ylivieskan autoliike...kaarlela....

merrry christmas...

mersu joka oli ollut lumikasan alla alkutalven vasta joulukuun alussa lumet pois päältä mersu oli kuin jääkalikkana kun käynnistettin..viikon nyt kerkis olemaan ja etupyörän laakeri paskana ei paljoa keritty edes ajamaan sillä !löydä nyt sitten 800e korjaukseen hyvää joulua vaan sinnekkin liikkeeseen !!ihmekkös oli varaa alentaakkin melkeen 800e !

17

2812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mersujen mersu

laakeri paskana...800e maksaa korjaus...todellakin hyvää joulua!! kenenkään ei kannata ostaa yli 200tkm ajettua-10v vanhaa koska omaan nilkkaan osuu kustannukset jos menee paskaks joku paikka autosta!meilläpä vielä viikon sisään...

• joopasjotain

Eikait nyt pyöränlaakerin korjaus 800e maksa...

• persu324

Varmaankin MERSU-liikkeessä maksaa.

• SKF Bearing

Laakeri maksaa neljä kymppiä ja sen voi vaihtaa vaikka bussipysäkillä. Turha aloitus.

• pehkukasa

Meillä täällä Kainuun korvessa bussipysäkki on 30 km:n päässä. Voisiko sen laakerin vaihtaa navetan ylisillä?

• na-b
    • merzu3

siis ei pelkkä laakeri vaan joku napakin sökönä siitä...sulanu jotenkin kiinni siihen napaan mä en autoista niin tiedä kun on ukon : )!!

• na-b

• SKF Bearing

Jos laakeri on ajettu niin loppuun, että myös napa on mennyt paskaksi, se ei millään muotoa kuulu myyjälle, sen on täytynyt pitää sellaista meteliä että tyhmemmänkin pitäisi älytä lopettaa ajaminen.
        Tahallaan (Lue: tyhmyyttään) rikottu, jokseenkin sama asia kun löisit itse vasaralla tuulilasin sisään ja sen jälkeen menisit vinkumaan myyjältä uutta lasia.
        Nyt luiki kiltisti Lintoselle ja laitata rönttä kuntoon omalla kustannuksellasi.
        Hyvää Joulua.

• na-b
        SKF Bearing kirjoitti:

Jos laakeri on ajettu niin loppuun, että myös napa on mennyt paskaksi, se ei millään muotoa kuulu myyjälle, sen on täytynyt pitää sellaista meteliä että tyhmemmänkin pitäisi älytä lopettaa ajaminen.
        Tahallaan (Lue: tyhmyyttään) rikottu, jokseenkin sama asia kun löisit itse vasaralla tuulilasin sisään ja sen jälkeen menisit vinkumaan myyjältä uutta lasia.
        Nyt luiki kiltisti Lintoselle ja laitata rönttä kuntoon omalla kustannuksellasi.
        Hyvää Joulua.

Itse asiassa minulle on käynyt semmoinen tilanne, että laakeri räjähti 80 km/ vauhdissa kerrasta hajalle, ja pyörä jäi olka-akselin pultin varaan paikoilleen. Silloin oli lähellä olka-akselin tuho, mutta koolinkia säilyi sen verran ehjänä, että uuden laakerin sai pitäväksi.

• Äitisi

Voi hyvä lapsi, pakkoko sitä on ostella lumikasan alla olevia vanhoja autoja. Etkö ole kuullut että Mersut ei kestä lunta ollenkaan, ne pitää ostaa keväällä ja myydä syksyllä, muuten ne menee RIKKI.
      Jos laakeri tosiaan on pilannut navankin, menkää molemmat äkkiä kuulokojetta sovittamaan, sieltä on VARMASTI kuulunut jonkinlaista JURINAA.
      Täällä et saa myötätuntoa, olet ostanut VANHAN MERSUN. Kauppias jos näistä kirjoitelmistasi kuulee ei VARMASTI OSALLISTU kuluihin. NAURAA KATKETAKSEEN

• xsxsxsxxxx

lol :D taas! kuulossa ei ole vikaa ! heti kun oli romina kuulumaan niin ukko oli pysähtynyt ja soittanut hinurin paikalle! väliaikanen korjaus maksoi 150e myyjä lupasi hyvittää tapahtuneen.. turhaan äitisi nuriset yhtään ! taidat olla sellanen tyyppi joka nauttii toisten epäonnesta! sainpahan sun kommastas naurut pelle!

• äitisi

no mikä oli siis syynä avautumiseesi täällä. Kaikki ok, myyjä jopa osallistui.

• gg suvanto

MIksi pitää ostaa S203, kun sen laatu on pienellä nettiselvittelylläkin jokaisen havaittavissa. Mersu ei ole 2000-luvulla sitä mitä se oli W123 ja W124 mallien aikaan. Kallis auto ostaa ja pitää.

• Late34

Ei autoliikkeillä ole vanhoille autoille antaa takuita! Moni ei ymmärrä tätä. Kuluttaja asiamies on käsittääkseni linjannut että vanhoissa autoissa vain koneen(moottori) tulisi kestää autoliikkeen autoissa 3kk. Muut viat kuluttaja kyllä maksaa itse. Uudemmat autot on sitten erikseen.

Itse ostin juuri toissapäivänä Volvo S960 vm 95. liikkeestä. Parissa päivässä huomasin että jäädytin tai sen letku vuotaa aavistuksen verran. En ainakaan itse mene myyjälle 2000 euron autosta ruikuttamaan. Asia olisi toinen jos kone olis posahtanut. Näkemyksiä?

• Anonyymi

Myyjä oli paikanpäällä umpi m#lkku ja vaihtoauto täysritsa

• Anonyymi

???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5404
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      26
      4677
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2681
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2324
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1581
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1380
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      17
      1364
    Aihe