Kysyn laskettelijoilta sekä hiihtäjiltä mielipidettä yhteen ajatukseen takeista. Olen miettinyt takkia, johon laitettaisiin kello ranteeseen takin päälle. Siitä näkisi ajan, ettei tarvitsisi riisua käsineitään katsoessaa puhelimesta aikaa tai käsivarrestaan vaatteiden alta. Haluaisin tietää olisiko laskettelijoilla/hiihtäjillä tälläiselle tuotteelle kysyntää. Tuote olisi takkiin upotettava "laite", mutta teknillisistä ominaisuuksista teidän ei tarvitse muuta tietää, kuin takki johon upotetaan kello, jonka näkee suoraan ranteesa ilman hanskojen poistoa tai vaatekerraston alta kaivamista.
Hiihto- ja laskettelukeskuksissa on kelloja siellä täällä mistä näkisi kellon, mutta mikä on itse kohderyhmän ajatus tuotteesta?
ELI
MIKÄ? (Talvitakki jossa olisi rannekello takin päällä)
KIINNOSTUITKO?
OSTAISITKO? (Jos takin hinta olisi 5-15% kalliimpi kellon kanssa, kuin tavallinen takki?)
ET KIINNOSTUNUT (perustelu?)
Päivitetty laskettelutakki?
Snow Watch
2
147
Vastaukset
- Dafuck ?!
En kiinnostunut, koska ei ole mitään tarvetta tälläiselle. Laskettelupaikoissa ym. on itsestään iso kello, josta ajan näkee.
- jokuvain:)
mee kauppaan ja sovita takkeja .. Tosiaan laskettelupaikoissa melko selvästi nuo kellot laitettu näkyviin, itse ainakin käytän niitä . :p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225614- 324960
- 292864
- 342384
- 372088
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 261622
- 121621
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons301539