etsin kaltaistani lajia, en tiedä onko ollenkaan turvallista tätä kautta kysellä. toivon pääseväni omieni joukkoon, joten jos täällä sattuisi olemaan edes yksi aito vampyyri yritä ottaa yhteys jotenkin. en tiedä mikä olisi turvallisin tapa kertoa missä tavataan. voin todistaa ettei tämä ole feikki. ja etten jahtaa teitä, ja että olen oikeasti se mitä sanon olevani.pääni ei kestä enään, en pysty syömään ruokaa eikä ole verta mistä saisin jäämättä kiinni. alan muuttua ja ehtyä, tarvitsen apuanne. olen tosissani!!
vampires
9
178
Vastaukset
- vampires
toi saatto kuullostaa feikatulta jälkeen päin luettua, mut se ei ole. ihoni alkaa oikeasti vanhentua ja kuivaa... haloo oon vasta 26... jos olen feikki niin selittäkää sit toi tai muut mitä olen kirjoitellut. aika helppo löytää... mitä te edes pelkäätte.. näitä lampaitako jotka eivät tätä nykyä pysty mihinkään. olen nuori enkä pelkää mitään. kai siellä joku on joka uskaltaa vastata..
- ...
pysy kotonasi leikkimässä tai vaihda palstaa. Tällä palstalla keskustellaan muinaisuskonnoista.
Jos todella ajattelet olevasi vamppyyri niin psykiatrilla käyntikään ei olisi pahasta.
Vamppyyreitä ei ole. - vampire2
... kirjoitti:
pysy kotonasi leikkimässä tai vaihda palstaa. Tällä palstalla keskustellaan muinaisuskonnoista.
Jos todella ajattelet olevasi vamppyyri niin psykiatrilla käyntikään ei olisi pahasta.
Vamppyyreitä ei ole.no jos kerran olen mielestäsi hullu niin pystytkö sinä sitten todistamaan ettei meitä ole, vai onko sinulle helpompi ajatella maailmaa ilman meitä. entäs saatana ja demonit etkö usko niihinkään tai aaveisiin. mikä meistä tekee erillaisen. ne kuullostavat enempi keksityille mutta eivät ole. joten elä sano ettei meitä ole.. jos et usko mihinkään elä kommentoi.
- FPJahtimestari
vampire2 kirjoitti:
no jos kerran olen mielestäsi hullu niin pystytkö sinä sitten todistamaan ettei meitä ole, vai onko sinulle helpompi ajatella maailmaa ilman meitä. entäs saatana ja demonit etkö usko niihinkään tai aaveisiin. mikä meistä tekee erillaisen. ne kuullostavat enempi keksityille mutta eivät ole. joten elä sano ettei meitä ole.. jos et usko mihinkään elä kommentoi.
Olen Fenririn Prioriaatin jahtimestari. IP -osoitteesi on paikannettu, saasta. Sinulle on myönnetty 24 tuntia etumatkaa, ennenkuin lähdemme perääsi. Näin jahti on mielenkiintoisempi. Älä kuitenkaan elättele turhaa toivoa. Meitä on enemmän. Paljon enemmän. Me löydämme sinut ja revimme saastaisen ruhosi silpuksi. Jos taas ajattelet olevasi fiksu ja kieltäydyt pakenemasta, me laitamme sinut kahleisiin ja pakotamme juomaan itsestäsi kunnes anelet kuolemaa.
- vampire4
FPJahtimestari kirjoitti:
Olen Fenririn Prioriaatin jahtimestari. IP -osoitteesi on paikannettu, saasta. Sinulle on myönnetty 24 tuntia etumatkaa, ennenkuin lähdemme perääsi. Näin jahti on mielenkiintoisempi. Älä kuitenkaan elättele turhaa toivoa. Meitä on enemmän. Paljon enemmän. Me löydämme sinut ja revimme saastaisen ruhosi silpuksi. Jos taas ajattelet olevasi fiksu ja kieltäydyt pakenemasta, me laitamme sinut kahleisiin ja pakotamme juomaan itsestäsi kunnes anelet kuolemaa.
no ettekö löytäneetkään odotin jo sääli menetin ruokahaluni odottaessani kauan ettekä edes tulleet
- vampire4
mihinkähän nimi mahtaa perustua jos selventäisit ihan vain et lasten ei kannata alkaa leikkiä sankaria käy vielä huonosti. muistakaa että metsästäjien tulisi pelätä meitä. minä en pelkää teitä. jos ette mitään kakaroita oo niin tulkaa kun kerta tiedätte minne tulla. minä odotan
- vampire2
no missä ne metsästäjät on?????!!!!!!!! saatan olla uhka rohkea mutta ainakin olen täysin peloton, koska kuulkaa kaikki METSÄSTÄJIÄ EI OLE!!!!!! kenenkään ei tarvitse pelätä, sillä heitä ei ole ei nyt eikä tulevaisuudessa!!!
- 28x
Hih tulin sattumalta palstalle ja aloittaja onkin tosi miel. kiint. ihminen/ vampyyri.
Uskon että leffojen kautta saatujen mielikuvien kaltaisia ihmisiä todella on.
Itse en uskoisi antautuvani uhriksi. Ainakaan ilman kahleita. Sitten oli jo kyllä aika jännää.
Mutta olisi kyllä hauska tavata oikea vampyyri; vaatisin käyttämään ainakin ensitapaamisella hammassuojia.
Verisiä öitä hra/rva Vampyyrille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih254094- 2563674
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282094Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701726Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161482Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81429Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4041320Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501219Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens761053Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏301050