Kovin naurettavalta kuulostaakin, mutta häpeän itseäni! En tiedä mistä tämä tälläinen on mulle tullut. Ja nyt olen viimisen vuoden aikana kasannut tästä todellisen ongelman itselleni!
Olen aina ollut ujo ja muiden silmissä erikoinen persoona mutta tätä ei ole ikinä ennen ollut että häpeäisin itseäni?? Pääosin häpeän omia tekemisiäni ja naamaani. Mietin liikaa mitä muut minusta ajattelevat. En osaa enään olla kovin omaitseni muulloin paitsi silloin kun olen yksin. Ottaa voimille kun "pitää olla" jotain muuta mitä oikeasti on.
Tää on ihan syvältä mutten tiedä miten pääsen eroon >:(
Häpeän itseäni
vali.vali.vali
1
282
Vastaukset
- noloujotsuhna
Heräsit suomalaiseen todellisuuteen. Hävetään olla, siksi meitä käytetään hyväksi ja kustaan silmään kotimaassa ja euroopanlaajuisesti. Tsuhna on tsuhna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254348
- 272461
- 342244
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174