Olen yksinäinen, mulla ei ole yhtäkään kaveria tällä hetkellä. On ollut kyllä, mutta erkaantunut oon heistä elämänmuutostenkin vuoksi. Tää on henkisesti vaan niin raskasta. Haluaisin ystäviä ja vaikka sen poikaystävänkin, mut en onnistu löytämään. Oon vähän ujo ja hiljainen, saattaa siitäkin johtua. Mitä tohon poikaystävään tulee, niin yleensä minusta kiinnostuvat ne ns. pahikset, joille koulu ei maistu. Itseäni kiinnostaa älykkäät miehet, eikä ulkonäöllä edes ole suurta merkitystä. Vaikka tiedostan itse olevani kaunis ja sitä mulle toitotetaankin joka suunnasta, en ole silti ylimielinen tai etsisi vain tietynnäköistä kumppania. Mulle on luonne tärkein. Kukaan kunnollinen ja kiltti ei vaan tee aloitetta. Ehkä pitäisi itse tehdä?
Mua ollaan kiusattu ala- sekä yläasteella jonkin verran. Mua kiusattiin sen takia, koska olin kaunis, hoikka, tosi älykäs ja ystävällinen. Tiedän sen, koska tästä aikoinaan keskusteltiin paljon koulussa ja kotona ja sen hetkisen muutaman kaverinikin kanssa ja syyt tuli selvästi esille. Toi pitkään jatkunut piina on syynä siihen, että mulla on aika huono itseluottamus ja oon melko arka. Varsinkin suuremmassa porukassa tunnen lievää sosiaalista pelkoa. Kahdenkeskin jonkun kanssa tai tuttujen seurassa ei kyllä ole tietoakaan ujoudesta :D
Kun jossain aiemmassa keskustelussa pohdittiin sitä, että kaunis nainen ei voi olla yksinäinen - täällä ilmoittautuu yksi. Olen todella, todella yksinäinen. Ja kaunis. Tykkään shoppailla ja pukeutua kauniisti, laittaa hiukset nätiksi ja meikata. Mutta, ketä varten mä laittaudun? Ei mun elämässä ole ketään. Joten ei kaikki ole niin mustavalkoista.
Olen opiskelija, enkä edes ketään ole koulustanikaan löytänyt. Ei kukaan tule mulle puhumaan. Olenhan mä itsekin syyllinen tilanteeseeni, mut minkäs teet, ujous ei anna periks. Ihanat ihmiset, tulkaa jo mun elämään piristämään mua.
Voin pahoin
31
520
Vastaukset
- blackheaven
Mitäs jos tekisit suomi24 käyttäjä- ja sähköpostitilin ja laittaisit tänne uudestaan viestiä? Saattaisit löytää niitä ihania ihmisiä elämääsi.
Älä anna periksi, on muakin silloin nuorena ujous häirinnyt.
Miehelle se on vielä vaikeampaa koska kauniilla naisella yleensä on ottajia
ihan tyrkyksi asti. Mut pieni varoituksen sana, älä retkahda renttuihin, mustasukkaisiin, rikollisiin vaan ihan kunnon kundeihin ! no toi meni vähän yli mutta en muutakaan keksi sun avuksi kuin minulta myötätuntoa ja välittämistä.
Kyllä sulle oikea tulee kohdalle ihan varmasti, nuori kun oot !!
Mä oon jo vanha äijä enkä sulle tarjoa itteäni: Terveisin Rockmaukka
(No voithan sä kattoa mun profiilia klikkaamalla mun kuvaa vietin otsikossa
niin näet kuka mä oon, ei sen enempää)
Terveisin: rockmaukka- mikkooo.
"Mua kiusattiin sen takia, koska olin kaunis, hoikka, tosi älykäs ja ystävällinen." Kiusaaminen on aina paha juttu. Mutta sinun itsetunnossa ei taida ainakaan olla mitään vikaa tuon virkkeen perusteella. :)
- Lonely girl
Tässä keskustelussa en edes ole puhunut itsetunnosta vaan itseluottamuksesta. Ne on kaksi eri asiaa. Itseluottamusta ei mulla ole, oon vaan alkanut tiedostamaan et oon ihan kaunis, kun sitä joka paikasta niin sanotaan mulle. Älykkyydenkin voi ihan itse koulumenestyksestäkin nähdä. Silti oon ujo ja hiljainen, varsinkin isomassa porukassa. Ajattelen liian usein, mitähän muut musta ajattelee. Varsinkin esiintymistilanteet, ovat niin kamalia mulle, että meinaan pyörtyä ja kaikki muut oireet siihen päälle. Kyllähän mun itsetunto on siinä määrin ihan hyvä, että tiedän millainen mä olen. Tiedän miltä näytän ja tiedän millainen oon luonteeltani yms. Mut itseluottamus/varmuus on ihan huono kyllä. :(
Kiitos paljon viestistäs rockmaukka, piristi saada kannustava vastaus :) - Hiton piikikäs
Lonely girl kirjoitti:
Tässä keskustelussa en edes ole puhunut itsetunnosta vaan itseluottamuksesta. Ne on kaksi eri asiaa. Itseluottamusta ei mulla ole, oon vaan alkanut tiedostamaan et oon ihan kaunis, kun sitä joka paikasta niin sanotaan mulle. Älykkyydenkin voi ihan itse koulumenestyksestäkin nähdä. Silti oon ujo ja hiljainen, varsinkin isomassa porukassa. Ajattelen liian usein, mitähän muut musta ajattelee. Varsinkin esiintymistilanteet, ovat niin kamalia mulle, että meinaan pyörtyä ja kaikki muut oireet siihen päälle. Kyllähän mun itsetunto on siinä määrin ihan hyvä, että tiedän millainen mä olen. Tiedän miltä näytän ja tiedän millainen oon luonteeltani yms. Mut itseluottamus/varmuus on ihan huono kyllä. :(
Kiitos paljon viestistäs rockmaukka, piristi saada kannustava vastaus :)Kaikenlainen menestys niin opiskeluissa kuin työelämässäkin antaa itseluottamusta. Sut on näköjään aika törkeästi alistettu kiusaajien toimesta, mutta selvästi sussa on ainesta rumaan ankanpoikaseen ts. olet nyt puhkeamassa kukkaan kaiken sen pahan jälkeen. :)
Itse olen kolmekymppinen mies, jota kiusattiin ja fyysisesti pahoinpideltiin koko peruskoulun 9 vuoden ajan, ja olin täysin maanrakoon ahdistettu. Jäljensä se todellakin jätti mikä näkyy tänäkin päivänä, mutta kun olen saanut jotain haaveilemaani toteutettua, niin se on antanut paljon menetetystä itsetunnosta takaisin.
Yritän siis sanoa, että elämässä voi edetä vaikeuksienkin jälkeen ja itseään voi kehittää. :) Lonely girl kirjoitti:
Kiitos paljon viestistäs rockmaukka, piristi saada kannustava vastaus :)Kaunis kiitos ! Kiva kirjottaa jollekin positiivisia ja hyvää tarkottavia viestejä , piristää itteänikin ihan kummasti ! Terveisin: rockmaukka
- mikkooo.
Lonely girl kirjoitti:
Kiitos paljon viestistäs rockmaukka, piristi saada kannustava vastaus :)Wikipediasta: "Heikon itsetunnon merkki on esimerkiksi, jos ajattelee jatkuvasti sitä, mitä muut ajattelevat itsestä. Ihminen, jolla on vahva itsetunto, ei taas juuri piittaa siitä, mitä muut hänestä ajattelevat. Hän luottaa itseensä ja omiin valintoihinsa." Eli sinulla on kuiteskin aika huono itsetunto. Joo, olet oikeassa, kaksi eri asiaa ovat itsetunto ja itseluottamus, mutta ei niissä ole kuin pieni ero loppupeleissä. Itellä on molemmat aika huonoja.
- lonesome
Se sitten miten siitä yksinäisyydestä pääsisi eroon ja saisi tilalle enemmän itseluottamusta, vaihtoehtojahan ovat pääasiassa harrastukset, työ ja koulu mutta jos on ehtinyt erkaantumaan maailmasta jo sen verran, että ei näidenkään avulla ihan helposti se onnistu. Itselläni on ollut kaksi hyvää ystävää ja joitakin tuttuja elämäni aikana mutta ei ole ketään enään nyt. Olen aina ollut muut huomioonottava, liiankin kanssa veikkaisisin ja huvittava muiden mielestä. Olen aina ollut se jonka jutuille usein nauretaan enkä itse aina edes tiedä syytä miksi. Silti minua pidetään hauskana ja mukavana. Todellisuudessa kuitenkin en ole seurustellut koskaan ja ystäviä ei ole ollut jo useampaan vuoteen. Minuakin kiusattiin ala-asteella ja hiukan yläasteella mutta peruskoulun jälkeen se loppui kokonaan. Olen kyllä ollut varsin erillainen kuin muut jo lapsesta asti. Kouluja on käyty ja töissä oltu, talous kunnossa pysynyt ja kaikki muutenkin ollut okei mutta olen ollut yksin ilman ystäviä ja kauan. Kyllä tässä toisinaan miettii mikä tässä itsellä oikein on pielessä. Onko tässä itseluottamuksessa ja uskaltamisen puutteessa jotain mitä ei ole sisäisesti saanut itselleen tiedostettua vai mitä. Olisihan tässä varmasti ihan mukavaa ainakin jutella jos se nyt jotain auttaisi ja/tai helpottaisi. Jotain olisi tietysti hyvä tehdä.
- .............
Mukavat miehet ovat usein vähän saman tyyppisiä kuin sinä, eli sosiaalisissa tilanteissa vähän arkoja. Minä en ikinä uskaltaisi lähteä iskemään jotain kauniiksi ajattelemaani naista. Kaipa noilla äänekkäillä koviksilla on jonkinlainen rutiini muodostunut, ettei pakit haittaa ollenkaan, kun ei edes olla kiinnostuneita mistään muusta kuin kuoresta. Sen takia he voivat lähestyä ketä tahansa.
Onko sinulla jotain kiinnostuksen kohteita elämässä? En tiedä onko olemassa jotain kauniiden naisten kokoontumisryhmää, jossa ei näkyisi samanlaista kateellisuutta :D No joo, mutta tärkeintä olisi kuitenkin löytää samanhenkisiä ihmisiä, joiden kanssa vaihtaa ajatuksia. Minullakaan ei ole yhtään samalla tavalla ajattelevaa kaveria. Elämä tuntuu kurjalta. En ole myöskään seurustellut koskaan ja ikää jo 31. Olen aika hyvännäköinen, mutta siitä ei ole mitään hyötyä miehelle, ellei ole sen lisäksi sosiaalinen ja flirttaileva.
Koulumenestys ei muuten kerro älykkyydestä, vaan pääasiassa ahkeruudesta, joka onkin tärkeämpi ominaisuus kuin älykkyys. Tietenkin ahkera voi olla myös älykäs. Yleensä suhtaudun vähän epäilevästi itseään älykkääksi tituleeraavia henkilöitä.- .............
*tituleeraaviin henkilöihin
- available friend
Täältäkin voisi löytyä ystäviä mikäli haluaisit vähän vihjaista missäpäin Suomea asustelet?? :)
- totuus..
Naiset rakastaa pahoja miehiä.
- fdgfdh5y5
Mistä johtuu??
- n bgregftefgtfrfgh
Eivät rakasta. "Pahojen poikien" kanssa ollaan vaan hetken hurmasta hetki. Kunnollisten miesten kanssa mennään naimisiin, perustetaan perhe ja ollaan oikeasti onnellisia.
- totuus..
Naisten ajatuksen juoksua on vaikea ymmärtää. Senkin jälkeen vielä kun naisia on pahoinpidelty poikaystävän toimesta niin en mä vaan ymmärrä et miksi ne yhä jatkaa seurustelua sen hakkaajansa kanssa.
- Lonely girl
Onpa tähän tullut jo monta vastausta, kiitos kaikille :)
"Naiset rakastaa pahoja miehiä" jaa, en mä ainakaan. En vois ikinä alkaa seurustelemaan pahiksen kanssa tai mitään muutakaan. Mua ei ne kyllä yhtään kiinnosta. Kunnollinen, kiltti ja fiksu olis mulle kaikista parhain vaihtoehto. Eipä näytä vaan sellaisia miehiä olevan.
"missäpäin Suomea asustelet" Helsingissä.
Toi on kyllä varmasti totta, että on monia kunnollisia ja kivoja miehiä, jotka ovat vähän samassa tilanteessa kanssani - huono itseluottamus tai sosiaalista pelkoa. Niinhän se vaan on, harmi että en ole ihan oikeassa elämässä kohdannut yhtäkään samassa tilanteessa olevaa :D Mun tilanteessa on vaan se, että haluaisin ihan oikeasti muutosta elämääni. Kaipaan ihmisiä ympärilleni, pienestä sosiaalisesta pelosta huolimatta. Yksin ei ole hyvä olla. Joten ehkä en ole ihan täysin epäsosiaalinen siinä mielessä? Ehkä mun elämään kuitenkin vielä tulee ihmisiä, ainakin toivon niin.
"totuus.." Niinpä, en itsekään ymmärrä tuollaista. Mä en itse henkilökohtaisesti olisi minkään väkivaltaisen (tai mustasukkaisen) kanssa suhteessa. Jos joskus mun tuleva mies löis mua, se ois kyllä ero samantien. Se on mun periaate. Kaikki tietysti ajattelee omalla tavallaan..- ffdgdfh
Tänne tulee kans joka päivä joku uus yksinäinen nainen Hesasta :D Verkostoitukaa nyt ihmeessä keskenänne. Muutan pian ite Hesaan viihdyttämään yksinäisiä naisia!
- Varmastiystäviä:)
Lisätkääs facebookissa minut! Varmasti saatte minusta hyvän ystävän ,asun oulun alueella limingassa :) Ettikää hausta "jani markus kristian juuso" :)
Olen yksinäinen mies.
- lonely but alive
Se on kyllä totta ettei kannata tyytyä mihinkään väkivaltaiseen, känniseen tai muuten vailla minkäänlaista "asemaa/suunnitelmaa" olevaan ihmiseen. Tuolla tarkoitan tietysti sitä, että jos ei ole koulutusta saati koulutuspaikkaa, työtä tai minkään muunlaista toimeentuloa tai muuta vastaavanlaista.
Kyllä sinulla kuten muillakin on täysi oikeus toivoa tulevalta parilta, että hänellä olisi elämässä perus- ja lähtökohdat selvillä. Kaikkihan me toivomme hyvää elämää ja se saavutetaan pitkälti sillä, että molemmilla olisi oma paikkansa tässä yhteiskunnassa ja elämässä.
Jos haluaisit jutella enemmän voisin olla kiinnostunut asiasta. Itse olen myös pyrkimässä tähän.- Lonely girl
Oon kyllä täysin samaa mieltä. Minkä ikäinen olet ja missä päin Suomea?
- lonely but alive
Itse olen 26 vuotias sekä asustelen varsinais-Suomessa tällä hetkellä. Itse olen myös ollut yksinäinen elämässäni mutta olen nyt päättänyt yrittää tehdä tälle asialle todella jotain.
Muuten elämässäni siis kaikki päällisin puolin hyvin mutta yksinäisyydelle pitäisi vielä tehdä jotain. Tästä asiasta olisi tosiaan hieno puhua.- Lonely girl
Olen itse vasta 18 vuotta täyttänyt ja asun pääkaupunkiseudulla. Minusta 8v ikäero on paljon ainakin tässä vaiheessa. En tiedä mitä sä ajattelet, mutta ei se varmaan estäisi juttelemasta, en nyt tiedä.
- lonely but alive
Ei todellakaan estä juttelemasta ei. Siihen ei pitäisi edes tuo 8 vuoden ikäero vaikuttaa. Minä ainakin olisin täysin valmis juttelemaan asiasta jos sinua ei tuo ikäero haittaa. Miten mahdollisesti sitten haluaisit jutella?
- itekin 26v,
Siis miten tuo ikäero voi olla este juttelemiselle? :D Ite voisin jutella vaikka 50v. kanssa, jos sille olis tarvetta. Eikä tuo 8v. edes mikään iso ikäero ole, molemmat täysi-ikäisiä kuitenkin(ja voihan sitä jutella kenellä tahansa). Ite kävin treffeillä 18v. kanssa syksyllä, eikä naista ikäero haitannut yhtään.
- Moikka
Moikka!
No mikäs sun sähköposti olis???
Täällä nuorimies vaikka kaveriksi tms stadista. Mulla kavereita jo liikaakin mut kai sinne muitten sekaan vois ehkä mahtua vielä yksi!- Lonely girl
Jos sulla on paljon kavereita, mitä ihmettä sä teet täällä yksinäisyyspalstalla!? :D
Lonely but alive ja mahdollisesti muut kiinnostuneet(?), mä laitan mun sähköpostin tänne kun kerkeän tehdä uuden, vaikka huomenissa. Lonely girl kirjoitti:
Jos sulla on paljon kavereita, mitä ihmettä sä teet täällä yksinäisyyspalstalla!? :D
Lonely but alive ja mahdollisesti muut kiinnostuneet(?), mä laitan mun sähköpostin tänne kun kerkeän tehdä uuden, vaikka huomenissa.Rockmaukalla ei ystäviä juurikaan ole. Aikaisemmassa viestissä kyllä kerroin etten itteäni tyrkytä. Mutta sittenkin....... Ystävyys/kaveripohjaa ajattelin
nyt myöhemmin. Kyllä näistä yksinäisyys, ujous jutuista vois kuitenkin jutella ihan face to face, elikkä ajella johkin kaffilaan tai merenrantaan jutteleen.
Asun espoossa ja ihan suht´koht kivan näkönenkin oon.
Vain ystäväksi haluan, juttukaveriksi, onhan mulla elämän kokemusta
josta voin kertoa, saattaa olla hyötyä sullekin !
Ystäviä ei oo koskaan liikaa, joku viisas jossain sanoi ....
suomi24.fi treffit palstalle mun nimimerkillä kirjota
jos ehkä haluat mun kanssa syvällisemmin keskustella.
Terveisin : rockmaukka
Äh... Elämä tuo tullessana mitä tuo. Kyllä sinut joku karvanaama vielä bongaa.
- paivankakkara1
Lonely girl ja lonesome laitatteko viestiä sähköpostiini niin "neuvon facebook-
sivuilleni"...voidaan pitää aluksi yhteyttä esim.facebook-sivujen avulla...
nimim.seura kelpaa...osoite on...paivankakkara500@gmail.com...siis...facebook-
ystävä tarjolla...ainakin... - praiseforpussy
Relaa nyt vähän. Ei se tavara käytössä kulu, mutta muista ehkäisy.
Rohkeita onnetar auttaa:)
Haudassa ei ehdi enää panna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625229- 954884
- 524035
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493986- 2223873
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283588- 413203
- 522809
- 412377