Minkäväristä ja muotoista kaulahuivia suosittelisitte ruskean takin kanssa käytettäväksi? Minulla on arka kaula ja haluaisin ostaa jotain sievää keväthömppää. Mustia ja ruskeita kenkiä ja käsineitä löytyy. Ja mistäkähän löytyy laadukkaita kevätisiä huiveja kaulassa käytettäväksi? En pidä akrylisistä ja polyesterisistä joita on tarjolla. Silkki- ja pellavahuiveja en löydä mistään.
kukkahuivit
30
76
Vastaukset
- ladyKevät
Marja Kurki myy kaikenlaisia huiveja. Minä pidän erityisesti ohuesta hinneänkiiltävästä silkkivillasta, sopii kesään ja talveen. Ostin itse vaaleaa persikan väriä ja vaaleanvihreää kuviointia olevan huivin, joka on pikänomainen. Sitä voi käyttää harteilla, solmia eteen, jopa toisella olkapäällä. Sopii tummanruskeaan hienosti. Ehkä keltaisen, oranssin ja luonnonvalkoisen sävyt sopisivat Sinulle myös näin keväällä. :)
- staka
Mene se takki yllä huivikauppaan. Kokeile myös sinisiä, jokin niistä sopii ainakin voimakkaan ruskean kanssa. Tietysti 'omat' värisi vaikuttavat myös. Peili kertoo parhaiten, sovittelemalla voi löytyä yllättäviä, hyviä väriyhdistelmiä.
Kiitos kannustuksesta. Minulla on sininen sihvonkinen kukkapusero jossa luonnonvalkoisia kukkia ja olin ajatellut että valkoiset farkut tai siniset farkut ja ruskea nahkatakki, ruskeat kengät ja siihen kyllä sopisi sininen kaulahuivikin. Kun vaan löytäsi huivikaupan. Olen menossa Ouluun ja sieltä tuliaisiksi ostaisin itselleni huivin. Ruskea nahkatakki on kellertävän ruskea ei tumma.
- itse_sen_tajuaa
Osta sellainen, joka pukee.
Ne joita oikeesti haluan maksaa tosi paljon, luulen. Ja ne kyllä pukisikin...Jos ei hintaa katsoisi niin silkkisiä huiveja "palmeira" tai jotain niissä lukee.
- Paloma.se01
(Vaalea) turkoosi sopii erittäin nätisti ruskean takin kaa
- mimmimum-..mi
Minulla yksi Marja Kurki huivi ...turkoosia ja vaaleaa ....mutta en ole oikein pitänyt sen mallista...nyt kun tulivat nuo eläinkuviot taas pinnalle ...hain kaksi vanhaa huivia käyttöön ...leopardi sopii hyvin vaaleisiin ja ruskeisiin ....miksei myös mustaan...
Ne on hienoja, mutta minusta ne ei sovi minulle. Olen aina ajatellut että ne on pitkien hoikkien ja tummien naisten vaatteita. Ite oon pieni ja vaalea
Minusta nuo eläinkuviot on aikansa eläneitä, oikeaa mummojen kuosia. Minä suosisin ruskean kanssa persikkaa, vanhaa roosaa ja keltaisen eri sävyjä.
Jotain yksiväristä okraa ajattelin itsekin. Mutta saa nähdä huomenna, joutuuko ostaan useita huiveja. Syksyllä minulla oli mustat housut musta huivi, mustat hanskat ja musta laukku ja musta pipo sen takin kanssa ja ne sopi hyvin. Mutta nyt on kevät niin aloitan ruskeilla kengillä ja ruskealla laukulla... Takissa on niin ohut vuori, että en voi ottaa sitä huomenna käyttöön sovittelemaan, joten siksi pitää miettiä. Yksi luonnonvalkoinen silkkihuivi minulla jossa on oranssia kukkaa. Ompelin siitä päät yhteen ja se käy yksivärisen puseron kans.
- Kohtal.tyylikkäänä
Ruskea on yksi lempiväreistäni ja sekä kesä- etta talvitakki ovat ruskeita, kumpikin kuitenkin eri sävyisiä. Niiden molempien kanssa käytän vaaleanvihreää silkkihuivia, jonka olen ostanut vielä pakkauksessa olevana kirpputorilta. Lämmin talvella ja viileä kesällä. Onpa kumma ettei kaupasta silkkiä löydy. Eikö pellava ruttaannu ja näytä kauniilta vain just silitettynä?
Ostin aika tummahkon sinisen viskoosihuivin tarjouskorista, Ja kalliista palmeira kaupasta samanvärisen kasimir pipon sille kaveriksi alehyllystä, Ja kiva yllätys, löysin myös kirpparilta paketissa olevan gudrur sjödenin sinisen harmaan ja luonnonvalkoisen hillityn kuvioisen pellavahuivin. Tykästyin niin paljo että hankin varmaan lisää sellaisia erivärisiä. Silkkihuivia en raskinut ostaa sieltä kalliista kaupasta kun olivat noin kaksi sataa. Eläkeläisen tilit menee pakkasen puolelle tuollaisilla hinnoilla. Noi siniset sopii farkkujen ja valkoisten housujen kanssa.
- bessie-----
miljoona kirjoitti:
Ostin aika tummahkon sinisen viskoosihuivin tarjouskorista, Ja kalliista palmeira kaupasta samanvärisen kasimir pipon sille kaveriksi alehyllystä, Ja kiva yllätys, löysin myös kirpparilta paketissa olevan gudrur sjödenin sinisen harmaan ja luonnonvalkoisen hillityn kuvioisen pellavahuivin. Tykästyin niin paljo että hankin varmaan lisää sellaisia erivärisiä. Silkkihuivia en raskinut ostaa sieltä kalliista kaupasta kun olivat noin kaksi sataa. Eläkeläisen tilit menee pakkasen puolelle tuollaisilla hinnoilla. Noi siniset sopii farkkujen ja valkoisten housujen kanssa.
Kangaskaupasta löytyy villa- silkki- pellava- puuvilla- ja viskoosikankaita metritavarana ja palakankaina. Yhtä huiviani ventovieraatkin usein ihastelevat ja kehuvat. Vuosia sitten sen ostin kun reissun päällä tuli tarve saada päähän jotain mitä ei tuuli vie. Materiaali on ohutta puuvillatrikoota, saattaa siinä olla vähän viskoosiakin. Tummahkon sinisellä pohjalla luonnonvalkoisia merellisiä kuvioita, meritähtiä, merihevosia ja erilaisia kotiloita. Koskaan en ole tullut vieneeksi ompelijalle tai itse päärmännyt?, kangaskaupassa leikatut reunat ovat pesuista huolimatta ihan siistit. Kankaassa on nurja puoli, mutta sekään ei yhtään haittaa koska se ei kovin paljoa eroa oikeasta puolesta. Todella mukava käytössä; kivan 'painava' ja laskeutuu nätisti, yksinkertaiset ja kevyet solmut pitävät ja pysyvät jne..
Muitakin kangaskaupasta alunperin hankittuja huiveja minulla on, toiset olen käyttänyt ompelijalla, ainakin yhden ison villahuivin reunat olen itse luotellut?, vähän niitä ensin purettuani.
Muutamalla kympillä saa jo ison palan silkkiä, satasiin ei hinta nouse vaikka huivin ompelijalla teettäisi. Kiitos ideasta. Ei kun vaan kangaspalakauppaan. Ja jos kuviot ei miellytä niin tekstiiliväriä askartelukaupasta ja omaa leimasinta tekemään vaikka hedelmistä tai perunasta puukolla vuolemalla ja sillä kuvioita leimaamaan. Puolikkaalla omenallakin tule hienoja kuvioita. Ja raakoista perunoista voi vuolla kukkaleimasia.
- Kukkakoristeinen
Maatuska-kukkahuivi oli lähes jokaisella edistyksellis-tiedostavalla naisella päällään 70-luvulla.
Ja ai niin kauniit. Minullakin oli ja olin kirjonnut siihen nimeni erotukseksi koska siskoillani oli samanlainen Vieraan kulttuurin edustaja meni väittämään lavatansseissa järjästyksenvalvojalle että minä olen varastanut hänen huivin ja vaati huivia ihan tosissaan itselleen. Kysyin onko hänellä huivi merkattu ja millä nimellä. Sain pitää huivini, onneksi olin älynnyt merkata siihen ihan oman nimeni. Opetus, kirjo arvokkaisiin huiviin oma nimi ja säilytä kuitit kalliista esineistä.
Oletko käynyt kurkkaamassa nettikaupoista,
niissä on hyvät valikoimat. Niistä löytyy pieniä solmittavia tai sitten suuria vain kaulalle huitaistavia. Päiväsaikaan kun nettikaupassa piipahtaa, saa sättäilemällä myös opastusta, voi neuvotella, mitä kaipaa ja mitä heillä on tarjota.
Onhan se tietysti erilaista ostaa huivi pelkän kuvan kautta ja kokeilematta,
sen tuntu täytyy jotenkin tuntea kun se tulee niin lähelle ihoa.
Mutta silkki ja pellava materiaaleina tuntuvat aina hyviltä.
Pellavakaupalla on paljon jälleenmyyjiä ympäri Suomea, ehkä Oulussakin.
Väriin vaikuttaa paitsi takin väri myös vaalean olemuksesi värit, ehkä huivissa voisi olla ripaus kumpaakin.Nettikaupoista selasin, mutta haluaisin kyllä nähdä omin silmin. On vissiin niin vanhanikainen, kun noi uusimmat mallit ei kiinnosta.
- Retikka
Älkää ihmiset pukeko muovia yllenne, akryyli ja polyesteri ovat pahinta. Ei ja ei!
Puuvilla, pellava, silkki, viskoosi ovat luonnonvaramateriaaleja, löytyy huivejakin noista.
Huivi voi olla minkävärinen tahansa. Itsellä on kymmeniä huiveja, ja käytän niitä niin sisätiloissa kuin ulkonakin, aina. Yksivärinen, raidallinen, kukallinen tms. kaikki käyvät kaikkien värien kanssa. itse laittaisin ruskean takin kanssa ruskea-turkoosin huivin tai yksivärisen sähkönsinisen.
Ehkä huonoiten passaisi kaikki punavoittoiset värit ja oranssi. - henrjii
Rekliini, on ihan kiva, mutta ei taida sopia ruskian kans
Jos rekliini on sama kuin retliini, reteliini niin se on sievä väri ja tykkään kovasti. Sellainen mulle kiitos, ihan sama sopiiko se minkään kanssa vaan sitähän vois pitää vaan kotona iltasella...hih hih...
Saattaisin harkita tällaista.
Luulisin näissä olevan miehekkyytäkin riittävästi.
https://www.motonet.fi/fi/haku?q=Buff Polar tuubihuivi&utm_source=issuu&utm_medium=tabloid&utm_campaign=klapi&autoilulehti
H.Joo hienoja tuubihuiveja noi. Miä ostin pierreroberts merkkisen ja siinä on merinovillaa. Kohta liian lämmin. Ja yhden tuubihuivin sain lahjaksi kun hoidin siskon koiraa. Siinä tuubihuivissa on tähtiä.
- Bengalitikku
Olen neulonut erivärisiä tuubeja villalangasta talvikäyttöön.
Silkkihuiveja olen löytänyt pari kirpparilta parilla eurolla.
Sinapinkeltainen käy joillekin, mutta minut se tekee merisairaannäköi-
seksi. Silti käytän.
Välillä: tanskalainen maajussi kaivoi vallltavia tankoparsoja. Tulin kateeks.
Lindexillä on kiva pömpylähuivi, en ole nähnyt livenä...jotenkin kurtattu..
Beessi ja isoja vaaleita palloja. Kuvassa näytti kivalta. Voi olla, että materiaali on keinoa?- miljoonalta
Joo luulen että oli polyesteriä. Ja muuten ei kannata niitä ulkolaisia parsoja syödä ihan oikeesti. Ne kasvattaa niitä parsoja komposteissa ja tunkijoilla. Parsa on perinteisesti kasvanut ihan siinä ittessään....Tansalaisen maajussin parsat kyllä söisin, on se vaan niin suloinen. Isää tulee usein mieleen kun sitä katselen. Hän oli niin kätevä käsistään, teki kaikki huonekalutkin. Mökissä konttailtiin höylättyjen lastujen ja lankojen seassa. Äitillä oli kutomakone ja hän kutoi villahousuja kyläläisille. Minä kans tein muutamat pitsihuivit ihan myyntiin asti ennen joulua. Itsepainetut silkkihuivit olisi varmaan muuten kans joulunaikaan ja äitienpäivänä menekki. Jos tekisi hienon kukkasabluunan ja painaisi kuviot sitten huovuttaisi sitten niihin kukkasiin terälehdet. You tubesta katsoin yhtenäpäivänä mallia.
- Bengalitikku
Olipa kauniita kättentöitä.
En ole huovuttanut koskaan. Luulen, että huopuisin ite enemmin kuin mitään syntyisi.
Paperikukka on hieno. Osaisinpas tehdä noita, pääsiäiseksi ja vapuksi.
No. Mutta. Olen voittanut käsin painetun silkkihuivin. Siinä oli mm. turkoosia, vaaleaa ja kultaa. Numerolla 13 tietenkin.
Ja kas kummaa se jäi vetskarin väliin, takin. Ja oli pakko kiskoa veks. Skraash. Siitä tuli risa. Ex. Niin ohutta huivia ei voinut korjata. Nyyh.
Voidiko jotain valmishuivia kullata?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218267Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016513Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753755- 772998
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402610- 452573
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222316- 1242301
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962054Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista281687