Art on ice

Kallista!!!'

Onko kenenkään muun mielestä nuo liput ylihinnoiteltuja. 80 euroa hyvät paikat ja katonrajastakin joutuu maksamaan 50€. Monellako esim. Perheellä on tuollaisia rahoja laittaa luistelun katsomiseen varsinkin kun TV:stä näkee saman shown ilmaiseksi suorana? Olisi ollut niin kiva nähdä Plushenko ilmi elävänä mutta en voi maksaa 80€ kahdesta kolmen minuutin ohjelmasta. Eikö olisi mukavampaa luistelijoillekin ja koko tapahtumalle, jos halli olisi täynnä. Ei noilla hinnoilla täytetä sitä.

4

355

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ens-ka

Tulee mieleen viimekevään jääkiekko turnee Suomessa.Onko Kummola ollut tämänkin shown takana hinnoittelemassa.
      Olen varma jo etukäteen että show on ainutlaatuinen täällä.Siihen ei mitkään Disneyt vedä vertoja. Tiedän myös suuntaa herra Plushenkon palkkioista.
      On sielä muitakin kulueriä!
      On todella sääli että esim 4 henkinen perhe joutuu pistää kaiken ylimääräisen yhteen iltaan
      Huvittavaa että liitto sivuillaan mainostaa näinkin voimakkaasti kaupallista toimintaa. Millähän intressillä

• Masha_K

Mulla ei ole hajuakaan luistelijoiden palkkioista (itseasiassa kyllä kiinnostaisi), mutta halpaa tuollasen shown tuottaminen ei varmasti ole.

Aika samoissa hinnoissa tuo on muuallakin, esimerkiksi Tukholmassa tuohon tapahtumaan liput ovat tismalleen saman hintaiset.

Maksoin eturivin lipustani 97 € toimituskulut ja lipputurva, yhteensä rapiat 112 € ja olisin voinut maksaa vaikka triplasti siitä ilosta, että näen tuon shown ja sen esiintyjät livenä Suomessa, eikä minun tarvitse matkustaa Keski-Eurooppaan sitä katsomaan (jolloin hinta moninkertaistuu matkakustannusten myötä joka tapauksessa).

• PashaX

Keski-Euroopassa ja Ruotsissakin on enemmän populaa ja ihmisillä paremmat palkat. Todennäköisesti Hartwall areenalla tulee olemaan väljää lippujen hintojen takia. Halvemmat liput ja täysi areena tuottaisi paremmin kuin muutama katsoja ylihinnoitetuilla lipuilla. Plushenkokin on jatkuvasti loukkaantuneena joten hänen mukana olonsa ei ole edes varmaa (kuten ei kenenkään muunkaan huippuluistelijan).

• 456465+4

Tiedoksi että Pechalat ja Bourzat on perunut tulonsa ja Plushenkokin kai peruu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6953
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3918
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3290
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2899
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2672
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2123
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2057
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      1990
    Aihe