nightclub tähti "kadotti" narikasta kaksi n. 200€ takkia, seuraavana päivänä paikan omistajan kanssa asiaa selvitellen niin tuloksena oli että he eivät ole vastuussa asiakkaitten takeista, henkilökunta "muistaa" ette ole antaneet narikka lappua, todellisuudessa oltiin hakemassa takkeja annettiin lappu ja siinä narikan edessä oli jotain 30 muutakin. miksi ne takit eivät roiku siellä naulakossa edelleen. narikka vastaava väitti meille että oletta humalassa jättäneet takit kadulle, eihän meillä ole todisteita asiasta muuta ku kuitti ja se että oltiin selvinpäin.
onkohan tällainen takkien "katoaminen" yleistäkin?
nightclub tähti oulu
4
525
Vastaukset
- Tuskin TOtta
- Paska läävä se on
On totta.
- Getyourjacket
Paska läävä se on kirjoitti:
On totta.
Valitettavaa, mutta todennäköisesti totta, koska portsareitten taskustahan ne takit olisi pitänyt kustantaa, jos ravintoloitsija ei suostu maksumieheksi. Melkein olisi kannattanut soittaa poliisi paikalle selvittämään moista asiaa, niin olisi saattanut vaikka kukkaron nyörit ruveta heltiämään. Narikassa todennäköisesti on myös valvontakamerat, joiden nauhoilta näkyy sekä sisään menonne että ulos lähtönne. Järjestelmissä joita olen itse käyttänyt on ollut viikosta kahteen kestävä tallennus.
- XHy
Minulta yrittivät myös varastaa 500eur puvuntakin oulussa.
Jätin päälytakin ja puvuntakin samaan narikkaan selvinpäin ja poislähtiessä puvuntakkia ei muka ole narikassa, "olet itse hukannut tai et ole jättänytkään sitä tänne" en lähtenyt pois vaan vaadin takkini takaisin. .. pitkän odottelun jälkeen takki yht. tuotiin jostain yläkerrasta "olet jättänyt yläkertaan" en etets käynyt yläkerrassa ja olin selvinpäin.
Pitäis vaatia kirjallinen kuitti jossa narikkaan jätetyt tavarat luetellaan valokuvat lisäksi. Tosi törkeää palvelua ainakin oulussa. Myyvät varmaan "kadotetut tavarat"....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477725
- 334283
- 573755
- 503220
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692636- 642508
- 582459
- 402349
- 162306