Kertokaa mulle vinkiksi mitä laitan jälkiruuaksi JOULUKSI jotain helppoa ja hyvää
jotain hyvää
8
110
Vastaukset
- nami...
Luumurahka on hyvää ja helppoa. http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/282593/Luumurahka /
- kinuskia karpaloon
pakastekarpaloita ja kuumaa kinuskikastiketta
- aattona viemisiksi
Tein huomista varten puolukka-piparijäädykettä, käytin puolukoiden sijaan karpaloita. Annos on sen verran reilu että kun suurin osa menee tupperin jäädykevuokaan niin loput voi pakasta pienessä rasiassa, jää vielä joulupäiväksi omalle porukalle.
- kokki 60vv
luumurahka oli ihanaa vieraat tykkäsi KIITOS sulle nami ohjeesta Hyvää Uutta vuotta
- nami...
Mukava että maistui. Itsekin tein jouluna luumurahkaa. Siitähän on vähän erilaisia ohjeita, jossain ohjeessa laitettiin myös sitruunanmehua. Helppoa ja hyvää. Hyvää uutta vuotta!
- kokki 60vv
vielä minä vaivaisin sinua" nami" olen tuoreen sämpylän tai leivän ystävä miten saan pehmeät kuohkeat sämpylät ???
- nami...
Jos haluan oikein pehmeitä sämpylöitä niin jätän taikinan aika löysäksi. Taikina kohotetaan kunnolla. Leivottaessa laitan leivonta-alustalle ja käsiin vähän öljyä tai sulatettua voita jolloin sämpylä ei tartu. Kohotetaan vielä sämpylät ja paistetaan 200-225 asteessa kunnes ovat sopivan kypsiä. Paistamisen jälkeen kannattaa jäähdyttää sämpylät liinan alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323938
- 453320
- 402919
- 172696
- 372238
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010