Olen monesti nähnyt niitä pienempiä lentokoneen matkustamoon otettavia lentolaukkuja, jotka saa kuulemma kätevästi kiinnitettyä isomman laukun päälle, siihen vetokahvaan. Onko näillä joku nimi? Vai onko "lentolaukussa" tollanen ominaisuus vakiona, vai mitä?
Onko tällä laukulla erityisnimeä?
3
201
Vastaukset
- travelbag
Luulen etta kyseessa on vain tavallinen kasimatkatavara laukku, jonka katevasti saa pujautettua ruumaan menevan laukun paalle, kun sita raahaa ympari lentokenttaa.
- 222
Olen nähnyt vedettäviä lentolaukun kokoisia laukkuja, joissa on päällä pienempi "toilettilaukku". Niitä löytää netistä sanoilla "luggage set", voi olla, että myös sinä löydät samalla haulla etsimäsi.
Pienet lentolaukkuyhdistelmät eivät ole kyllä kovin käteviä, koska joskus - esim kerran Lontoossa - koneeseen ei saa viedä kuin yhden laukun.- 1 bag
Niin se 1 laukku matkustamoon on normaali käytäntö, ellei ole bisnesluokassa tms.
Mutta näkeehän sitä vaikka mitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225514- 324830
- 282761
- 342354
- 372058
- 152018
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121601
- 231482
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons261456