Mitäköhän olen nyt ymmärtänyt vääri ??? Mulla on c70 -99 2.3 T5 koneella oleva volvo. Paikoillaan siinä on se säteilylämmitin. Kyselin autoon joko letkulämppäriä tai vebastoa. Volvolla ja kaikissa muissakin liikkeissä sanottiin että letkulämppäriä ei voi laittaa kun se sekoittaa moottorin ojausta, Miksi näin kysyin ??? mulle vastattiin että lämmennyt vesi antaa väärää singaalia koneelle. Kehotettiin laittamaan webasto.... ok. varmaan näinkin on mutta mistä se moottori tietää että se on lämmitetty webastolla eikä letkulämmittimella. Tuli mieleeni silkka rahastus !!!! . Mites muut volvolaiset, onko teillä lekulämmitintä käytössä ? ja jos on, niin onko toiminut.
Letkulämmitin
4
681
Vastaukset
- näin voi olla
perus letkulämmittimen lämpö riittää lämittämään vain vähän nesteitä illman sähköistä kiertovesipumppua. kone jää vajaa lämpöiseksi ja pahimmassa tapauksessa ecu saa ristiriitaista tietoa lämpötiloista--> käynnistusvaikeuksia. webasto lämmittää nesteet reilusti.
- Penalty
Hmmm...minulla on traktorissa auton letkulämmitin...eikä mitään kiertopumppua...pakkasella turha yrittää käynnistää, ellei ole pari tuntia ollut lämmitin päällä.
- lämpöä pakkaseen
Mulla on säteilijä ja sillä pärjännyt ja töissä yhdellä kaverilla S80:ssä letkulämmitin eikä ole valittanut.Ei se letkulämmitin sotke mitään totta kai ne sinisellä koittaa myydä Webastoa mutta jos sukka on semmoseen vara niin ei se huono ole.
- volvoman
moro!
minulla v70 asennutin letkulämppärin osettu motonetista toimi 2 vuotta nyt kun laittaa tolppaan niin aamulla käynnistää niin teksti nestetaso alhainen pysäytä moottori! en suosittele letkua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345150
- 292944
- 342424
- 372098
- 152048
- 301768
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons361593