isot rintsikat?

hki-riia

Hei!

Tietääkö kukaan mistä löytyisi isokokoisia rintaliivejä? Enkä nyt tarkota pelkästään isoja kuppeja, vaan isoa ympärysmittaa myös.

Tuntuu että kaupoissa on vain isoja kuppeja pienillä ympärysmitoilla tai toisinpäin. Itse tarvitsisin n. 100cm. Tällä hetkellä käytän F-kuppia, mikä on auttamattomasti liian pieni eikä tue mitenkään.

8

441

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • akka kemistä
      • 5tanj

Isot kupit JA iso ympärysmitta. Keskustelussa joko tai.

• 18 19

ja samaa ongelmaa pikkukupilla, A 90 ?

• lumingerie

www.lumingerie.fi toimittaa tilaukset päivässä. Ympärysmittoja löytyy väliltä 65 - 110 ja kuppikokoja D - K. Vaihto- ja palautus toimii.

• hyviä kokemuksia

Evelace edustaa Suomessa saksalaista Ulla-alusasumallistoa, jossa löytyy liivejä ympärysmittaan 130 ja kuppikokoon N asti. Itse koon 115D käyttäjänä olen jo useat liivit ostanut Evelacen kautta, ja todennut ne varsin laadukkaiksi. Suosittelen kokeilemaan! http://www.evelace.fi .

• 8eorgia

Onko löytynyt liikkeitä tai nettikauppoja rintsikka-ostoksilla oleville isoille tytöille?
      Etsin ihan arkiliivejä kokoa 105H ja mielellään mustanvärisiä.

Kävin läpi "akka kemistä" suositteleman keskustelun liivikaupat enkä oikein löytänyt itselleni mitään. Näköjään loppuu kokoon 95 useimmilla. Lumingerie vaikutti hyvältä mutta tällä hetkellä heilläkään ei ole mustana kuin imetysliivejä. (Käytän paljon mustaa ja paidan kauluksesta vilkkuu aina olkaimet, mielummin mustat kuin muun väriset).
      Miten tuolta Evelacelta voi ostaa? Onko se niitä yrityksiä missä myyjä kutsutaan jonkun kotiin?

• hyviä kokemuksia

Vähän myöhään vastaan, mutta vastaan kuitenkin :). Evelacen edustajan voi halutessaan kutsua kotiin ja järjestää ns. alusasukutsut, tai vaihtoehtoisesti voi vierailla jossain Evelacen kotiputiikeista, joita löytyy eri puolilta Suomea: http://www.evelace.fi/palvelumme/kotiputiikki . Monet edustajat järjestävät esittelyjä myös esim. kauppojen tai kahviloiden tiloissa, kannattaa kysellä tarkemmin oman alueen edustajalta. Ja kotikutsuja ei kannata pelätä, on käsittämättömän paljon mukavampaa sovitella liivejä kotona kahvitarjoilun parissa ystävien kesken kuin hikisenä ahtaassa sovituskopissa. Mutta kuten sanottua, kotikutsut ovat vain yksi monista tavoista tutustua Evelaceen.

Tilaus onnistuu myös esim. puhelimitse, mutta itse suosittelen ainakin ensimmäisen tilauksen kanssa liivien sovittamista edustajan avustuksella, koska koot voivat vaihdella eri valmistajien välillä.

Ja vielä haluan painottaa, etten itse ole Evelace-jälleenmyyjä, vaan vain erittäin tyytyväinen käyttäjä. Ystäväni toimii edustajana Pirkanmaalla.

• Vinkkivinkki

Mainostin tuolla toisessa ketjussa jo puolalaista Ewa Michalakia http://www.ewa-michalak.pl/. Suurin koko näyttäisi olevan siellä 105HH. Maksutapoina kansainvälinen pankkisiirto ja Paypal.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5164
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4358
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2471
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2254
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1597
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1257
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe