Olen ensikertaaa alittamassa paastoa. Olen 51v enkä ole aiemmin paastonnut. Minulla on verenpaineeseen lääkitys. Nyt kysyisin teiltä kokeneemmilta miten tässä pitäisi valmistautua. Olen ajatellut aloittaa tammikuun ensimmäisenä päivän 7pv:n paastoni. Olisiko järkevää hankkia päästopaketti, pitääkö käydä lääkärillä. Kaikki neuvot ovat tervetulleita. Olen myös livästi ylipainoinen ja painonpudotus voisi tästä lähteä käyntiin. Verenpaineeseen voi myös vaikuttaa
Paaston aloittelija
2
115
Vastaukset
- 5 vrk paastonnut
Ei siihen tarvitse sen kummemmin valmistautua, mutta jos olet kahvinjuoja, siitä kannattaa vieroittaa itsensä aiemmin, ettei tule päänsärkyä. Suolihuuhteluja ei tarvita, elimistö osaa asiansa ilman sitäkin, itseasiassa se on haitallinen. Senkuin vain jätät ruuan pois. Tehoikkainta on paastota vedellä, mutta se on myös raskainta. Syöminen kannattaa aloittaa sitten pikkuhiljaa, jos viikon olet syömättä, ettei kerralla ahmi isoa annosta, vaan pikkuhiljaa lisätä syömisiä päivän mittaan ja tarvittaessa seuraavana päivänä vasta normaalia syömistä.
- 5 vrk paastonnut
Paastohan sitten alentaa verenpainetta, huimausta voi tuntua välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717