Crudo on vilpittömästi pahoillaan kaikista herjoistaan ja loukkauksistaan palstan asiantuntijakaartia kohtaan! Etenkin Teppoon kohdistuneista vuosikausia jatkuneista loukkauksista Crudolla on ollut paha mieli jo pidemmän aikaa. Avioero ja eläkkeelle jäänti ovat olleet minulle kovia paikkoja. Kaikki tapahtui niin nopeasti ja tuntui, että jäin tyhjän päälle. Viina oli minulle pakokeino ja selviytymistapa. Nyt kuitenkin olen taas ollut heikon taloustilanteen vuoksi raittiina muutaman päivän ja elämä hymyilee. Myös kasvoissa alkaa väri palata takaisin normaalin ikävän keltaisen sävyn jäljiltä.
Maksa kun aina lähettää terveisiään rankkojen ryyppyputkien jälkeen. Etenkin kirkkaat viinat pistävät tehokkaasti naaman kellastumaan.
Vihanpuuskassa ja humalassa tulee aina kirjoitettua typeriä asioita. Teppo olet sinäkin minulle vielä rakas, vaikka joskus olen muuta väittänyt. Hyvää joulun odotusta nuorelle orivarsalle ja palstan muille tonttukundeille ja tasa-arvon nimissä tonttumimmeille myös tottakai!
Purkautumisia......
Curdo Curdo
7
131
Vastaukset
- heh, täälähän iniset
Tulin juuri sivustolta, joss Crudo, vanha kokki ja porkkanapää kirjoittelevat meheviä ruokajuttuja.
Sinä sairas raukka räkytät täällä itseksesi, ei siellä toisella sivustolla kukaan sinusta välitä tuon taivaallista. - Jdmjaja
www.auto.fi.msn.com/uutiset/uusi-toyota-auris-on-kohta-taalla
- Sotaretko
Oi oi Teppo ejakuloi aina nenäliinaansa kirjoiteltuaan toisten nimissä sontaansa!
- teppoa apuun
Nyt on curdo crudo tuolla yleistä ruoasta selvittelemässä kanaviilokista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187488Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746291- 955194
- 524505
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494206- 2274091
- 443995
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283898- 553022
- 482556