a.juzka

Olen tavallinen höpöttäjä. Ei oteta elämää vakavasti, hauskaa sen olla pitää! Sähköpostiosoite: a.juzka@suomi24.fi Linkit: http://www.liis.lv/majtur/darbmac/raksti.htm Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
48
Kommenttia
4262
Muistoja äidistä
Tätä on äitini laulanut ja vihellellyt ja myös huuliharpulla soittanut. https://www.youtube.com/watch?v=yS5Jh_-GGSE751onnistumisen riemua
Koska olet viimeksi tuntenut onnistumisen riemua? Minä osasin tänään asentaa uuden kauko-ohjaimen telkkariin. Pari tunt5383varoituksia
Minkähän varoituksen mahdoin saada, kun oli punaista ja luki että käytä muuta kuin nimimerkkiä? Outo juttu kohta tulee v041Oheispuuhaa
Puuhailetteko samalla jotain muuta kun surfaatte netissä? Minä neulon siskolle juuri nyt synttärilahjaa ja muutamien kie1964kukkahuivit
Minkäväristä ja muotoista kaulahuivia suosittelisitte ruskean takin kanssa käytettäväksi? Minulla on arka kaula ja halua3078- 1031424
Rakkauslauluja
Teenpä positiivisen aloituksen ja kysyn mitä kauniita rakkauslauluja olette viimeaikoina kuulleet. Ja oletteko olleet r46613omaelämänkerta elokuva
Jos saisit tehdä itsestäsi kertovan elokuvan niin ketä suomalaisia näyttelijöitä valitsisit esittämään itseäsi? Minä va343mars ulos
Kuka on päässyt jo hiihtelemään? Minä. Olipas ihana kun tuli jo kunnon talvi ja sai tehdä oman hiihtoladun. Kaksi tuntia1590Oletteko Sypessä?
Käytättekö vidoepuheluja? Mitä olette niistä mieltä jos ette käytä tai jos käytätte? Mä juttelen skypessä lapsenlapsen15162televisio
Mitä katsotte telkkarista? Oletteko tyytyväisiä tarjontaan nykyään? Mitä sarjoja seuraatte mieluiten? Minä olen löytäny29230erilaiset joululahjat
Oletteko tehneet tänävuonna itse joululahjoja joita aiotte antaa joulunan rakkaillenne? Minkälaisia olette tehneet vai15163Lahjoja vai risuja
Niin kumpiakos tuli? Saitteko lahjoja ja jos saitte niin mitä tuli. Me saatiin oven postiltikkoon kiinnitettävä postik38348Tuliaisia Turkista?
Help!Hei te jotka olette käyneet Turkissa. Mitä tuliaisia olette ostaneet ja mitä kannattaisi ostaa? Jännittää vähän se82871Hauskaa juhannusta
Hauskaa juhannusta kaikille! Miten teidän juhannus sujuu? Ja jokos ne on kesälomat alkaneet? Minä pidin viikon loman ja21141omituinen musiikkimaku
Tässä oli sitten mun mielestä paras euroviisuehdokas tällä kertaa. Tiedän, mun suosikki ei taaskaan pärjää ja musiikkima21110käsi kädessä
Koska olet viimeksi pitänyt oikein rakkaan ihmisen kädestä kiinni? Mä pidin justsa äsken veljen kädestä ja käsi tuntui n10127gallup mitä hajua
Mitä parfymia tai partavettä teillä on nyt päällä? Vai pelkkä shampoo tai saippuan tuoksu, kalja, muu alko tuote, tupak67200virtuaalikampaus
Tässä kiva virtuaali kampauslinkki. Mutta olen kyllä pahasti pettynyt itseeni, koska aikani kokeilin kaikenlaisia kampau40780Päivän huumoripläjäys
Joko olette saaneet aamun ekanaurut. Mulla on jo kaksi räkänaurua tuullut. Eka kun luin subshatista telkkarista tekstin.15220