Jeee.. 49 päivää ja sitten "piitsille levyks"
5.2
9
152
Vastaukset
- ygtug
37
- jeboujei
20
- Luntahan on jo nyt
Mita karkuun menemista tuo nyt on, kun on jo lunta ja pakkasta Suomessa vaikka kuinka?
- tammikuu 2013
Vielä 37 päivää lähtöön
- Pakkaspakolainen
5.2.-13 mä oon ollu täällä kolme kuukautta... ja sit onkin enää vain reippaat kolme kuukautta jäljellä, paluu Suomeen 15.5.
Kylläpä aika rientää ku on mukavaa..
Hajotkaa pakkaseen. ;-)=- lunta karkuun
Voi V....u!!
Kyllä toisten kelpaa ;) Itse joutuu oottamaan aina vuoden , että pääsee 2-4 viikoksi
sinne. No ehkä sitte eläkkeellä..... - Intiaanix
lunta karkuun kirjoitti:
Voi V....u!!
Kyllä toisten kelpaa ;) Itse joutuu oottamaan aina vuoden , että pääsee 2-4 viikoksi
sinne. No ehkä sitte eläkkeellä.....Se on asenteesta kiinni loppu pelissä, kun oikein alat sitä miettimään. Mikä pitelee Suomessa?
Muutto talveksi Intiaan voi olla helpompi kuin luuletkaan! - 20ihana54
Intiaanix kirjoitti:
Se on asenteesta kiinni loppu pelissä, kun oikein alat sitä miettimään. Mikä pitelee Suomessa?
Muutto talveksi Intiaan voi olla helpompi kuin luuletkaan!Vielä 36 pv. sitten Intiaan...
- Lunta karkuun
Intiaanix kirjoitti:
Se on asenteesta kiinni loppu pelissä, kun oikein alat sitä miettimään. Mikä pitelee Suomessa?
Muutto talveksi Intiaan voi olla helpompi kuin luuletkaan!Varmaa on se, että tulevaisuudessa olen talvet Intiassa. ( jos oon hengissä)
Nyt kaikki tuntuu olevan rahasta kiinni koska sitä ei tunnu olevan tarpeeksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225004- 234083
- 272371
- 342184
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191567- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144