Puuhailetteko samalla jotain muuta kun surfaatte netissä? Minä neulon siskolle juuri nyt synttärilahjaa ja muutamien kierrosten välillä kurkkaan nettiä ikäänkuin tauoksi. Sitten hyppäsen välillä alakerrassa hakemassa kahvia tulee pientä liikuntaa välillä.
Oheispuuhaa
19
62
Vastaukset
- RealistiN
Kuuntelen tässä taustalla vaalitenttejä.
- RealistiN
miljoona kirjoitti:
Minun hermo ei kestä niitä kuunnella. Olen luonut mielipiteeni jo aiemmin ja luotan siihen.
Minäkin tiedän kelle ääneni annan, siksi varmaankin pystyn ottamaan nämä viihteenä, ihan ilman hermojen polttoa.
RealistiN kirjoitti:
Minäkin tiedän kelle ääneni annan, siksi varmaankin pystyn ottamaan nämä viihteenä, ihan ilman hermojen polttoa.
Minun tänhetkinen käsityö on senverran monimutkainen kun lasken numeroita pitsikuviossa, että vain tällainen leppoisa kirjoittelu neulomisen lomassa käy. Pitsinen neuletunika-liivi
- Psykoterapeutitar
Etsin kivoja runoja synttäri- ja pääsiäiskortteihin!
Kiva. Ja jos yrittää keksiä omia värssyjä, niin silloin ei kait voi keskittyä paljon muuhun luulisin. Viimeaikoina ei ole runosuoni sykkinyt.
- Psykoterapeutitar
Ei syki oma runosuoni, mutta onneksi on internetti😄👍🏻
Puuhailen... tämmösii pikku juttuja...
nyt just teen samalla kauppalistaa ja kaupunkilistaa, tsekkaan pelipapereita, pitäisikö jotain uusia, juon kahvia ja syön päärynää,
samalla kännykkä' piippailee, niin kurkkaan ketkä ilmoittautuvat illan peleihin... eli montaa juttua, samalla mietin mitä pistän päälle, siirtyisikö jo kevättakkiin , pitäisikö keventää jo kaulaliinaakin, pitääkin pistää pari isoa paplaria latvoihin, ettei olisi ihan tarhapöllön näköinen kun lähtee hiukset auki kaupunkiin...Joo laita vaan paplarit. Minä se leikkasin ihan itse hiukseni. Katsoin ohjevideoita youtubesta ja pätkäsin pitkät hiukseni keskipitkäksi polkaksi. Youtuben videoissa neuvottiin että laittaa ensin kumilenkeillä hiukset kiinni useille ponnarille ja sitten toiset kumilenkit niiden edellisten perään niihin ponnareihin ja sitten poikkastaan niiden kumilenkkien välistä. Sit hiukan ohennussaksilla latvoja ja hyvä tuli.
Neuleesta tulee tämän tapainen liivitunika. Tästä mallista olen hieman muutellut. Lyhyemmät hihat, ei vyötä vaan punottu nyöri siihen mistä kaulassa kaarroke alkaa. Ja tää mistä kuva, ei ole minun blogi
http://megetar.blogspot.com/2015/10/- Heikunkeikku
"miljoona"
Mun aivojen sopukassa, yhessä mutkassa on muistelopaikka ja sieltä löysin vanhan mustijäämän.
Siinä aivomutkassa oli, että nimimerkk "miljoona" on kova plikka käsitöissä. 50-palstasta kun siellä kirjotettiin, niin sieltä asti on tuo käsityömuistelo peräisin.
Tosi hienon tunikan teet. Vaikuttaa vaikealta tuo neule. Minulta ei onnistuisi, menisi hermot jo siinä vaiheessa kun ohjetta lukisin. Minä kun en ole niitä kovimpia käsityöihmisiä.
Voisin mä osata jonkun patalapun värkätä, tai jopa pitkän kaulaliinapötkön.
Tulin juuri kotiin. Kävin veljen koiraa pissuttamassa ja antamassa murkinaa. Hetken seurustelin puhumalla kaikkea kivaa ja kehumalla kuinka mahdottoman hyvä ja kaunis koira se on. Tykkäs kovasti tietysti:)
En pahemmin surffaile netissä. Livekamerat otan aamulla esiin ja välillä menen niitä kurkistelemaan.
Kaikkea touhua on aamuisin ennen töihinmenoa. Vähän aikaa plimputtelinkin yhtä oppilaan kappaletta. Voi olla, että meen vielä hetkeksi pianon ääreen sormia heiluttelemaan.
Kotiudun illalla vasta 21 jälkeen.
Kiva nähdä sut palstalla. Tuttu nimimerkki. Mun aivon mutkassa on sellanenkin muistijäämä, että miljoona on mukava tyyppi :) Heikunkeikku kirjoitti:
"miljoona"
Mun aivojen sopukassa, yhessä mutkassa on muistelopaikka ja sieltä löysin vanhan mustijäämän.
Siinä aivomutkassa oli, että nimimerkk "miljoona" on kova plikka käsitöissä. 50-palstasta kun siellä kirjotettiin, niin sieltä asti on tuo käsityömuistelo peräisin.
Tosi hienon tunikan teet. Vaikuttaa vaikealta tuo neule. Minulta ei onnistuisi, menisi hermot jo siinä vaiheessa kun ohjetta lukisin. Minä kun en ole niitä kovimpia käsityöihmisiä.
Voisin mä osata jonkun patalapun värkätä, tai jopa pitkän kaulaliinapötkön.
Tulin juuri kotiin. Kävin veljen koiraa pissuttamassa ja antamassa murkinaa. Hetken seurustelin puhumalla kaikkea kivaa ja kehumalla kuinka mahdottoman hyvä ja kaunis koira se on. Tykkäs kovasti tietysti:)
En pahemmin surffaile netissä. Livekamerat otan aamulla esiin ja välillä menen niitä kurkistelemaan.
Kaikkea touhua on aamuisin ennen töihinmenoa. Vähän aikaa plimputtelinkin yhtä oppilaan kappaletta. Voi olla, että meen vielä hetkeksi pianon ääreen sormia heiluttelemaan.
Kotiudun illalla vasta 21 jälkeen.
Kiva nähdä sut palstalla. Tuttu nimimerkki. Mun aivon mutkassa on sellanenkin muistijäämä, että miljoona on mukava tyyppi :)Jep sama tyyppi. Tänne piti siirtyä kun tuli ne kuuskymppiset vietettyä muutama vuosi sitten. Olen eläkkeellä ja viimeinen työpaikka oli viriketoiminnanohjaaja. Aina jotain hyppysissä minullakin. Muutin maalle syntymäseuduille eläkepäiviä viettämään. Muistan sinut myös mukavana tyyppinä. Ja oikeastaan en ikäviä tyyppejä muistakaan. Valikoiva varmaan tuo muisti .
Vai pitäisi vielä oheispuuhaa.
Olen surffaillut verotuksen sivuilla. Tekisi mieli rusikoida koko toosa kappaleiksi.
Se tämmönen lainkuuliainen kun on viranomaisen kanssa tekemisissä, niin kädet tärisee vieläkin. (on niissä värinää koko ajan, mutta pahenee jännityksessä.
On ne menneet parempaan suuntaan, ne verosivut, mutta kuitenkin.
Se on tautista touhua, kun joutuu tässä iässä opettelemaan kaiken, katso netissä ,täytä netissä.
Lähden tässä surfailemaan jonnekin muualle, missä nettiä ei ole.En tiedä kauankohan tätäkään jaksaa kirjoittelua, taas oli että käytä muuta kuin nimimerkkiä. Ei tunnu olevan helppoa tämäkään. Taidan kans lähteä sinne missä ei oo nettiä.
miljoona kirjoitti:
En tiedä kauankohan tätäkään jaksaa kirjoittelua, taas oli että käytä muuta kuin nimimerkkiä. Ei tunnu olevan helppoa tämäkään. Taidan kans lähteä sinne missä ei oo nettiä.
Tuo verotus aiheuttaa enempi väristyksiä, kun siellä ne pienetkin virheet kostautuu, jos ei ole koko ajan hereillä.
Kerran ne itse mokasi pilkunpaikasta, ja laittoivat kuuskymmentä tuhatta lisäveroa, no se selvisi soittamalla.
Kerran itse ymmärtämättömyyttäni mokasin ALV,-ilmoituksessa, tuli maksua viis tonnia, muutaman päivän varoituksella.
Silloin piti mennä verotoimistoon. Ja kun tämä kaiken kattava netti, niin lähimpään verotoimistoon matkaa melkein sata kilometriä.
Kai tämä jäähdyttelystä käy.
Minä muistan senkin ajan, kun ei ollut puhelinta 60-luvulla, kyllä ne silloinkin asiat hoitu.k-kotton kirjoitti:
Tuo verotus aiheuttaa enempi väristyksiä, kun siellä ne pienetkin virheet kostautuu, jos ei ole koko ajan hereillä.
Kerran ne itse mokasi pilkunpaikasta, ja laittoivat kuuskymmentä tuhatta lisäveroa, no se selvisi soittamalla.
Kerran itse ymmärtämättömyyttäni mokasin ALV,-ilmoituksessa, tuli maksua viis tonnia, muutaman päivän varoituksella.
Silloin piti mennä verotoimistoon. Ja kun tämä kaiken kattava netti, niin lähimpään verotoimistoon matkaa melkein sata kilometriä.
Kai tämä jäähdyttelystä käy.
Minä muistan senkin ajan, kun ei ollut puhelinta 60-luvulla, kyllä ne silloinkin asiat hoitu.No hui. Sinun täytyy olla tarkkana siinä ei sovi hermostua, yritän olla ärsyttämättä.
- Mukava.hetki
En pystyisi tekemään käsitöitä surfailun lomassa, oottepa te näppäriä. Mutta kuuntelen uutisia, asia- ja musiikkiohjelmia joko tvstä vällillä ruutua vilkaisten tai radiosta. Ja syön hitaasti nauttien. En ole pitkään kerralla koneen ääressä paitsi kun luen Hesarin, aika nopeasti katson postin, vilkaisen nämä jutut ja iltalehden.
- Bengalitikku
Vähän noin.
Kotihommeleitakin välillä ja käyn metsästämässä ruokaa lähikaupasta.
- Paloma.se01
Tota noin. Oheispuuhaa?
Joo, teenhän minä oheispuuhaa.
Poltan ruokaa.
Siivoilen sellaisia viiden minuutin pyrähdyksiä.
Laitan lisää kahvia tulemaan.
Kirjoitan kirjaa. Teen käännöstä. Puhelen mesessä kavereiden kaa.
Ja sitten taas oheispuuhana, surffailen hieman. Etenkin Face on auki lähes koko päivän. Oheispuuhana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218267Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016513Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753755- 772998
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402610- 452573
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222316- 1242301
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962054Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista281687