Tässä oli sitten mun mielestä paras euroviisuehdokas tällä kertaa. Tiedän, mun suosikki ei taaskaan pärjää ja musiikkimakuni on kait outo. Sanoja en ymmärrä enkä ole edes yrittänyt hakea käännöksiä kappaleelle. Mutta laulajan ääni on jotenkin niin monipuolisen kaunis ja tulkinta koskettava. Mikäs noista ehdokkaista puhuttelee teitä eniten?
http://www.youtube.com/watch?v=uUzIr3db25M&feature=related
omituinen musiikkimaku
21
108
Vastaukset
- niinpäniin...
Slaavilaistyyppinen mollikappale lisättynä diskohumpalla, eli puree näillä leveysasteilla ja on vielä tarttuva melodia poikkeuksena suomen vastaavaan.
Mutta huonopuoli että yksi kuuntelukerta riittää tai sitten toi jää ärsyttävästi junnaamaan ja soimaan päähän.Ai, onko disko humppa tuollaista. En tiedä mitä diskoissa soitetaan, itse kun en ole käynyt diskossa kahteenkymmeneen vuoteen...heh heh...
Mistä kappaleesta sinä pedit eniten?
Ei tuo huono ollu.. pidin kans laulajan äänestä. Omaa suosikkia en pysty sanoon, kun en oo noita kappaleita juurikaan etukäteen kuullu, ehkä just siks kun se oma suosikki ei koskaan pärjää..
Täältä satumaasta mä nää ehdokkaat löysin ja kuuntelin jokaisen. No, pakko myöntää, muutamaa ei jaksanut kuin hieman aloittaa...
http://satumaa.yle.fi/euroviisut/edustajat-2012miljoona kirjoitti:
Täältä satumaasta mä nää ehdokkaat löysin ja kuuntelin jokaisen. No, pakko myöntää, muutamaa ei jaksanut kuin hieman aloittaa...
http://satumaa.yle.fi/euroviisut/edustajat-2012Siin ois linkki, mun masiina tarvis kait uusia, tai tehdä sille jotain.. kappaleet jää helposti joksikin aika junnaan paikalleen.. Silloin niist ei saa kunnolla selvää muutenkaan, meinaa mennä hermo.. ja vielä jos nei ei oo hyviäkään.
Katon loppukisan sitte.
Tuossa kun oli myöhemmin juttua, että jostain tulee jokin toinen kipale mieleen.
Mulla tuli aikanaan Lordin voittobiisistä mieleen Alice Cooperin 'Poison'.. sitte myöhemmin luin jostain, että en ollu ainoa..
Miten niin, omituinen? Tämänvuotisista euroviisuista en (vielä) tiedä mitään, mutta ainahan siellä joku helmi on (joka ei pärjää).
Alku kuullosti ihan lupaavalta, mutta sitten meni vähän tavanomaiseksi. Laulajan ääni hieman pelasti.
Ei mitään tekemistä euroviisujen kanssa, mutta jostain syystä tuli mieleen tämä persoonallinen laulaja.
http://www.youtube.com/watch?v=8t-I-Lqy06g- Rimmir tänään
Ranska on mielestäni voittajaehdokas , ainoa kappale jossa nousi iho kanalihalle katsomatta videota.
Hyvänä kakkosena Espanja ja kolmantena aivan mukava lallatus Isobritaniasta.miljoona kirjoitti:
Ok. Mutta kyllä saisi laulajalla olla muutakin yllänsä kuin korsetti.
Eihän nykypäivänä menestymiseen muuta tarvita, seksikkyys riittää, laulu ja musiikki sivuseikkoja. Ellei ole sitten oikeasti hyvä laulaja ja esitä oikeasti hyvää musiikkia.
No joo, pikakuuntelu tuli tehtyä. Sen perusteella sieltä löytyi tuon tarjoilemasi Makedonian lisäksi Azerbaidzan ja Albania, jotka miellytti. Suomen tuskin tarvitsee juuri pisteitä odotella.
Täytyy sanoa, etten mielelläni toista kertaa tuota kuuntele.
Minä tykkään, että naiset on onnellisia. Tuo ei ollut, pahaa teki kuunnella.
Huuletkin, millä botoksilla ne oli pumpattu niinnäyttäviksi, huh.
Laulajan ääni oli kirkuva, ja voi aiheuttaa sydänkohtauksen.
Kyllä Venäjän mummot on parempia,,, Ne on onnellisen näköisiä.Onnellisia laulajia en ole nähnyt, aina ne on niin teko iloisia, että pahaa tekee katsoa niiden hymyksi kutsuttuja irvistyksiä. Ja useinmiten laulun sanat ovat ristiriidassa heidän kasvojen ilmeisiinsä. Tai sitten, ehkä sinä osaat tulkita sitä onnellisuutta paremmin kun mä.
Noi venäjän mummot on maskeerattu vanhuksiksi, kannattaisi mennä katsomaan kun ne riisuu rooliasunsa ja laittaa tekarit suuhunsa. Alta paljastuu varmaan simpsakat nelikymppiset näyttelijät, heh heh. Aina ne ovat osanneet sen propakandan ja hujareita koko maailman sivu, kaikki tyynni. hih hih...miljoona kirjoitti:
Onnellisia laulajia en ole nähnyt, aina ne on niin teko iloisia, että pahaa tekee katsoa niiden hymyksi kutsuttuja irvistyksiä. Ja useinmiten laulun sanat ovat ristiriidassa heidän kasvojen ilmeisiinsä. Tai sitten, ehkä sinä osaat tulkita sitä onnellisuutta paremmin kun mä.
Noi venäjän mummot on maskeerattu vanhuksiksi, kannattaisi mennä katsomaan kun ne riisuu rooliasunsa ja laittaa tekarit suuhunsa. Alta paljastuu varmaan simpsakat nelikymppiset näyttelijät, heh heh. Aina ne ovat osanneet sen propakandan ja hujareita koko maailman sivu, kaikki tyynni. hih hih...Vitsi vitsi, kyllä minäkin niistä tykkään.
Sotkeudun tähän sen verran, että kyllä sellanen vähä dramaattinen esityskin vetoaa.. Voihan ne naiset silti olla onnellisia.
Miehistä puhuttaessa sellanen käheä raspi sopivaan melodiaan on makee..
No, vähä tilanteesta riippuen..Sibone kirjoitti:
Sotkeudun tähän sen verran, että kyllä sellanen vähä dramaattinen esityskin vetoaa.. Voihan ne naiset silti olla onnellisia.
Miehistä puhuttaessa sellanen käheä raspi sopivaan melodiaan on makee..
No, vähä tilanteesta riippuen..Nyt pitää kehua itseä.
Kun puolenyön aikaan tulee saunasta. Otettuna pari konjakkigrogia ja yksi neloskalja, niin aika hyvän arvostellu oli tullut.
Johtuneeko noista botox-huulista, että tuo kiljunta tulee ulos niin karkeasti, vai lieneekö syynä tupakanpoltto, se kun saa naisten äänen tuolla lailla rätisemään.
No, minä pidän tumma-ja syvä-äänisistä laulajista.miljoona kirjoitti:
Vitsi vitsi, kyllä minäkin niistä tykkään.
Eikö sen laulun pidänostattaa tunteita.
Näin miehenä ymmärrän, ettäJos nainen laulaa kaihoisasti, niin mies soutaa täydessä myrskyssä hänen luokse.
Tai sitten vahva nainen laulaa elämästä, niin miehelle tulee tunne, että tuon kun sais, niin rakennan kakskerroksisen talon ja kaks autoa pihaan.
Mutta entäs tämä, on kun pesästä lähtenyt lentokyvytön närhenpoika.
Eihän miehelle tule muta tunnetta, kun mene takaisin pesääs kasvamaan.k-kotton kirjoitti:
Nyt pitää kehua itseä.
Kun puolenyön aikaan tulee saunasta. Otettuna pari konjakkigrogia ja yksi neloskalja, niin aika hyvän arvostellu oli tullut.
Johtuneeko noista botox-huulista, että tuo kiljunta tulee ulos niin karkeasti, vai lieneekö syynä tupakanpoltto, se kun saa naisten äänen tuolla lailla rätisemään.
No, minä pidän tumma-ja syvä-äänisistä laulajista.Mitä lauloit.. My way?
Vai menikö taas yli ymmärrykseni, mitä tuossa kerrot. :)
Minusta sillä naisella ei oo kovinkaan paksut huulet.. on vaan jotain kiiltoa tms. paljo laitettu.. (ikänäkö on tosin vaivannu jo pitkään)
Tumma- ja syvä-ääniset laulajat on usein hyviä.. onkin kyllä aika monipuolinen maku mulla.
Kaunis laulu ja mulla tulee se suomen viimevuotinen kappale kyllä kovin mieleen. Lapsuusmuistoja kait se idea on.
Jokata pauksessa alankomaat ja intiaanit ei oikein kauheesti sovi yhteen, vaikka on niillä siirtomaita kait amerikoissa ollutkin. Jotenkin tuntuu hieman kornilta jos aikuinen, ei intiaani, esittää intiaania ja ikäänkuin matkii toisten kansallispukuja....Intiaanit on oma rotu ja tuntuu yhtä hölmöltä kun jos valkoinen esittäis mustaa tai esim. japanilaista...miljoona kirjoitti:
Kaunis laulu ja mulla tulee se suomen viimevuotinen kappale kyllä kovin mieleen. Lapsuusmuistoja kait se idea on.
Jokata pauksessa alankomaat ja intiaanit ei oikein kauheesti sovi yhteen, vaikka on niillä siirtomaita kait amerikoissa ollutkin. Jotenkin tuntuu hieman kornilta jos aikuinen, ei intiaani, esittää intiaania ja ikäänkuin matkii toisten kansallispukuja....Intiaanit on oma rotu ja tuntuu yhtä hölmöltä kun jos valkoinen esittäis mustaa tai esim. japanilaista...Minä yleensä suljen silmäni ja kuuntelen vain musiikkia. En anna "ulkopuolisten ärsykkeiden" vaikuttaa.
Saksan laulusta pidän myös, jopa vielä enemmän kuin Alankomaiden.
http://www.youtube.com/watch?v=phrAE03-F_8&ob=av2n
Kukapa voi vastustaa, jos mies laulaa antaumuksellisen kauniisti kuulasta kuten Viron poika tekee ;)
http://www.youtube.com/watch?v=jmV3ByIdKJo
Ruotsin kipale on loistava, mutta kulutettu loppuun jo ennen kisoja.
- lottamari<3
Mun suosikki on Ruotsin Loreen
http://www.youtube.com/watch?v=9SCb0nrjVno
Euphoria Mulla se vasta omituinen maku on kun sen minkä olen käynyt kuuntelemassa niin ei mikään.
Muhun ei mikään noista kappaleista ole osunut.
Ja tuossa sun valkkaamassa kappaleessa särähti pari kohtaa niin tutulta jo kauan sitten tehdyltä että ei osu mun mieleen tuokaan.
Nythän musiikkia ja sanoituksia on maailma niin täynnä että väkisin sellaisia kohtia tulee jotka on jo olleet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218297Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016523Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753755- 773018
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402630- 452603
- 1292371
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222336Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962064Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista281757