Vessan ollessa varattuna, saako kylässä paskantaa housuun, jos on ihan kännissä ja muut selvin päin? Vai pitääkö lähteä kotiin, vaikka on just päässyt vauhtiin?
Paskantaminen kylässä
8
1072
Vastaukset
- tee esim.näin
No minulle kävi niin että wc oli varattu ja paska tuli väkisin niin kakkasin kyykyssä muovipussiin. Ei voinut kotiin lähteä, kun paska oli väkisin tulossa.
- Anonyymi
Jos on kaktus tai trakki, niin suureen ruukkuun on helppo vääntää äkkitortut.
Toimituksen aikana voi vihellellä, niin kukaan ei huomaa.
- Anonyymi
Parasta olla paskomatta 🤣
- Anonyymi
mun kaveri tuli kylaan monet kerrat paskat alla ja juovuksissa kuset housussa. ja valehteli vei mun viinat ja pani mun muijaa. nyt ei oo ei ketttaa ei muijaa eika kavereita .
- Anonyymi
Luojan kiitos, että jäi kauniit muistot
- Anonyymi
Kyllä on paskannettava housuun ja paska on jälkikäteen asetettava kukkapurkkiin, jossa se on oivaa lannoitetta
- Anonyymi
Jos vierailupaikka on kerrostalossa, on kohteliasta paskoa rappuun, ettet Anna törkeätä kuvaa itsestäsi!
- Anonyymi
Mikä sinua estää niin tekemästä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225004- 234083
- 272371
- 342184
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191567- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144