tummat karvat...

yhyhy96

VIHAAAAN sitä että mulla on tummat karvat, kuulostaa hassulta enkä tiedä miten ton lauseen voisi muotoilla vähän paremmin :D

Mulla on ihan vaalea iho, vaaleat hiukset luonnostaan, mustat kulmat ja ripset jne, oon aina miettiny että aika ruma ja luonnoton yhdistelmä... Hirveä työ sheivaamisessa kun reidet,sääret,koko pituudeltaan käsivarret ja kainalot, kaikki pitää sheivata tai näyttää apinalta.

Ainoa hyvä puoli on se että mun pitkät ja tuuheet ripset erottuu kivasti mustina ja kulmiin ei tarvitse kulmakynää. Ainiin mulla on myös viikset jotka vähän erottuu kun ovat mustat.. Elän siis kriisissä :D ja oon 100% suomalainen, eikä oo edes ruskeita silmiä, jotka sopisi tummien piirteiden kanssa.

Hukun kaikkeen sheivaukseen ja kun kaveritkin kaikki pääsevät paljon helpommalla kun reisiä tai käsivarsia ei tarvitse sheivata ollenkaan. Tietenkin hiukset on värjäytty ruskeiksi koska vaaleilla näytän kulmieni kanssa darkqueenilta ja liian tummien ruskeiden kanssa kalpealta lumikilta.

Yhyy onko mitään niksejä elämän helpottamiseen esim. sheivaamisessa? Oon vielä alaikäinen niin kaikki kalliit laserjutut yms voi jättää pois. Miksiköhän mun kulmat ja ripset tummeni silloin kuin menin yläasteelle, mutta hiukset eivät :O

Ja näyttääkö hirveältä tummat reisikarvat naisella? Eks siitä tuu vähän semmonen maskuliininen fiilis.. Aarg 16 vuotiaana pitää jo tämmöset ongelmat riivata jotka seuraa loppuelämän, oisimpa vaan mies kaikki olis helpompaa!

1

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sorry for true

Tummat karvat, tumma iho, kuin ylipaisttuja lihapyörykötä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5740
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5203
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2954
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2108
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2058
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      35
      1842
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1594
    Aihe