joskus varmaan vuosi sitten telkasta tuli eräs kauhuleffa, jonka nimeä en nyt millään muista.. joitain pieniä pätkiä on jäänyt mieleen siitä.
esimerkiksi sellainen että leffassa oli naisia, jotka menivät johonkin suureen linnaan tai vastaavaan vissiin johonkin nukkumisen testaukseen. sitten oli sellainen kohta, että nainen nukkui sängyssä ja yhtäkkiä peitto nousi vähän itsekseen ja olikohan siinä ikkunakin auki tai verhot liikkui. ja sitten ne naiset tais katsella jossain vaiheessa jotain ihme maalausta tai jotain ja kuuluikohan siinä jotain ihme ääniäkin jostain paikasta..
toivottavasti joku tietää tän.. :D
leffan nimi?
iwannaknow2
4
125
Vastaukset
- iwannaknow2
niin ja vielä tuli sellanen mieleen, että sängyssä tais olla jotain puisia koristeita jotka liikkuivat tai vääntelivät naamaa kun se nainen ei huomannu.. :D
- th.
Uudempi Haunting sopii kuvaukseen http://www.imdb.com/title/tt0171363/
mutta vanha Hammer yhtiön tekemä on parempi http://www.imdb.com/title/tt0057129/ - aloittaja2214
joo kiitti, se on just toi :D
- pUtois
en kyll tii'ä ett mikä elokuva tääon Varmaankin ei ole mikään mistör biin
On aika moni hyvii leffoi kutenka Putous sen mä tiedön
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728