televisio

Mitä katsotte telkkarista? Oletteko tyytyväisiä tarjontaan nykyään? Mitä sarjoja seuraatte mieluiten?

Minä olen löytänyt paljon ihania uusia sarjoja ja olen ihan ihmeissäni kuin niin kivoja alkanut tulemaan yhtäkkiä. Yle-teema melkein taitaa olla paras.

Minun lempparini. Pilvikadun talo ja Saari teemalla. Mustat lesket neloselta ja Jerusalen rutsinkieliseltä. Neljä ihanaa sarjaa. Ja mikä parasta jos niitä ei ehdi katsiomaan silloin ku ne tulee niin ne saa katsoa Areenalta tai Ruudusta ilmaiseksi.

29

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sohvanvaltaaja58

Minä katson Fancon jälkeen Teemalta.
      Mustat lesket neloselta.
      Klikkaa mua ja Kosto kolmoselta.
      Eastenders Liviltä.
      McLeodin tyttäret kakkoselta ja Toisen kanssa mutta se loppuu kohta.
      Kakkoselta tulee myös lyhyinä pätkinä Ranskalainen Kerrostaloelämää. Se on hauska!
      Ykköseltä sunnuntain Kettu ja Kahden keikka sekä tiistain Kriminalisti.
      Femmalta Lilyhammer.

• Oho. Oletpa löytänyt paljon kivoja. Jotenkin minä en ole noita arvannut alkaa katsomaan. Ehkä noi neljä on mulle ollut aika sopivasti.

• ...

Ei oikein sarjat kiinnosta.

Siis sellaiset, joissa jatkuva juoni. Nuot, missä erilliset jaksot mukavampia, ei haittaa, vaikkei kaikkia katsoisikaan. Telkkari kyllä paljon auki, enenpi uutisia, dokkareita jne.

Vaan brittisarjoihin on kiinnostusta. Mikä lie maalaislääkärit, jota seurailen, se jonkinlainen esiaste "Sydämen asialla"- sarjalle, samaa kamaa, paitis toi alkoi sairaalamilijööstä ja jatkui sitten toisella nimellä poliisisarjana. Hienoja autoja, loistavaa musiikkia, takuuvarmat kässärit ja pätevät näyttelijät. Ongelma, kuten kaikissa sarjoissa, kässäreiden formaatti, joka jakso toistaa samaa kaavaa, pikku muutoksin.

Noit jenkkiläiset HBO- sarjat on todella hyviä. Niissä vaan tahtoo olla just noita kronologisesti eteneviä Joku Sopranos alkoi suorastaan tympimään, se kun pakkokoukuttti kattomaan joka jakson.

Ei pidä unohtaa kotimaisia. Ei tule just nyt mieleen mitä menee. Joku Kimmo oli loistava. Kotimaisen sarjan tekeminen hankalaa, minisarjat onnistuu, Pitemmille pitää olla suurempi yleisö, etttä kannattaa jatkaa tekemistä. Surullisia esimerkkejä piisaa "me Tammeloista" "Salkkareihin".

Kotilmaisella puolella aivan loistavat ajankohtaisviihde ohjelmat. Ne tavallaan sarjoja, koska tehty formaatteihin. Niissä vaan aina uunituoreet aiheet, että kiinnostusta piisaa. Taitaa "Uutisvuoto" olla salkkareitten ohella pisimpään telkkarissa pyörinyt viihdeohjelma.

=DW=

• ...

Unohtui.

Aikanaan katsoin paljon salsalaisia dekkareita. Eikö siellä tehdä uusia nykyisin, vai lienevätkö liian kalliita, ei oikein noi uusinnat ja liian pitkiksi venytetyt vanhat sarjat enää jaksa innostaa. Aika harva sarja toimii uusintana, poikkeuksena Jotkut klassikot, jita kakarana katellut. Odotellut "High Shapparallia" ja "Virginialaista".... Ensimmainittua löytyy kyllä tuubista, muutamia jaksoja joskus katellut, ois aktiviteettiä enenpi, jos tulisi telkkarista.

=DW=

• ... kirjoitti:

Unohtui.

Aikanaan katsoin paljon salsalaisia dekkareita. Eikö siellä tehdä uusia nykyisin, vai lienevätkö liian kalliita, ei oikein noi uusinnat ja liian pitkiksi venytetyt vanhat sarjat enää jaksa innostaa. Aika harva sarja toimii uusintana, poikkeuksena Jotkut klassikot, jita kakarana katellut. Odotellut "High Shapparallia" ja "Virginialaista".... Ensimmainittua löytyy kyllä tuubista, muutamia jaksoja joskus katellut, ois aktiviteettiä enenpi, jos tulisi telkkarista.

=DW=

Jep. Suomalaisista en ole oikein löytänyt hyviä. Farmin katsoin. Tykkään myös englantilaisista sarjoista mutta en katso niitä kahta kertaa. Emmerdale ei kiinnosta enää...

• alttiuscitus.....

Vain urheilua. Jalkapallo, jääkiekko, pyöräily ja snooker, niitä tulee onneksi riittävästi.
      Muuten en ole telkkaria avannut moneen vuoteen.

• Minä en seuraa urheilua. Ainoa mikä liittyy urheiluun ja joita katson mielelläni ovat itsepuolustuslajeja. Esim. Karatekid kaikki...ja joku, ehkä Alias nimeltään...oli hiton hyvä.

• (pöllö)

Tv on melkein aina auki vaikka en katsokkaan sen kummemmin ylen kanavia ainoastaan, mainospuolelta ehkä joku elokuva, muuten sieltä tulee pelkkää roskaa

• Ai sellaista sinulla. Minä taas en kestä pitää telkkua turhan takia auki vaan katson mieluiten ensin tuolta telkusta et vitsinkö avata.

Minkälaisista elokuvista pidät.?Toiminta, draama, huumori, sota, romantiikka, dekkari, kauhu, tieteismielikuvitus..? Minä tykkään ehkä eniten sota-draama-rakkaus yhdistettynä

• sohvanvaltaaja58

Tapansa ja makunsa kullakin.
      Itse pidän toosaa auki usein samalla kun olen tietokoneella. Vähän kuin taustaäänenä, mutta vain jos tulee jotain kotimaista missä ei tarvitse seurata tekstiä.
      Unohdin tuolta listastani subin keskiviikkoillan Hävyttömät.
      Näiden lisäksi katson hyviä keskusteluohjelmia kuten Inhimillinen tekijä ja Aamusydämellä sekä ylen uutisia ja alueuutiset.
      Aiheesta riippuen myös Ajankohtainen kakkonen.
      Strada ja Prisma studio.
      Niin ja tietysti Akuutti ja Kuningaskuluttaja ykköseltä.

• Ok. Minulla on työhuone erikseen yläkerrassa ja telkku alakerrassa. Mutta usein katson areenalta tai ruudusta telkkua netin kautta.

Minä en katso aamusydämmellä enkä inhimillistä tekijää, mutta tieteisohjelmista tähtitieteet ja historia kiinnostaa. Esim muinaiset avaruusoliot katsoin.

En katso akuuttia enkä studio 55. En myöskään pahemmin seuraa poliittisia katsauksia. Suomalaiset vitsi ohjelmat sketsit suuret setelit ja uutisvirrat, putous, bb, ei mua kiinnosta eikä naurata. Mutta PirkkaPekka, Aake ja Jope naurattaa...

Maailmalla tapahtuvia uutisia seuraan mielellään Ruotsin versioista. Jotenkin ne ulkomaan uutiset ovat mielestäni realistisempia siellä ja suomen maailman uutiset ehkä ikäänkuin sensuroituja...tiedä häntä...

• Onpa hyvä, että joillekin on tarjolla hyviä ohjelmia.
      Varmaan niitä kunnon ihmisille on. (kunnon ihminen nousee viideltä ylös, ja painuu iltayhdeksältä nukkumaan),
      Mulla vaan tahtoo mennä aina iltakymmeneen, kun avaan telkkarin, niin mitä siellä silloin näkyy.
      Siellä näkyy murhia,ampumista, suolenpätkiä, limaisia mielikuvitusolentoja, hyi hitto.
      Ei siellä näy hehkeeä suomi-naista juoksemassa saunapuhtaana rantasaunasta ilkosillaan uimaan, eikä muutakaan silmäniloa.
      Jos myöhäisohjelmissa naisia on, niin ne on haukankatseisia, ja niin terävästi kaakattavia, että jo katsominen pelottaa niin kuin opettajan katsominen kansakoulun ekaluokalla.
      Miehet on niin epänormaalinnäköisiä, että ne vietäs normaalioloissa ilman suurempia kyselyjä suoraan putkaan.
      Nii, tuota, eipä tule telkkaria paljon katsottua

• Voi kun olisit aloittanut katsoon noita mun katsomia sarjoja, kyllä on naisia ja elämänläheistä meininkiä. Tänäänkin noi Mustat lesket kaikki ovat nättejä...Mutta siis en voi suositella noita sarjoja mitä itse katson, ku niitä on tullut jo useita jaksoja...harmi.

Nyt mun täytyy alkaa soittaan siskolle, jos hän tietäisi jotain munkkinteko ohjeita. Mua kiinnostaisi paistaa munkkeja vapuksi, mutta vain jos löytyuisi jotain kevyt versioita. Aattelin, sellaista taikinaa rahka-mantelijauhe-kookoshiutale-munat-leivinjauhe-fiberhysk versiota. Sisko tietää paremmin leivonnaisista ja alan kyseleen ohjeita. En edes tiedä onko terveellisempää paistaa kookosrasvassa vai kasvisöljyssä. Täältä varmaan eisaa ruokaan liittyviä ohjeita kun sit käskettäis ruokapalstalle. Parempi soittaa siskolle..moi

• munkkimummi
        miljoona kirjoitti:

Voi kun olisit aloittanut katsoon noita mun katsomia sarjoja, kyllä on naisia ja elämänläheistä meininkiä. Tänäänkin noi Mustat lesket kaikki ovat nättejä...Mutta siis en voi suositella noita sarjoja mitä itse katson, ku niitä on tullut jo useita jaksoja...harmi.

Nyt mun täytyy alkaa soittaan siskolle, jos hän tietäisi jotain munkkinteko ohjeita. Mua kiinnostaisi paistaa munkkeja vapuksi, mutta vain jos löytyuisi jotain kevyt versioita. Aattelin, sellaista taikinaa rahka-mantelijauhe-kookoshiutale-munat-leivinjauhe-fiberhysk versiota. Sisko tietää paremmin leivonnaisista ja alan kyseleen ohjeita. En edes tiedä onko terveellisempää paistaa kookosrasvassa vai kasvisöljyssä. Täältä varmaan eisaa ruokaan liittyviä ohjeita kun sit käskettäis ruokapalstalle. Parempi soittaa siskolle..moi

Paistetut munkkit on nam nam. Varsinkin kevyt versiot, joissa ei ole liikaa rasvaa. Täytyy ne vaan varovasti paistaa, ettei tule mustia munkkeja! Vappu ei ole mikään vappu ilman munkkeja. Tippaleivätkään eivät vedä munkkeille vertoja!

• miljoona kirjoitti:

Voi kun olisit aloittanut katsoon noita mun katsomia sarjoja, kyllä on naisia ja elämänläheistä meininkiä. Tänäänkin noi Mustat lesket kaikki ovat nättejä...Mutta siis en voi suositella noita sarjoja mitä itse katson, ku niitä on tullut jo useita jaksoja...harmi.

On kyllä niin monimutkaisen näköinen munkkitaikina, ettei tee mieli edes kokeilla, epäonnistuu kuitenkin.
        Tarviiko sen aina olla niin kevyttä.
        Mitään muuta kun kunnon pullataikina runsaati voita ja sokeria, paisto rypsiöljyssä, ja kuumana upotetaan sokeripussiin.
        tuskin sillä ihmeitä merkitystä elämänpituuteen on ,jos ei niitä joka päivä syö.
        Sattuikin, tein juuri lettutaikinan, jos paistelis illalla telkun katsomisen sijasta lettuja, eikä ne kepeitä ole.

• k-kotton kirjoitti:

On kyllä niin monimutkaisen näköinen munkkitaikina, ettei tee mieli edes kokeilla, epäonnistuu kuitenkin.
        Tarviiko sen aina olla niin kevyttä.
        Mitään muuta kun kunnon pullataikina runsaati voita ja sokeria, paisto rypsiöljyssä, ja kuumana upotetaan sokeripussiin.
        tuskin sillä ihmeitä merkitystä elämänpituuteen on ,jos ei niitä joka päivä syö.
        Sattuikin, tein juuri lettutaikinan, jos paistelis illalla telkun katsomisen sijasta lettuja, eikä ne kepeitä ole.

Sain ohjeet. Valion Delimunkit

Mutta vehnäjauhoja voi vaihtaa mantelijauho-kookosjauhe-fiberhysk sekotukseen ja oivariini öljy kuulema kasvisoljyyn vaihdettava. Samoin sokeri esim. hermesetas tippoihin tai jauheeseen. Hyvä tulee, kannattaa ainakin yrittää kevyempää vaihtoehtoa. Teen itselle tota kevyempää mallia ja mies ja tyttärensä saavat syödä normaalista taikinasta tehtyjä.

• miljoona kirjoitti:

Mutta vehnäjauhoja voi vaihtaa mantelijauho-kookosjauhe-fiberhysk sekotukseen ja oivariini öljy kuulema kasvisoljyyn vaihdettava. Samoin sokeri esim. hermesetas tippoihin tai jauheeseen. Hyvä tulee, kannattaa ainakin yrittää kevyempää vaihtoehtoa. Teen itselle tota kevyempää mallia ja mies ja tyttärensä saavat syödä normaalista taikinasta tehtyjä.

Tässä ohje

http://www.valio.fi/reseptit/delimunkit/

• munkkimummi kirjoitti:

Paistetut munkkit on nam nam. Varsinkin kevyt versiot, joissa ei ole liikaa rasvaa. Täytyy ne vaan varovasti paistaa, ettei tule mustia munkkeja! Vappu ei ole mikään vappu ilman munkkeja. Tippaleivätkään eivät vedä munkkeille vertoja!

Joo kiva löysin kevyemmän ohjeen siskolta kun valion Delimunkkiohjetta muutan.

• wanha gubbe
        miljoona kirjoitti:

Eikös sieltä telkkarista tule juuri näitä ruoka- ja leipomisohjelmia, kuten myös sulhanen sille ja morsian tälle. Myös tatuointi on saanut omat sarjaohjelmansa ja rekkakuskit jäällä. Selviytymisohjelmia on joka lähtöön ja idoli-sitä ja tätä. Hohhoijaa...

• wanha gubbe kirjoitti:

Eikös sieltä telkkarista tule juuri näitä ruoka- ja leipomisohjelmia, kuten myös sulhanen sille ja morsian tälle. Myös tatuointi on saanut omat sarjaohjelmansa ja rekkakuskit jäällä. Selviytymisohjelmia on joka lähtöön ja idoli-sitä ja tätä. Hohhoijaa...

Joo outoja ruokaohjelmia. Hyviä aineita pilaavat...Sama remonttiohjelmat. Kaunis hieno puupaneeli ja pahimmassa tapauksessa hirsi maalataan valkoiseksi ja pilataan täysin. Ihan hirveitä...

• leipoja mummu
        wanha gubbe kirjoitti:

Kyllä ruoka- ja leivontaohjelmia tulee ihan tuutin täydeltä. Kaikkia ei ennätä katsoa. Joku semmonen saaristolaisruokaa ohjelma on aikas hyvä, Harri Syrjäsen kokkiohjelma se on.
        Sulhanen tälle ja morsian sille -ohjelmakin on ihan jees, voi sitä katsoessa itsensäkin kuvitella samaan tilanteeseen, että on löytänyt sopivan sulhasen. Onhan niillä siinä ohjelmassa valinnanvaraa, tosielämässä on vaan toisin, ei semmosia suosikkisulhasia joka oksalla kasva.
        Leivontakin on taitolaji, ei taitavaksi leipojaksi pelkästään leivontaohjelmia katselemalla opi. Leivontaa täytyy harjoitella käytännössä, erehtymisen ja onnistumisen kautta parhaiten oppii.

• Myrkkyjä vappuun????
        miljoona kirjoitti:

Juuri julkaistiin tutkimustuloksia, joissa todettiin monet luettelemistasi aineista vahingollisiksi m y r k y i k s i ! Erityisesti kevyet rasvat ja hirveimpänä makeutusaineet!!!!!

Voita ja sokeria!! On terveellisempää!

• Myrkkyjä vappuun???? kirjoitti:

Juuri julkaistiin tutkimustuloksia, joissa todettiin monet luettelemistasi aineista vahingollisiksi m y r k y i k s i ! Erityisesti kevyet rasvat ja hirveimpänä makeutusaineet!!!!!

Okei, taitaa olla viimeinen vappu sitten mulla...

• lungisti...
        Myrkkyjä vappuun???? kirjoitti:

Jo lapsille opetetaan ettei pidä uskoa ihan kaikkea mitä netistä lukee.

Toiseksi, kaikki aineet ovat myrkyllisiä, määrä ratkaisee.

• 17-12

Suomen TV on täyttä sontaa!!

• sontaa? missä?

Perustele. Vai osaatko vaan huudella sieltä oman kasasi päältä.

• Byro B

Sontaluukuksihan sitä voi sanoa vaan silti sitä töllätään liikaakin. Mieluummin katson jenkkiroskaa kuin omanmaalaista.
        Nyt katson Criminal Minds- uusintoja Foxilta. En ole nähnyt kaikkia jaksoja.
        Rillit huurussa on tullut jo turhan tutuksi. Ykkösen Viimeistä päivää oli poikani inhokki, hän kun ei kuulunut sarjan kohderyhmään: syöpään kuolevat eivät nuorta miestä kiinnosta. Siippa katsoo kotimaisia minunkin puolestani, kyllästyin Salkkareihin enkä koskaan katsonut Uutta päivää.
        Sydämen asia(Heartbeat) ja Kyläsairaala ovat kivoja uusintoja, mutta muistan niiden jutut turhan hyvin. Luotan siihen, ett 1 ja 2 uusivat sarjat pian enkä murehdi joka jakson katsomista. Vera Stanhope tutkii jo liian monetta kertaa enkä ole niitä nyt katsonut.

• Byro B kirjoitti:

Sontaluukuksihan sitä voi sanoa vaan silti sitä töllätään liikaakin. Mieluummin katson jenkkiroskaa kuin omanmaalaista.
        Nyt katson Criminal Minds- uusintoja Foxilta. En ole nähnyt kaikkia jaksoja.
        Rillit huurussa on tullut jo turhan tutuksi. Ykkösen Viimeistä päivää oli poikani inhokki, hän kun ei kuulunut sarjan kohderyhmään: syöpään kuolevat eivät nuorta miestä kiinnosta. Siippa katsoo kotimaisia minunkin puolestani, kyllästyin Salkkareihin enkä koskaan katsonut Uutta päivää.
        Sydämen asia(Heartbeat) ja Kyläsairaala ovat kivoja uusintoja, mutta muistan niiden jutut turhan hyvin. Luotan siihen, ett 1 ja 2 uusivat sarjat pian enkä murehdi joka jakson katsomista. Vera Stanhope tutkii jo liian monetta kertaa enkä ole niitä nyt katsonut.

Hyviä suomalaisia tulee harvoin. En minäkään katso salkkareita. Harmittaa minuakin joskus noi uusinnat. Mutta olen kyllä jotain hyviä uusintoja löytänyt, sellaisia mitä en ollut aiemmin katsonut.

• sohvanvaltaaja58

En ole ikinä ollut Salkkareiden, sen enempää kuin Kaunareidenkaan katsoja. Sellaisia vanhoja sarjoja kuin Lehmän vuosi ja Kovaa maata sekä muita vastaavia on ikävä. Katselisin mielelläni myös Leena Lehtolaisen kirjojen pohjalta tehtyja sarjoja. Ruotsalaisia ja Tanskalaisia sarjoja on paljon hyviä.
      Viime syksynä löysin vahingossa sellaisen sarjan kuin Mun ainoot 30 minsaa. Se oli hauska.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      321
      8297
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      101
      6523
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      175
      3755
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      77
      3018
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      40
      2630
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      45
      2603
    7. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      129
      2371
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2336
    9. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2064
    10. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      28
      1757
    Aihe