Mulla on tollanen fiesta jossa ei ole sitä katkaisiaa vaikka niin ohjekirjassa sanotaan! Sen pitäisi olla vaihdekepin edessä muttei ole. tietääkö joku saakosen siihen rakennettua vai onko jokin muu keino ajonhallinnan pois sulkemiseen??? Se kun yrittää ottaa kaiken "käytössäolevan" tehon pois juuri silloin kun sitä tarvitsisi, ARGH! antakaa vinkejä jottei koko talvi menisi piloille :-(
1.6 WRC 2010, ajonhallinta katkaisija????
Römmi
2
157
Vastaukset
- aina päällä
ei saa kytkettyä pois, mulla sama juttu 2010 diesel mallissa. näissä uudemmissa joissa esp oli vakiona on katkaisija ja vanhemmissa lisävarusteena tilattaessa ei ollut. on joku välimallin ratkaisu kun uusista saa pois, ainut keino on poistaa abs sulake. saattaa jäädä abs valo palamaan kun laittaa sulakkeen takaisin, korjaamolla joutuu sitten tyhjentämään vikamuistin.
- Hapelo
Moro!
Taitaapi vain SS Fiestassa olla toi katkaisija...ainakin mulla on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225224- 254388
- 282531
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184