Millainen persoona olet horoskooppimerkkisi mukaan?

Jousimiesnainen!

◘Jakson ensimmäisenä kolmanneksena (23.11–1.12.) syntyneet Jousimiehet ovat ikuisia nuoria kapinallisia.

◘Jakson toisen kolmanneksen (2.–11.12.) satoa ovat avomieliset hölösuu-Jousimiehet.

◘Kolmantena kolmanneksena (12.–21.12) syntynyt Jousimies on uraputki- ja maailmanparantajatyyppiä.

•Minä itse kuulun tuohon kolmanteen ja joskus voin olla kakkosen hölösuu, mutta onneksi joskus vain.
Maailmanparantaja todellakin olen. ;))

7

599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JKKL

HYVÄ IHMINEN

• Fundeeraajajouskari

Täällä toinen maailmanparantaja,kolmanteen jaksoon kuuluvana. Pitää todellakin paikkansa: jaksaisin pohtia,keskustella,fundeerata ja filosofoida tuntikausia ellei päiviä, jos vain vastusta löytyisi :)) Tuppaa porukat hyytymään jo alkumetreillä keskusteluissa ja mistään ripsivärin ominaisuuksista en jaksa jauhaa naisporukoissa,toisaalta jos alettaisiin analysoimaan ripsarin koostumusta farmakologisesti niin saattaisin kiinnostuakin...on tämä joskus kyllä aika rasittavaakin,kun kaikkea tekee mieli pohtia niin syvällisesti. Aika harvassa on olleet ne ihmiset joiden kanssa voi oikeasti pudottautua suht helposti syvällisiin pohdintoihin.No tuo uraputki toisaalta helpottaa jonkin verran,olen se ikuinen opiskelija :))

• joutskarinainen

29.11. ja todellakin ikuinen nuori kapinallinen!
      Hölösuu en ole koskaan ollut.
      En myöskään uraputkessa, mutta maailmanparantaja omissa ajatuksissani, aina ja ikuisesti, mutta ne ajatukset jaetaan vain harvojen kanssa.

• MrJuha82

Mun nouseva merkkini on Jouskari ja olen maailmanparantaja ja ikuinen kapinallinen.
      Perusmerkkini on Härkä sillä oon syntynyt 13.5 =)

• MrJuha82

Olen myös hölösuu, AVOIN kuin kirja.
      Omista ongelmistani kerron Youtubessa.
      Olenhan kuuluisa tubettaja MrJuha82.

• jouskarimies

29.11 Varmaankin jokainen osuu noista omalle kohdalle. :)

• uraputki ei kiitos

Olen syntynyt 21.12 enkä todellakaan ole uraputkinainen - kaukana siitä! Näistä lähimmäksi menee avoin ja hölösuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5164
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4358
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2471
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2254
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1597
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1257
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe