Löytyykö täältä joku ystävällinen ihminen, joka on oikeutettu ostamaan VR:n 10e lauantaimatkoja ja voisi ostaa minulle ja kaverille näitä lippuja yhteensä 4 kpl. Raha tietenkin liikkuu ennenkuin mitään ostetaan! Itse mokasin, enkä älynnyt aktivoida sähköistä uutiskirjettä ajoissa :(
Kympin lauantaimatkat
6
346
Vastaukset
- köynel
Onko VR:llä tällä hetkellä myynnissä kympin lippuja? Ymmärtääkseni tarjoukset vaihtelevat. Tämän päivän tarjous oli 1,50 Tampere-Hämeenlinna, huomenna on joku muu tarjous.
Rekisteröidy Veturiin ja näet tarjoukset itse:
http://www.vr.fi/fi/index/veturi/edutjatarjoukset.html Jos on ollut Veturin asiakas ja on saanut postitse uutiskirjeen, jonka jälkeen on aktivoinut sähköisen uutiskirjeen, voi ostaa joulukuun ajan kympin lauantaimatkoja.
- Veturilainen
Kympin lauantai-matkojen myynti loppui jo lokakuussa vaikka matkustusoikeus jatkuu joulukuun puoleenväliin.
Se on VR tätä nykyään. Jos et pysty ostaman lippu monta kuukautta etukäteeen jää hyvät tarjoukset saamatta.- ovngdnf
Hyvät on tarjoukset ja VR on tullut matkustajaa vastaan reilusti yli puolen välin niin vittu vieläkin jengi itkee.
Vaikka sais ilmatteeks matkustaa ja pullakahvitkin tarjottais joka päivä niin te untot itkisitte varmaan sillonkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254348
- 272461
- 342244
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174