Laguna 98 lämmitin lakkasi puhaltamasta kunnolla lämmintä ilmaa, lasit pysyivät 8 asteen pakkasessa hädin tuskin huuruttomina ja matkustajien hyvtinä oli kova.
Noin 7 vuotta sitten uusin siihen saman tapaisesta viasta johtuen jäähdyttimen säleikön, mikä korjasi tilanteen. Onko se pirskatti mennyt taas tukkoon?
Olen matkan päällä, enkä ennätä viedä sitä korjaamolle. Olisiko jotain kalkinpositoainetta tai muuta vastaavaa ihmemediumia millä veden saisi jälleen virtaamaan? TAI onko kyse mahdollisesti jostain aivan muusta.
Moottorin lämpötila on aivan normaali ja puhallin toimii normaalisti. Vika ei välttämättä syntynyt yhtäkkiä, havaitsin sen vain nyt, ajan vähän varsinkin talviaikaan.
Olen etukäteen kiitollinen mahdollisista vinkeistä!
Laguna 98 lämmitys reistaa.
5
174
Vastaukset
- Luulisin
Lämppärin kenno tukossa, todennäköisesti. Ei muuta, kuin uuden vaihto.
- ReiskaX3
Kerrospukeutuminen on kaiken aa ja oo, myös muillekin kuin asunnottomille.
- lagunaukko
Lämppärin kennossa todennäköisesti putket tukossa tai osa putkista! Helppo vaihtaa uusi kenno varsinkin jos manuaalikäyttöinen ja ei ilmastointia! hinta noin 120€ paikkeilla.
- Mnikko
Tuttu juttu, vaihdoin hiljakkoin kennon vm98 laggeen. Uuden mukana tulee myös putket rintapeltiin saakka. Jäähdytysjärjestelmän joutuu ilmaamaan remontin jälkeen. Kokeile nyt ensin että sinne kennolle virtaa kunnolla lämmintä vettä. Letkut näkyvät moottoritilassa kuljettajan puolella moottorin takana rintapellissä.
- Hyvin toimi
Paristakin cliosta olen saanut kennon auki puhdistusaineella. Aine järjestelmään ja vajaa viikko ajoa ja alkoi taas lämmittämään. Käytön jälkeen ainakin se aine mitä käytin, piti huuhdella huolellisesti pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305770- 345263
- 292984
- 342434
- 372108
- 152068
- 361922
- 121681
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons361624