RENAULT

Mangum

Kertokaa kokemusia kyseisestä autosta.Kuinka pelittää ja pelaa?

6

509

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työkone

paljon lastenvikoja,,, varma työkone! LÄMMIN! uudet kuin volvoja...

• pentti ,,,,,,,,,

kuulin oven takaa,että volvo trucks centerit ottais rellun huollon ja korjaukset
        pohjoismaissa volvo-kyltin alle.

• Munniahv

Jos huhu pitää paikkaansa niin voi voi voi... Volvo truck centerit tekemässä huoltoja! Menee se rellun viimeinenkin mahdollisuus lyödä Suomessa kunnolla läpi markkinoille. Rellu merkkinä jopa kiinnostaisi mut volvo tekemässä huoltoja...ei pojat näin!

• rellu rules

eikös ne trucks centterit ole suomalaisten hoitamia laitoksia.Emo volvon
        mitään tekemistä,kato peiliin,näet toisen suomalaisen!Rellusta mitään pahaa
        sanottavaa,mutta rikkihän senkin saa,jos haluaa.

• osanvaihtaja

ainakin 18tn jakovehkeet (premiumi)esim 2002 etiäppäin on aika lujia vehkeitä, zf laatikkokin kestää paremmin kuin isommisa renuissa ja manneissa.jotkut osat on hinnoteltu mielivaltasesti,mutta onneksi kaikkia vermeitä ei tarviste ostaa raskoneen kautta kun skuba on tullut suomeen.on halvempia kuin ruottalaiset ja mun mielestä laadukkaampia kuin saksalaiset man ja mersu. daffista ei kokemuksia

• kuski68

Entinen isäntä vaihtoi relluun ja siitä ne ongelmat sitten alkoikin. Ei ainakaan talvella pelannut mikään. Ehkä nyt se lämmitys, mutta muuten kyllä hyytyi. Huollossa käytiin ihan riityämiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4234
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      18
      3236
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      398
      2284
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1961
    5. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1939
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1854
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1649
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1528
    9. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      68
      1260
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1251
    Aihe