Kertokaa kokemusia kyseisestä autosta.Kuinka pelittää ja pelaa?
RENAULT
6
484
Vastaukset
- työkone
paljon lastenvikoja,,, varma työkone! LÄMMIN! uudet kuin volvoja...
- pentti ,,,,,,,,,
kuulin oven takaa,että volvo trucks centerit ottais rellun huollon ja korjaukset
pohjoismaissa volvo-kyltin alle.
- Munniahv
Jos huhu pitää paikkaansa niin voi voi voi... Volvo truck centerit tekemässä huoltoja! Menee se rellun viimeinenkin mahdollisuus lyödä Suomessa kunnolla läpi markkinoille. Rellu merkkinä jopa kiinnostaisi mut volvo tekemässä huoltoja...ei pojat näin!
- rellu rules
eikös ne trucks centterit ole suomalaisten hoitamia laitoksia.Emo volvon
mitään tekemistä,kato peiliin,näet toisen suomalaisen!Rellusta mitään pahaa
sanottavaa,mutta rikkihän senkin saa,jos haluaa.
- osanvaihtaja
ainakin 18tn jakovehkeet (premiumi)esim 2002 etiäppäin on aika lujia vehkeitä, zf laatikkokin kestää paremmin kuin isommisa renuissa ja manneissa.jotkut osat on hinnoteltu mielivaltasesti,mutta onneksi kaikkia vermeitä ei tarviste ostaa raskoneen kautta kun skuba on tullut suomeen.on halvempia kuin ruottalaiset ja mun mielestä laadukkaampia kuin saksalaiset man ja mersu. daffista ei kokemuksia
- kuski68
Entinen isäntä vaihtoi relluun ja siitä ne ongelmat sitten alkoikin. Ei ainakaan talvella pelannut mikään. Ehkä nyt se lämmitys, mutta muuten kyllä hyytyi. Huollossa käytiin ihan riityämiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738