Rautatieonnettomuus

siili3

Jep.Joku kyseli että kuka oli jäänyt tällä viikolla muhoksella junan alle? Sanoisin että kyselijän kannattaisi ostaa oma ELÄMÄ! ettei tarvi kysellä ja vatvoo toisten asioita! Joku järkevä oli viestittänyt tällä palstalla että mee kyseleen shellin baarista! Oli osuvasti sanottu!!! Siellähän ne tämän kylän suurimmat "juoruakat" ( kylläkin tässä tapauksessa aikuiset miehet)istuu ja vatvoo toisten elämää.Voi V...U, en paremmin sano Niillä on ollu oma elämä varmaan niin köyhää. että on jouduttu riitelemään jopa tähdenlennoista, että kuka on saanut toivoa tähdenlennon sattuessa.

9

607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siili3

Uskon että näitten ABC:n "tietotoimiston" osanottajien paikka on kotona nyrkin ja hellan välissä!! Mikäli on sattunut niin ÄLYTÖN" tuuri tai tsägä, että on sattunut löytämään itseensä kyllästyneen naisen elämänkumppaniksi!

• Joulunlapsi

No jopas on vuodatus!!! Eiköhän tuo shellinbaari tullu jo selväksi, vai meinaatko aloittaa vielä yhden uuden keskustelun aiheestasi. Eihän käy selväksi vasta ku kolmesta kirjoituksestasi. :) hyvää ja rauhallista joulua kaikille

• pud2

HYVÄ MOITTIA PAIKKAA KUN ITSE ENSIN TÖPEKSII SIELLÄ, KAIKKII SEN TIETÄÄ

• huhujen Muhos

Abc:llä kuulee ihan kaiken varsinkin ihmisten yksityisasioista, oli niissä perää tai ei. Monesti ei ole muuten ollut perää, kun olen sattunut kuulemaan tuntemistani ihmisistä, jopa omaisistani täyttä satua.

Kyllä joitakin ihmisiä sentään aidosti huolettaa se, kuka on joutunut uhriksi. Sitä voisi ihmisiin suhtautua kuten kehen tahansa lähimmäiseen. Sitä sanotaan empatiaksi.

• akanhakkaaja

Sitä empatiaa ei kirjoituksen aloittaneelta siililtä löydy!!

• ABC on hyvä paikka!

No ei siellä juoruilla sen enempää kun muutenkaan ja aikaa monikin vain viettää aikaa ja saa jutustella jonkun kanssa ,se ei tietenkään kuulu suomalaiseen tapaan ja kulttuuriin,mutta se on joskus hyvä oman hyvinvoinninkin kannaltakin olla ihmisten ilmoilla eikä kotosalla. ABC hyvinvoinnin asialla!

• Ei ABC:n vika

ABC on itsessään hyvä paikka, mutta se miesjuorukööri mikä on ruukannu kokoontua sinne, pilaa muuten mukavan paikan.

• heh,heh
        Ei ABC:n vika kirjoitti:

ABC on itsessään hyvä paikka, mutta se miesjuorukööri mikä on ruukannu kokoontua sinne, pilaa muuten mukavan paikan.

niin juuri!

• kukamikähäh

kuka se hyppäsi sen junan alle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7382
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4078
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3615
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3130
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2806
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2324
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37