◘Jakson ensimmäisenä kolmanneksena (23.11–1.12.) syntyneet Jousimiehet ovat ikuisia nuoria kapinallisia.
◘Jakson toisen kolmanneksen (2.–11.12.) satoa ovat avomieliset hölösuu-Jousimiehet.
◘Kolmantena kolmanneksena (12.–21.12) syntynyt Jousimies on uraputki- ja maailmanparantajatyyppiä.
•Minä itse kuulun tuohon kolmanteen ja joskus voin olla kakkosen hölösuu, mutta onneksi joskus vain.
Maailmanparantaja todellakin olen. ;))
Millainen persoona olet horoskooppimerkkisi mukaan?
7
599
Vastaukset
- JKKL
HYVÄ IHMINEN
- Fundeeraajajouskari
Täällä toinen maailmanparantaja,kolmanteen jaksoon kuuluvana. Pitää todellakin paikkansa: jaksaisin pohtia,keskustella,fundeerata ja filosofoida tuntikausia ellei päiviä, jos vain vastusta löytyisi :)) Tuppaa porukat hyytymään jo alkumetreillä keskusteluissa ja mistään ripsivärin ominaisuuksista en jaksa jauhaa naisporukoissa,toisaalta jos alettaisiin analysoimaan ripsarin koostumusta farmakologisesti niin saattaisin kiinnostuakin...on tämä joskus kyllä aika rasittavaakin,kun kaikkea tekee mieli pohtia niin syvällisesti. Aika harvassa on olleet ne ihmiset joiden kanssa voi oikeasti pudottautua suht helposti syvällisiin pohdintoihin.No tuo uraputki toisaalta helpottaa jonkin verran,olen se ikuinen opiskelija :))
- joutskarinainen
29.11. ja todellakin ikuinen nuori kapinallinen!
Hölösuu en ole koskaan ollut.
En myöskään uraputkessa, mutta maailmanparantaja omissa ajatuksissani, aina ja ikuisesti, mutta ne ajatukset jaetaan vain harvojen kanssa. - MrJuha82
Mun nouseva merkkini on Jouskari ja olen maailmanparantaja ja ikuinen kapinallinen.
Perusmerkkini on Härkä sillä oon syntynyt 13.5 =) - MrJuha82
Olen myös hölösuu, AVOIN kuin kirja.
Omista ongelmistani kerron Youtubessa.
Olenhan kuuluisa tubettaja MrJuha82. - jouskarimies
29.11 Varmaankin jokainen osuu noista omalle kohdalle. :)
- uraputki ei kiitos
Olen syntynyt 21.12 enkä todellakaan ole uraputkinainen - kaukana siitä! Näistä lähimmäksi menee avoin ja hölösuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254358
- 272471
- 342254
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174