Aivan uskomatonta äpinää tyhjästä. Missä me kaikki palstan lukijat / äpisijät purkaisimmekaan tunteitamme ilman tällaisia keskustelu palstoja?
Rallityttö kirjoittelee huvikseen ja ihmettelee vielä perään miksi toiset vastaa hänen viestiinsä. Eikös se kuitenkin ole tämän palstan tarkoitus herättää keskustelua!?
Samaa mieltä olen monien kanssa että asiallisempaan suuntaan saisi palautteet mennä, sananvapaushan on kaikilla, mutta rajansa kaikella. Rallit on ohi ja voimme kaikki huokaista taas vuodeksi helpotuksesta tai harmista. Vaikka itseäni harmittikin moni asia ja täällä oli moni aivan oikeassa mm. rallien turvallisuudesta ja ulkopaikkakuntalaisten käyttäytymisestä, mutta itse pidän tämän jälkeen mölyt mahassa. Kiitos ja mukavaa kesän jatkoa kaikille!
Ei tarvitse kritiikkiä takas
Uskomatonta
äpinää
1
676
Vastaukset
- ???
itse en kyllä tuosta rallitytön viestistä saanut sellasta käsitystä,että hän ihmettelisi miksi toiset vastaavat viestiin.. koska sehän nyt on täällä se tarkoituskin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417044
- 323958
- 463384
- 402959
- 172736
- 372238
- 162206
- 412163
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472117- 402078