Joo eli oon 15v tyttö ja mun isä on jo kauan ollu tollane paska. Mää vihaan sitä sen käytöksen takii! välill se on ihan kiva ja sit 10 sekuntii myöhemmin se saattaa saaha jonku raivo kohtauksen ja alkaa lyödä ja vetää hiuksist. Mull on joka viikko mustelmia joka paikassa ja haavoja käsisssä. kiitos mun isän. Mun oli vaa pakko saaha kirjottaa täst ja kuulla jos jollaki muulla ois samanlaisii kokemuksii. Tää alkaa ottaa hermoille. Tällki hetkell päätä särkee sen äskeisen yllättävän hakkaamisen jälkee...Mitä mä teen? ):
Tuntuu silt niinku mun isä ei kunnioittas mua
kata18
1
111
Vastaukset
- 11-v tyttö♥
Miks et puhuis sun isäs kanssa, tai äitin kanssa. Mulla on ainaki ihana rakastava isä♥. Vaikka me käydäänki sen luona 2vuoden välein, se on ollu mulle aina tosi tärkee ja läheinen. Voi sunkin iskäs tulla samanlaiseks jos puhuisit miltä susta tuntuu. Se vois muuttaa tapojaan silloin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396895
- 323888
- 453270
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372082
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482037- 371952