Lahjoja vai risuja

Niin kumpiakos tuli? Saitteko lahjoja ja jos saitte niin mitä tuli.

Me saatiin oven postiltikkoon kiinnitettävä postikassi. Siis keksintö jonka ansiosta postit ei levahda luukusta lattialle vaan sitävarten asennettuun "kassiin". Ja sit mulle tuli myös englanti intensiivikurssi cd.llä.

38

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikkea ne keksii;) Meillä ei ole postiluukkua, mutta vaikuttaa ihan hyvältä idealta kerrostaloasujalle. Varsinkin, jos asukkaan on vaikea kumartua keräämään posteja lattialta.

Eikös risuja saa vain tuhmat? Eli ainakaan risuja ei tullut. Mutta pukki toi sellaisen pienen värkin, joka helpottaa musiikin kuuntelua. Enää ei tarvi virittää ansalankaa läppäriltä huoneen poikki kotiteatterivahvistimeen, vaan sävelet liitelee mukavasti ilmojen poikki.

• Jep sehän on hieno nyt saat kuunneltua lempimusaa vaiks saunassa.

• Tekniikka etenee.
        miljoona kirjoitti:

Jep sehän on hieno nyt saat kuunneltua lempimusaa vaiks saunassa.

Ihminen on nykyaikaistunut vasta nyt.

Linnut ovat laulaneet langattomasti jo ties tuhansia vuosia :)))

• Minun toiveeni oli rahaa ja sitä läsähtikin tililleni kivasti. Pari pientä pakettiakin löytyi kuusen alta, pikku myy muumilaaksokahvilaatikko, kahvipaketin kera sekä erilaisia mausteita.

Hyvät lahjat sain, kiitos rakkailleni ; )

• Ja matkoillekos olet sillä rahalla menossa? Mä pääsen Turkkiin keväällä...

• miljoona kirjoitti:

Ja matkoillekos olet sillä rahalla menossa? Mä pääsen Turkkiin keväällä...

Minulla on jo matkalippuja kevääksi kuudelle lennolle kolmeen eri maahan, mutta tämä joululahja tulee lapsiltani ja menee hammaslääkärilaskuun ; ) Katsos ensin hajosi mamin auto ja siihen meni 700 ekua ja sitten hajosi mamin hymy, jonka palautus kohilleen maksoi 500 ekua.

Seikkailin Efesosin muinaiskaupungissa Turkissa syksyllä 2009. Käy siellä se on upea matka menneisyyteen, suosittelen.

http://www.google.fi/search?q=efesos&hl=fi&tbo=u&tbm=isch&source=univ&sa=X&ei=djjbUOyBJqPk4QTd1IDIDQ&sqi=2&ved=0CDYQsAQ&biw=1280&bih=861

• korpikirjailija kirjoitti:

Minulla on jo matkalippuja kevääksi kuudelle lennolle kolmeen eri maahan, mutta tämä joululahja tulee lapsiltani ja menee hammaslääkärilaskuun ; ) Katsos ensin hajosi mamin auto ja siihen meni 700 ekua ja sitten hajosi mamin hymy, jonka palautus kohilleen maksoi 500 ekua.

Seikkailin Efesosin muinaiskaupungissa Turkissa syksyllä 2009. Käy siellä se on upea matka menneisyyteen, suosittelen.

http://www.google.fi/search?q=efesos&hl=fi&tbo=u&tbm=isch&source=univ&sa=X&ei=djjbUOyBJqPk4QTd1IDIDQ&sqi=2&ved=0CDYQsAQ&biw=1280&bih=861

Varmaan hieno. En ole suunnitellut mitään museoretkiä, ainoastaan olen suunnitellut ostoslistaa, itselle matkatuliaisia...

• kolfaaja
        miljoona kirjoitti:

Varmaan hieno. En ole suunnitellut mitään museoretkiä, ainoastaan olen suunnitellut ostoslistaa, itselle matkatuliaisia...

Kerran olen Tukissa käynyt ja riitti.Mutta makunsa meillä kaikilla, espanja sekä teheriffan saaret nykyään,kun en jaksa pidemmälle enää. Aikansa kutakin..

• Ei tullut lahjoja eikä risuja. Pari puhelua vain.
      Eikä ollut kinkkua eikä piparia. Lumitöitä vain oli.
      Eli ihan normaali, perinteinen joulu minulla.

• Puhelu on ihana lahja. Itse leivoin anopille piparit...

• Ei tullut yhtään lahjaa, eikä yhtään risuakaan. Muutama kortti sitkeimmiltä (itse en ole lähettänyt yhtään enää aikoihin) ja joku muisti netin kautta (vaikkei miulla ole esim naamakirjaprofiilia tms mistä joku voisi tunnistaa)... Aika omassa rauhassaan tässä elellä saa (missä ei ole kerrassaan mitään valittamista)...

• Joulumusiikkia sentään kuuntelit?

• miljoona kirjoitti:

Joulumusiikkia sentään kuuntelit?

Juu, onhan tässä muuten kyllä ihan kohtuullisen klassinen meininki, vaikka oikeastaan olenkin sitä väkeä jonka mielestä joulua vietetään päivän lyhenemisen loppumisen kunniaksi. Joululauluja on kuunneltu ja kuunnellaan vielä tämä viikko ja menyy on sovelletusti perinteinen vaikka kinkku suurperheiden ajalta periytyneenä nykyaikaiseen sinkkuelämään sopeutumattomana mammuttina onkin jäänyt pois.

• Muutaman lahjan sain, vaikka esitin toiveen lahjattomasta joulusta. Siskon ja miehen kanssa nimenomaan sovittiin, ettei toisillemme anneta lahjoja, mutta sitten kuitenkin..
      Mitä enemmän ikää tulee, sitä vähemmän arvostan materiakeskeistä elämäntyyliä.

Joulun parhaat lahjat olivat muutama lämmin halaus, kauniit sanat, perheen yhdessäolo, lämmin tunnelma, rakkaus rinnassa.. :)

Hyvää Tapaninpäivää! Tapaninajelua sanan varsinaisessa merkityksessä ei ole luvassa, "hevostelua" kuitenkin jossain muodossa.

Musiikkia tapaniin:
      http://www.youtube.com/watch?v=UFaiyDgPQMk

• Joo, mä lahjoitin tänä vuonna äitini ja äitini isän kirjoittamat kirjat ystävilleni. Omakustanteisena julkaistiin keväällä.

• Onneksi ei risukasaa tullut:)) Kuulostaa tosi hyvälle toi postikassi:))
      Miulla on ollu tää joulun aika lomaa, vielä olis muutamapäivä jäljellä:))

Parasta kun lapset oli kaikki kotona aattona.. Oli sydäntä lämmittävää aattoiltana kun koko sisarrusparvi vävy köllötteli meidän makkarin sängyllä:)) Olivat limittäin ja lomittain kattomassa telkkaria. Se näky oli paras lahja tänä vuonna:)))

• Varmasti ihana näky voin kuvitella sen. Minä kans nautin kun lapsenlapsi lennätti pikkuista kauko-ohjattavaa helikopteria. Mies vaan jurnutti kotimatkalla, et hänellekin pitää ostaa sellainen...

• miljoona kirjoitti:

Varmasti ihana näky voin kuvitella sen. Minä kans nautin kun lapsenlapsi lennätti pikkuista kauko-ohjattavaa helikopteria. Mies vaan jurnutti kotimatkalla, et hänellekin pitää ostaa sellainen...

Hiihh.. Pojat on aina poikia:)))
        Mie kävin edellisellä viikolla vapaapäivinä lastenlasteni luona, vein lahjat ja olin yötä heidän luonaan, sinne kun on muutamasatakilometriä matkaa. Toivoisin pääseväni vielä joskus heidän koulun joulujuhlaan, pitää yrittää saada vuorot värkättyä niin, että voi lähteä:))
        Samalla kävin poikani haudalla viemässä kynttilän.

• Varmasti ihana näky, osaan kuvitella sen. Me saatiin ihailla kun lapsenlapsi lennätti kauko-ohjattua helikopteria. Mies vaan jurnutti kotimatkalla että hänkin haluaa sellaisen..heh heh...

• Hei kun keikuskelen

Postikassi kuulostaa hupaisalta. Sullahan on muistaakseni hyvinkin kätevä mies, jos vielä käsket hänen kehittää ja tehdä semmosen liukuhuhnasysteemin, niin olis aika makeeta, jos ensteks postipoika pudottais postin luukusta sisään, josta postit sitten mukavasti sujauttaisi itsensä postipussiin, josta sitten postipussin painon lisäyksen johdosta tää pussi putoaisi miehesi tekemään tarjottimaiseen Tasoon, josta se sitten lähtisi automaattisesti liukuhihnaa pitkin etenemään esim. keittiönpöydän vierees, josta postit olisi sitten helppo napsasta kätösiin.:))

Hitsi, kaikkea sitä tulee mieleenkin. Johtuu varmaan minun tällä hetkellä vallitsevasta luovuuden inspiraatiosta, jonka johdosta kaikenmaailman lennokkaat jutut pyörähtelee pään sisällä.

Oi ei, mun piti kirjoittaa myös omista lahjoistani, mutta nyt tuli taas (vahingossa tietty) liian pitkä sepustus ja liika on aina liikaa.

Noh, kirjotan toisen vastauksen hetkosen putkosen kuluttua. Sillä sain NIIIIIIn mahtavan lahjan, että se on ihan käsittämätöntä.

• juu oltiin mekin jo suunniteltu jotain vastaavaa, kun ne postit lattialla on niin ikäviä. Jo on aikakin keksiä siihen dinosaurusaikaiseen lehdenjakeluun jotain nykyaikaista nopeutta ja tuloksellisuutta...joku robotti ehkä...

Ja sain minäkin vähän muutakin lahjaa, muttei kehtaa kaikkea kertoa kun menisi sitten ihan leuhkimiseksi.

• Hei kun keikuskelen
        miljoona kirjoitti:

juu oltiin mekin jo suunniteltu jotain vastaavaa, kun ne postit lattialla on niin ikäviä. Jo on aikakin keksiä siihen dinosaurusaikaiseen lehdenjakeluun jotain nykyaikaista nopeutta ja tuloksellisuutta...joku robotti ehkä...

Ja sain minäkin vähän muutakin lahjaa, muttei kehtaa kaikkea kertoa kun menisi sitten ihan leuhkimiseksi.

Nyt kiiruhdin takaisin koneen äärelle. Piti välillä mennä klappaamaan kermavaahtoa, että sai laitettua sitä luumuräämin päälle. Oih ja voih, joulu ei olisi mitään ilman luumuräämiä. Se on kerrassaan kertakaikkisen ihanaa. Tosin paljon sitä ei voi suuhunsa sulloa, kun on aika makeaa.

Mun pojat hemmottelee mut ihan pilalle lahjoilla. Oon kyllä sanonut, että yksikin riittäisi, mutta eivät usko ei ei ei.
        En nyt ala luettelemaan minäkään, mutta pari erikoisinta nyppään esille.

Vanhin poika vie minut ja veljensä Hohtokeilaukseen nyt tässä näinä päivinä. En ole aikaisemmin ollut, mutta kuulostaa jänskältä. Kuulemma pimeä huone ja keilat ja rata hotavat. Tai jotenkin noin. Voi samalla tilata vaikkapa viiniä tai olutta/siideriä, niin keilailu onnistuu paremmin. Heh.

No joo, mutta nyt siirryn nuorimman poikani lahjaan. Avasin paketin ja suuni loksahti Niiiiiiin suureksi aukoksi, että en ennen tiennytkään, että suuni saattaa venyä niin suureksi. :)

Tätä lahjaa oon kokeillut (harjoitellut) tämän tästä. Suuuuunnaton kokeiluinto on minun sisässä ja ellen ole koneen äärellä sen kimpussa, niin väliajat mietiskelen, mitä sitten ja sitten ja sitten teen. Eilen poika lähti pubiin kaverinsa kanssa ja minä jäin yksin ja sain kiiruhtaa taas harjoittelemaan. Aika kului siivillä ja tein "hommia" yli 5 tuntia melkein yhteen menoon. Siis ihan syvälle yöhön asti.

Lahja oli Piirtopöytä. Siis semmonen ohut läpyskä, johon kynällä sai piirtää/maalata/pursottaa/krapsuttaa/sumuttaa ja ja ja vaikka mitä. Elikkä sain esim. maalata pensselillä ei väreillä maisemaa ja kuva tuli tietokoneen näytölle.

Pensselit/tussit ja muut työvälineet toimivat ihan samalla tavalla, kuin olisin tehnyt oikeilla vehkeillä. Hämmästyttävää. Mitenkähän ovat saaneetkin tehtyä niin aidon tuntuisen. Ja värit toimivat kuten oikeat värit toimivat. Esim. öljyvärit sekoittuivat kivasti toisiinsa, kun väri ei ollut "kuivunut" jos lisäsi muuta väriä. Ellei sitten kuivattanut sitä väriä.

Oon harjoitellut eri työvaiheita, eri välineitä eri väreillä eri tyyleillä jne jne....

Ihanaa :)

Vähän vaikea selittää, mutta pistän yhden You tube-jutun, jossa maalataan samanlaisella vehkeellä. Toi on nopeutettuna esityksenä.

Eli tämmöstä:
        http://www.youtube.com/watch?v=r7xvaSKoTaQ

• Hei kun keikuskelen kirjoitti:

Nyt kiiruhdin takaisin koneen äärelle. Piti välillä mennä klappaamaan kermavaahtoa, että sai laitettua sitä luumuräämin päälle. Oih ja voih, joulu ei olisi mitään ilman luumuräämiä. Se on kerrassaan kertakaikkisen ihanaa. Tosin paljon sitä ei voi suuhunsa sulloa, kun on aika makeaa.

Mun pojat hemmottelee mut ihan pilalle lahjoilla. Oon kyllä sanonut, että yksikin riittäisi, mutta eivät usko ei ei ei.
        En nyt ala luettelemaan minäkään, mutta pari erikoisinta nyppään esille.

Vanhin poika vie minut ja veljensä Hohtokeilaukseen nyt tässä näinä päivinä. En ole aikaisemmin ollut, mutta kuulostaa jänskältä. Kuulemma pimeä huone ja keilat ja rata hotavat. Tai jotenkin noin. Voi samalla tilata vaikkapa viiniä tai olutta/siideriä, niin keilailu onnistuu paremmin. Heh.

No joo, mutta nyt siirryn nuorimman poikani lahjaan. Avasin paketin ja suuni loksahti Niiiiiiin suureksi aukoksi, että en ennen tiennytkään, että suuni saattaa venyä niin suureksi. :)

Tätä lahjaa oon kokeillut (harjoitellut) tämän tästä. Suuuuunnaton kokeiluinto on minun sisässä ja ellen ole koneen äärellä sen kimpussa, niin väliajat mietiskelen, mitä sitten ja sitten ja sitten teen. Eilen poika lähti pubiin kaverinsa kanssa ja minä jäin yksin ja sain kiiruhtaa taas harjoittelemaan. Aika kului siivillä ja tein "hommia" yli 5 tuntia melkein yhteen menoon. Siis ihan syvälle yöhön asti.

Lahja oli Piirtopöytä. Siis semmonen ohut läpyskä, johon kynällä sai piirtää/maalata/pursottaa/krapsuttaa/sumuttaa ja ja ja vaikka mitä. Elikkä sain esim. maalata pensselillä ei väreillä maisemaa ja kuva tuli tietokoneen näytölle.

Pensselit/tussit ja muut työvälineet toimivat ihan samalla tavalla, kuin olisin tehnyt oikeilla vehkeillä. Hämmästyttävää. Mitenkähän ovat saaneetkin tehtyä niin aidon tuntuisen. Ja värit toimivat kuten oikeat värit toimivat. Esim. öljyvärit sekoittuivat kivasti toisiinsa, kun väri ei ollut "kuivunut" jos lisäsi muuta väriä. Ellei sitten kuivattanut sitä väriä.

Oon harjoitellut eri työvaiheita, eri välineitä eri väreillä eri tyyleillä jne jne....

Ihanaa :)

Vähän vaikea selittää, mutta pistän yhden You tube-jutun, jossa maalataan samanlaisella vehkeellä. Toi on nopeutettuna esityksenä.

Eli tämmöstä:
        http://www.youtube.com/watch?v=r7xvaSKoTaQ

Oi on varmasti kiva. Näyttää kömpelöltä laitteelta, mutta noissa esittelyissä vakuutetaan että on kuin luonnollisesti piirtäisi. Googlasin ja löysin kolmen eri hintaluokan vertailutestit, vois tuollainen piirustuslevy kiinnostaa kyllä minuakin.

Lähetä sit meillekin muutama itse tehty kiva kuva.

• Hei kun keikuskelen
        miljoona kirjoitti:

Oi on varmasti kiva. Näyttää kömpelöltä laitteelta, mutta noissa esittelyissä vakuutetaan että on kuin luonnollisesti piirtäisi. Googlasin ja löysin kolmen eri hintaluokan vertailutestit, vois tuollainen piirustuslevy kiinnostaa kyllä minuakin.

Lähetä sit meillekin muutama itse tehty kiva kuva.

Saattaa niitä olla kömpelöitäkin laitteita, mutta tuo mun oma on ihan sika-helppo käyttää, eikä kömpelyydestä ole tietoakaan. Tänään illalla meinaan kokeilla maalata" kangaspohjalle". Saa nähdä miten se onnistuu. Aluksi tietenkin on hankalampaa maalata tai piirtää, mutta äkkiä siihen tottuu.

Ajatuksena on se, että voisin maalata kuvan, jonka sitten tulostan kalvolle ja sen kalvon sitten silitän esim. sohvatyynyyn, puseroon tai muuhun vastaavaan.
        Lahjoiksi oon semmosia joskus tehnyt, mutta painatukset oon joutunut ostamaan mainostoimistosta ja ne kalvot myös samaisesta paikasta. Nyt on kalvotkin omasta takaa, että jahka tässä homma etenee, niin jos taas rupeaisin jotakin "taidetta" värkkäämään. Taulukin vois olla ihan kiva. Katotaan nyt.

En oo rekisteröitynyt, joten en voi laitella niitä mun tekeleitäni tänne näytille. Onneksi:) Vielä ne näyttää 5-vuotiaan tekemiltä:)

• Hei kun keikuskelen kirjoitti:

Saattaa niitä olla kömpelöitäkin laitteita, mutta tuo mun oma on ihan sika-helppo käyttää, eikä kömpelyydestä ole tietoakaan. Tänään illalla meinaan kokeilla maalata" kangaspohjalle". Saa nähdä miten se onnistuu. Aluksi tietenkin on hankalampaa maalata tai piirtää, mutta äkkiä siihen tottuu.

Ajatuksena on se, että voisin maalata kuvan, jonka sitten tulostan kalvolle ja sen kalvon sitten silitän esim. sohvatyynyyn, puseroon tai muuhun vastaavaan.
        Lahjoiksi oon semmosia joskus tehnyt, mutta painatukset oon joutunut ostamaan mainostoimistosta ja ne kalvot myös samaisesta paikasta. Nyt on kalvotkin omasta takaa, että jahka tässä homma etenee, niin jos taas rupeaisin jotakin "taidetta" värkkäämään. Taulukin vois olla ihan kiva. Katotaan nyt.

En oo rekisteröitynyt, joten en voi laitella niitä mun tekeleitäni tänne näytille. Onneksi:) Vielä ne näyttää 5-vuotiaan tekemiltä:)

Ihania ideoita sulla.

• torkkupeiton alla

Lahjoja tuli ihan kivasti, paras oli ihana torkkupeitto, tekoturkista toisella puolella ja punainen pehmeä kangas toisella. Sen alla on ollut todella mukava lukea lahjakirjaa.

• Lämpöiseen peittoon on kiva kääriytyä tallaisina lepopäivinä. Nyt on ollutkin monta vapaapäivää, huomenna töihin.

• lahjonut mies.
        miljoona kirjoitti:

Lämpöiseen peittoon on kiva kääriytyä tallaisina lepopäivinä. Nyt on ollutkin monta vapaapäivää, huomenna töihin.

Ei nuo peitot ole enää mitään. Lämpöhuopa (sähkö) se olla pitää.
        Ostin kolmelle tutulle, palelevalle naiselle sellaisen, kolmelle eri naiselle :)

Niissä on 9 lämpöasentoa, automatic katkaisu jne. Ensikuulon perusteella lahjat osui ja upposi :)

• lahjonut mies. kirjoitti:

Ei nuo peitot ole enää mitään. Lämpöhuopa (sähkö) se olla pitää.
        Ostin kolmelle tutulle, palelevalle naiselle sellaisen, kolmelle eri naiselle :)

Niissä on 9 lämpöasentoa, automatic katkaisu jne. Ensikuulon perusteella lahjat osui ja upposi :)

Sehän onkin varma miesten kikka. Laittaa muijjalla sähköhuovan ja siihen kunnon lämpö päälle, kyllä se nainen siitä alkaa kohta vähentään reippaasti kun hikiä alkaa pukkaa...siinä sitten lentää pian peitot ja pikkuhousutkin kun alkaa liikaa kuumottaa...hih hih...

• Tuli namia roppakaupalla. Sain nähdä poikani lisäksi pojan tyttöä.
      On ollut tälläistä leppoisaa ja aika kiireetöntä olemista, lumitöitä on vain pitänyt välillä tehdä muiden pikkuaskareiden lisäksi. Kyläkahvit naapurin kanssa siirrettiin parempaan ajankohtaan koska tuli muutoksia ohjelmaamme.
      Kaikki lämpimät läheiset välit tuo jouluunkin mieltä ja sitä "mielenrauhaa".
      Risuna voin pitää kaikkea sitä josta omatuntoni kolkuttaa ja kyllä se kolkuttaa.
      Se on kalskein ja kylmin kolkutus mitä tiedän,sen kun saisin koputtelemaan ovea jonka takana ei ole sitten yhtikäs ketään, taloon joka ei ole kenenkään :)

• Kyllä se on niin että lapset ne sen joulun tekee.

Ota rauhallisesti niiden lumitöiden kans. Meidän ikäisille ei ole terveellistä sellainen rivakka lapiointi. Eikä ne itsesyytöksetkään ole terveellisiä...mielenrauha lieneekin paras joululahja...

• Tuntui kivalta, kun mua oli huomaamattani kuultu ;)
      Sain kevyen toppaliivin, jollasta en oo itse löytänyt; sellanen jota keväällä/syksyllä kiva pitää villapaidan päällä, kun tarkenee.
      Olin manannut kun vanha munakello sanoi yhteistyömme irti, oon sellanen "haikara".. että on usein tarpeellinen. Sain uuden, paljo hienomman.
      Makeisia tiettty, ja pari inside -juttua, hauskoja! :)

• Toppaliivi on tosi kiva.

• Minä sain aivan itse ostamani Nanson lammaskuvioisen yöpyjaman, aivan ihana!
      Sain vielä Pentikin kulhoja, Haltin softshell takin, Loftsetin olkipukin, joulupukki oli kovasti suosinut kotimaista, mikä ilahdutti minua.

• Minäkin ostin kaksi nanson puseroa työpuseroksi, Siinä puseron kankaassa on myös villaa vaikka se tosi ohutta, kuin trikoota. Niissä oli löysät korkeat kaulukset ja ne on helppo kääräistä kunnolla kaulanympärille kun menee ulos ja muutoin ne on sisällä käyttäessä sellaiset löysästi roikkuva poolokaulus, en tiedä sellaisen kauluksen nimeä...

• Joo, muutama paketti tuli ja pojan hommaama retro-radio tuntui mukavalta lahjalta.

Eihän näitä joululahjoja enää erityisesti kaipaa, vaan joulun valmistelut, ruoka ja yhdessä olo luovat joulutunnelman.

• Jep radio on hyvä olla olemassa, ja siinä voimassa olevat patterit, jos sattuu tulemaan sähkökatkos...Mä sain sellaisen pienen avaimenperään liitettävän taskulampun, kun olin valittanut ettei mul oo.

• Pukki on unohtanut minut ihan kokonaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      162
      4113
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2403
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      155
      2131
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1699
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      80
      1292
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1250
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      31
      1139
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      144
      1102
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      100
      908
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      115
      830
    Aihe