Lahjana saatu Ipod Ituneseineen on osoittautunut uskomattomaksi sudeksi. On täysin tuurista kiinni, milloin vehje tunnistaa sinne (en ikinä osta musiikkia, vaan siirrän omiani kovalevyltä) laitetut levyt, puhumattakaan kokoelmalevyistä, jolloin Itunes tekee automaattisesti jokaiselle artistille oman "kansionsa" - JA NÄITÄ EI VOI MUUTTAA. Täysin käsittämätöntä.
Eli jos minulla on Itunesissa Artisti X ja haluaisin muuttaa artistin ja biisien nimet näkyviin vaikka yksitellenkin, ei siihen ole mitään keinoa. En edes saa sekalaisia biisejä yhdistettyä omiksi kansioikseen.
Muutaman kuukauden laitetta käyttäneenä ihmettelen, miten tällainen susipaska voi olla markkinoilla kuumaa tavaraa...
Pointtini oli kuitenkin, että voisiko joku auttaa yllä mainituissa ongelmissa. Kun valitsen biisin Itunesissa ja "Näytä info", ei tietojen muuttaminen tallennu. Mitään vaikutusta ei ole myöskään toiminnolla "Käytä järjestämiskenttää".
Siis, mitä hvettiä tässä pitäisi tehdä? Hermot menee!
Kuinka laittaa sekava Itunes järjestykseen
6
175
Vastaukset
- Örkkipelimerkki
Itseasiassa voi tehdä kaikki mistä väität ettei voi, et vain osaa.
Itsekin jouduin sitä treenaamaan, kannattaa ohjeet vilkaista. - 1stMacFinn
Pistä niiden biisien id-tagit kuntoon niin ei tarvii valittaa...
Katopas jos löytäisit sen Arkisto/Näytä tietoja-valinnan joko yksittäisestä biisistä tai koko albumista.
Opettele, niin homma toimii.
Niitä kansioita ei kannata itse mennä käsin Resurssahallinnassa käpälöimään, iTunesissa id-tagit kuntoon ja kas, kansiotkin on kunnossa. - ebo2
miks itunesin joutuu aina lataamaan joka välissä, voi voi paska laite
- Ituna-minä tonnikala
Ei ikinä tarvi ladata, päivityksiä kannattaa ladata.
Hyvähän se on että päivityksiä saa.
- jurpo3
Ei toimi juurikaan. No, yhden levyn olen jollain keinoin saanut erillisistä piiseistä omaksi albumikseen, samat keinot ei toimi muihin juurikaan.
Erityisesti ärsyttää se, kun on levyjä joilla on vierailijoita ja itunesi laittaa ne kappaleet jokaisen omaan erilliseen kansioonsa - ei auta mikään. Naurettavaa.
Ja ohjekirjaa ei ole, vaikka tokkopa siitä apua.
Ja niille, jotka tuossa ylhäällä eivät ole avuliaita: miksi vaivautua vastaamaan jotain turhaa jos ei ole aikomustakaan auttaa?
terv. alkuperäinen kyselijä - 1stMacFinn
Edelleen ainoa tapa saada biisit ja albumit järjestykseen on ne id-tagit. Ne voit korjata valitsemalla sen biisin ja sitten Näytä tietoja. Korjaat sinne tarvittavat tiedot.
Käytä myös tätä Albumin artisti-kohtaa niin saat nämä vierailevat artistit samalla albumille.
Jos et tota pysty tekemään, myy se iPod pois ja osta joku muu. Tosin, jos id-tagit ei oo kunnossa, ei homma taida muutenkaan pelata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728