Ärsyttää kun kaikenmaailman kakarat kadulla huutelevat perään. Yksikin manne sanoi, että mitä tyttö, vaikka varsin hyvin tietää minun levan mies. Sanoi tyttö, koska minulla on poninhäntä. Minä en provosoi ketään, olen bodari, vaikka se ei ehkä ulospäin näykään. Minussa asuu bodarin sielu. Olen päättänt, että tästä lähin huutelijat ei jää rankaisematta vaan annan nyrkin paukkua, nuppiluuta ohtaan, munavelliä kauluksille, annan heidän maistaa omaa lääkettään, mitä alkoivat minulle, minullakin on rajani vaikka hyvähenkinen ja sydämminen mies olenkin.
Annan nyrkin laulaa
Mies jota haukutaan
6
178
Vastaukset
- Erno ernoerno
Oikee meininki, kaikenmaailman huutelevia manneja ja hiphoppareta, mummonhakkaajia ja sylkijöitä, pataan vaan, että oppivat elämään siveellisesti!
- badass?
ei ei ei näin, tota menoo sä oot sairaala kunnos ku joku huutelija onki vähä sua ronskimpi jäbä
- antaa nyrkin laulaa
päihin lapsia ja mummoja. isompia varotaan ja hakataan taas sit kaappien naisia!
- Kunfu mies
Mummoja ei saa hakata!!!!!!
Mutta jos vetää kierrepotkulla, ni se on siistiä :D- .........
Johtuuko muuten Pieksämäen nimi siitä, että ne on syntyny pieksämään?
t. Koskenkorvalainen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225604- 324940
- 292834
- 342384
- 372078
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121621
- 261582
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291509