konserttiin.
Lähden Laululavalle.
Lippu saatu Robbien
10
883
Vastaukset
- lalllaaallllaaaallla
Kukaan ei noteeraa : (
Jaa. Avasin peilipiironkini laatikon ja ihailin lippuani.
:>
Joku on plussannut sentään, laitan sitten itse itselleni kanssa - iiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Sinne mennään!
Ei kukaan Robbieta kuunteleva tänne eksy. Käpyjä kaikki- käpy666
Hiljaa siellä.
- Berkku
Paikalla.
- Minä
Kivat sulle.
- harppi2
Viime viikolla Robbie nähty Milanossa :)
Aivan mahtava show, enkä usko kovinkaan monen miehen pystyvän samaan, niin suuri ego hällä on ;)
Jo Olly Murs lämppärinä oli mahtava.- asa67
kiitos tiedoista,
Odotan 20.8 ja Tallinnaa..jee - pasilan jengi
asa67 kirjoitti:
kiitos tiedoista,
Odotan 20.8 ja Tallinnaa..jeeMekin tullaan Tallinnaan ja odotetaan upeeta konserttia..jee
- hilpuska
Konsertti oli aivan mahtava!!!!
Kiitos Robbie ja kiitos Talinna aivan upeesti järjestetty tilaisuus ja sääkin oli mitä mahtavin. Kiitos!
Maailman paras esiinyjä Robbie Williams. - mukana hyppinyt
Jess. Kyllä RW osasi ottaa haltuunsa yleisön.
Hommasin julisteen ja kirjan, olisin ostanut vielä ne pupukorvat, vaan ei tainnut olla muualla myynnissä kuin briteissä?
Niitä olisi ollut kiva käyttää pääsisäisjuhlissakin.
(sen naamarin kanssa :D )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253584- 2553532
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3881247Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007