virtuaalikampaus

Tässä kiva virtuaali kampauslinkki. Mutta olen kyllä pahasti pettynyt itseeni, koska aikani kokeilin kaikenlaisia kampauksia, niin aina päädyin siihen lopputulokseen, että paras kampaus oli se mitä on jo nyt. Kaikki noi erilaisemmat tuntuivat rumilta ja vierailta. Olen vissiin kalkkeutunut ja kaavoihin kangistunut ja elän 70-luvun hippiaikaa lopun elämääni. Nyyh..nyt tiedätte

Vaihteletteko te usein hiustyyliänne? Minun paras hiusmalli on se mikä minulla on jo nyt, siis oli noissa pitkissä hiusmalleissa se viimeinen. Tai lyhyiden hiuksien Drew Barrymore oli mielestäni paras, mutta sekin on ihan sama kun mun nykyiset hiukset on ponnarilla.

Kokeilkaa ihmeessä näitä virtuaali hiusmalleja.

40

780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin se linkki piti yrittää mut ei vissiin onnistunut. Osoite oli

virtuaali makeover Free hair and makeup Harpers Bazaar.

• Rattus sp.

Onnistui linkkisi. Turhaan poistit. Tekisi mieli kokeilla AnnaLynne McCordin tyyppistä kampausta. Hiukset ovat muutenkin sen verran luonnonkiharalla tai paremminkin taipuisat.

Ihan hauskaa oli laittaa kuva itsestä ja meikata virtuaalisesti :).

Vain pieniä variaatioita, ei mitään suurempia muutoksia.

• Niin ja se häiritsee kun kone muokkaa kasvojakin esim, tekee kapeaa leukaa tai leuattomuutta, niin ei sit oikeesti saa selvää sopiiko se kampaus. Itse arvioin että noi jolla olisi samantyyppinen kasvojen muoto niin sit sopis.

Ilmoitelkaa jos tiedätte paremman ja monipuolisemman ilmaisen virtuaalikoneen...

• miljoona kirjoitti:

Niin ja se häiritsee kun kone muokkaa kasvojakin esim, tekee kapeaa leukaa tai leuattomuutta, niin ei sit oikeesti saa selvää sopiiko se kampaus. Itse arvioin että noi jolla olisi samantyyppinen kasvojen muoto niin sit sopis.

Ilmoitelkaa jos tiedätte paremman ja monipuolisemman ilmaisen virtuaalikoneen...

Minä valitsin tuon Instant Look "Roberto Cavallin". Siinä oli suurinpiirtein samanmuotoinen leuka mallilla, vaikka muuta yhteistä ei sirtten ollutkaan. Ajattelin muuttua kerralla pitkätukkaiseksi blondiksi lyhyttukkaisen brunetten sijaan :) Näin virtuaalisti näköjään kaikki on mahdollista. Meikitkin on kohdillaan. Oikeesti en osaa meikata ollenkaan.

• Uusi profiilikuva? :)

• Jep ja sit luulevat näin pääsiäisen alla et se on stailannut itsensä noita-akaksi ja luuta vaan puuttuu...

• miljoona kirjoitti:

Jep ja sit luulevat näin pääsiäisen alla et se on stailannut itsensä noita-akaksi ja luuta vaan puuttuu...

Jotain sinnepäin. Ainakaan kukaan ei tunnistaisi kuvan perusteella livenä vastaan tullessaan.

• Rattus sp.
        PupuPuskasta kirjoitti:

Jotain sinnepäin. Ainakaan kukaan ei tunnistaisi kuvan perusteella livenä vastaan tullessaan.

Palstan suosio on taattu, kun profiilista kurkistaa, mitä hehkeämpiä naisia. Sitten vielä valittavat, että suomalaiset naiset eivät huolehdi itsestään.. ainakin virtuaalisesti..

• Rattus sp. kirjoitti:

Palstan suosio on taattu, kun profiilista kurkistaa, mitä hehkeämpiä naisia. Sitten vielä valittavat, että suomalaiset naiset eivät huolehdi itsestään.. ainakin virtuaalisesti..

Kiva leikkiä itsensä kuvalla. Mutta tässä ainakin oppii et mitä EI kannata laittaa. Ainakin tuo alaripsien meikkaus ja vihreä luomiväri on vähän korni.

• Rattus sp. kirjoitti:

Kaikki kammattuina ja meikattuina. Niinhän me kaikki, aamusta iltaan, kotona ja suihkun jälkeenkin :) Siitä hehkeydestä en olisi ihan varma. Meikkaamisella voi korostaa myös omaa ikäänsä, siis niin että näyttää ainakin ikäiseltään :)

• Rattus sp.
        miljoona kirjoitti:

Kiva leikkiä itsensä kuvalla. Mutta tässä ainakin oppii et mitä EI kannata laittaa. Ainakin tuo alaripsien meikkaus ja vihreä luomiväri on vähän korni.

Pysyn turvallisimmissa väreissä eli ruskeasävyinen silmämeikki. Minulle suositellaan aina noita lämpimiä sävyjä, mutta kokeilin viileitä sävyjä ja sain aikaiseksi kuulakkuuden. Samalla leikin noilla huulipunilla. No, mikä on sitten oikea tulos, tiedä häntä..

• Rattus sp.
        PupuPuskasta kirjoitti:

Kaikki kammattuina ja meikattuina. Niinhän me kaikki, aamusta iltaan, kotona ja suihkun jälkeenkin :) Siitä hehkeydestä en olisi ihan varma. Meikkaamisella voi korostaa myös omaa ikäänsä, siis niin että näyttää ainakin ikäiseltään :)

Tuon kuvakäsittelyn jälkeen olemme ikinuoria :). Ei huolta rypyistä tai mistään muusta.., mutta kannattaa sitten turvallisesti erottaa oikea elämä ja virtuaalielämä toisistaan.

• Rattus sp. kirjoitti:

Tuon kuvakäsittelyn jälkeen olemme ikinuoria :). Ei huolta rypyistä tai mistään muusta.., mutta kannattaa sitten turvallisesti erottaa oikea elämä ja virtuaalielämä toisistaan.

No niin. Minä sitten reippaasti laitoin kuvan profiiliin. Olkoon nyt hetken aikaa. Riittääkö muilla tytöillä kantti? Ei tuossa mitään rypynpoistotoimintoa ollut. Lähinnä sitä pääsiäisnoitaa muistutan :)

• Rattus sp.
        PupuPuskasta kirjoitti:

No niin. Minä sitten reippaasti laitoin kuvan profiiliin. Olkoon nyt hetken aikaa. Riittääkö muilla tytöillä kantti? Ei tuossa mitään rypynpoistotoimintoa ollut. Lähinnä sitä pääsiäisnoitaa muistutan :)

Ei ole enää profiilia. Kuva, jota käytin oli kuusi vuotta vanha. Ainoa sopiva kasvokuvaksi..

• Rattus sp. kirjoitti:

Ei ole enää profiilia. Kuva, jota käytin oli kuusi vuotta vanha. Ainoa sopiva kasvokuvaksi..

Ja mulla on kiusaantunut olo nyt.

Eihän täällä ole mikään pakko olla mitään profiilia. Ihan vapaaehtoista. Täällä on ihan yhtä näkymätön kuvalla ja ilman.

• Rattus sp.
        PupuPuskasta kirjoitti:

Ja mulla on kiusaantunut olo nyt.

Eihän täällä ole mikään pakko olla mitään profiilia. Ihan vapaaehtoista. Täällä on ihan yhtä näkymätön kuvalla ja ilman.

Turhaan kiusaantunut olo.. Tämä on tietoinen valinta, kun aika on ollut ja on taas kohta kortilla :). Lähetin tutulle miehelle ennen ja jälkeen kuvan sähköpostitse. Uskaltaakohan kommentoida :D?

• Rattus sp. kirjoitti:

Turhaan kiusaantunut olo.. Tämä on tietoinen valinta, kun aika on ollut ja on taas kohta kortilla :). Lähetin tutulle miehelle ennen ja jälkeen kuvan sähköpostitse. Uskaltaakohan kommentoida :D?

Minä vähän kehittelin myös lisää. Pienellä kasvojen kohotuksella ja rypyn oikaisulla saa ihmeitä aikaan :).

• PupuPuskasta kirjoitti:

Minä vähän kehittelin myös lisää. Pienellä kasvojen kohotuksella ja rypyn oikaisulla saa ihmeitä aikaan :).

Minä tein kuusi eri versiot ja tosi nuorekkaita kuvia. Mutta kun yritin ladata profiilikuvaksi siinä vastattiin, että on väärää kokoa, vaikka kyllä se oli muotoa jpg. Miten sä sait omas?

• miljoona kirjoitti:

Minä tein kuusi eri versiot ja tosi nuorekkaita kuvia. Mutta kun yritin ladata profiilikuvaksi siinä vastattiin, että on väärää kokoa, vaikka kyllä se oli muotoa jpg. Miten sä sait omas?

Yksinkertaisesti kopion kuvan suoraan oikealla hiiren näppäimellä ja liitin Paintiin. Rajasin kuvan, nimesin ja talletin. Sitten vain hain profiiliin. En muuttanut missään vaiheessa kokoa tai tiedostomuotoa. Tiedostomuodoksi jäi PNG. Yksinkertaista. Odotan täällä innolla kuvaasi.

Yksinkertaisesti kopion kuvan suoraan oikealla hiiren näppäimellä ja liitin Paintiin. Rajasin kuvan, nimesin ja talletin. Sitten vain hain profiiliin. En muuttanut missään vaiheessa kokoa tai tiedostomuotoa. Tiedostomuodoksi jäi PNG. Yksinkertaista. Odotan täällä innolla kuvaasi.

Yritän äkkiä linkittää
        http://www.harpersbazaar.com/beauty/makeup-articles/virtual-makeover

• miljoona kirjoitti:

Ja en sit paljoa muuttanut, heh heh

Et varmaan... En minäkään.

• miljoona
        PupuPuskasta kirjoitti:

No nyt toimii. Kyllä olet kaunis sibnäkin. Piti kokeilla itsekin tuota samaa hiusmallia vielä, mikä sulla. Näyttää ihan erilaiselta. :)

no, oikeesti roikkuu helttaa leuanalla se oli heti häippässyt ja kuva on muuten ku minä 20v. Kivaa tää on paluu menneeseen. lähetän toisen jos ehdin hommiltani.

• miljoona kirjoitti:

no, oikeesti roikkuu helttaa leuanalla se oli heti häippässyt ja kuva on muuten ku minä 20v. Kivaa tää on paluu menneeseen. lähetän toisen jos ehdin hommiltani.

Aikalailla minullekin tuli mieleen, että naama näyttää samalta, miltä se näytti 20 vuotta sitten.

Aikalailla minullekin tuli mieleen, että naama näyttää samalta, miltä se näytti 20 vuotta sitten.

Näin sun galleriastasi ton saman kampauksen sulla ku oli mulla. Tosi kivasti sopii sinulle. Ihana kokeilla eri tyylejä.

Aika äkkiä mun kuva katosi.

• miljoona kirjoitti:

Näin sun galleriastasi ton saman kampauksen sulla ku oli mulla. Tosi kivasti sopii sinulle. Ihana kokeilla eri tyylejä.

On joo. Hyvin näyttää sopivan. Eipä tullut kokeiltua silloin 20 vuotta sitten noita tyylin vaihdoksia. Mikäs siinä jos olisi filmitähti ja elämä olisi ulkonäöstä kiinni, niin tuostahan voi päätellä, mitä kampauksilla, pienillä kasvojenkohotuksilla ja meikeillä voi saada aikaan. Koskaan kukaan ei kehu kauniin yli viisikymppisen tähden nähdessään, että onpa tuolla hyvä plastiikkakirurgi/kampaaja/kosmetologi/stylisti.

• miljoona kirjoitti:

No voih... Mulla on ollut oikein viihdyttävää näiden kuvien kanssa. Olisin tahtonut nähdä muidenkin kuvia. Välillä pitää saada hupsutella. :)

• miljoona kirjoitti:

No, mie näin ainakin sen kuvan ja oikein hyvältä näytti :) Hyvin olet sinäkin "säilynyt" kuvan perusteella.

No voih... Mulla on ollut oikein viihdyttävää näiden kuvien kanssa. Olisin tahtonut nähdä muidenkin kuvia. Välillä pitää saada hupsutella. :)

Voi olla et jos niillä ei ole skanneria tai ei osaa käyttää. Ei tää kuvankäsittely mitään kauheen helppoa ole jos ei kukaan ole neuvonut.

Mulla oli iso kuva ja siksi en saanut sitä profiiliin. Voin yrittää joku päivä muokata kauniin kuvan itsestäni tohon profiiliin, mut tarttee olla vissiin heti alkujaankin pienenpi kuva. Niin sit kun on aikaa, nyt on puolipäivän vapaa niin ehdin äkkiä jotain pientä.

Iso kuva on paras kun ne pikselit tekee sen et pienet virheet ei näy. Ai niin ja eihän meissä ole ku ehkä nyt jotain aivan pientä korjattavaa...hih hih

• miljoona kirjoitti:

Voi olla et jos niillä ei ole skanneria tai ei osaa käyttää. Ei tää kuvankäsittely mitään kauheen helppoa ole jos ei kukaan ole neuvonut.

Mulla oli iso kuva ja siksi en saanut sitä profiiliin. Voin yrittää joku päivä muokata kauniin kuvan itsestäni tohon profiiliin, mut tarttee olla vissiin heti alkujaankin pienenpi kuva. Niin sit kun on aikaa, nyt on puolipäivän vapaa niin ehdin äkkiä jotain pientä.

Iso kuva on paras kun ne pikselit tekee sen et pienet virheet ei näy. Ai niin ja eihän meissä ole ku ehkä nyt jotain aivan pientä korjattavaa...hih hih

Ihan pieniä korjauksia vaan. E-eihän me nyt mitään isompia.

Sanovathan ne mallienkin olevan kuvissaan ihan vähän vaan kaunisteltuja.

Muokattavan kuvan piti olla kuitenkin kohtalaisen tarkka. Muuten ripset roikkuivat poskella ja meikit levisivät pitkin naamaa.

Ihan pieniä korjauksia vaan. E-eihän me nyt mitään isompia.

Sanovathan ne mallienkin olevan kuvissaan ihan vähän vaan kaunisteltuja.

Muokattavan kuvan piti olla kuitenkin kohtalaisen tarkka. Muuten ripset roikkuivat poskella ja meikit levisivät pitkin naamaa.

Laitoin oman tällätyn kuvan galleriaani, saa nähdä pysyykö se siellä.

• miljoona kirjoitti:

Laitoin oman tällätyn kuvan galleriaani, saa nähdä pysyykö se siellä.

Hyvä. Kohta täällä onkin sitten liuta meitä toinen toistaan komeampia naisia :)

• No niin, kävinpä minäkin ja tuossa tuo yksiolkaiminen kampaus on se joka on makeoverini lähtö, tumman versioni jouduin jättämään pois kun ei enää mahtunut ja meikkikin on jo ekakuvassa, melkein luomu linja. Kyllä karisi vuosikymmeniä ja vähän muutakin, esim ryppysiä. Aurinkoista kevättä aloittajalle ja muille.

• Oikein hyvälle tuulelle tulin katsellessani kuvasarjaasi. Tosi hyvälle naytät ! Aurinkoista kevättä sinullekin !

• Kiitos, ja oletpas sinä kaunis. Ääneen minäkin nauroin kun katselin omia ja sun ja pupun kuvia. Tosi hauskaa ajanvietettä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      321
      8267
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      101
      6513
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      175
      3755
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      77
      2998
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      40
      2610
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      45
      2573
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2316
    8. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      124
      2301
    9. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2054
    10. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      28
      1687
    Aihe