukkahousujen väriset, korut harmaa-sävyiset hopean kanssa. Kynsiin hopeanvärinen lakka. - Katie2
Mun mielesta punaiseen sopii neutraalit nude savyt (tyyliin Englannin herttuatar Katie) ja nude meikki myos, mutta huuliin samaa punaista kuin on mekkosi. Hommaisin nuden variset korkeat kengat ja beiget ohuet sukkahousut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225384- 264627
- 282651
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211347- 151276