Mitä parfymia tai partavettä teillä on nyt päällä? Vai pelkkä shampoo tai saippuan tuoksu, kalja, muu alko tuote, tupakka yms yrtti, suitsuke...kenties? Mä laitoin justsa Diorin Hypnotic Poison ja se on lahja Pariisista.
gallup mitä hajua
67
198
Vastaukset
- rygseck
Ei tällä hetkellä mitään...
Mut näkisit mun valikoiman - mä oon friikki :O
Yleensä päällä on YSL, mut nurkista löytyy myös muita... Yves Rocheria enimmäkseen, jokunen Dior.
Ukkokullalle oon kans laahannu jos jotain - sekoon aina pikkusen ku hän tuoksuu hyvälle... ;D- Rattus sp.
Odotan, kun saan viedä sinut sinne sisustusliikkeeseen, josta mainitsin. Päästetään sinut siellä valloilleen :). Muista tyhjentää peräkonttisi ennen tänne tuloa.
- Nötämesep
Rattus sp. kirjoitti:
Odotan, kun saan viedä sinut sinne sisustusliikkeeseen, josta mainitsin. Päästetään sinut siellä valloilleen :). Muista tyhjentää peräkonttisi ennen tänne tuloa.
Paras on tietenkin se pese-
mättömän naisen tuoksu.
Siinä jotakin alkuvoimaista.
Issey Miyake L'eau de D'issey
Niin , juh, mä olen hajuvesifriikki.Escadat on mielituoksuja, varsinkin Escadan kesätuoksut, ja Estee Lauderit...White Linen, Beautiful jne...nykyisin yks suosikki on Beyond Paradise...Dior J'adore, kesätuoksuineen jne...
Ebay on kätevä, voi ostaa minipulloja, mitä tuoksua tahansa...anja_ninja kirjoitti:
Niin , juh, mä olen hajuvesifriikki.Escadat on mielituoksuja, varsinkin Escadan kesätuoksut, ja Estee Lauderit...White Linen, Beautiful jne...nykyisin yks suosikki on Beyond Paradise...Dior J'adore, kesätuoksuineen jne...
Ebay on kätevä, voi ostaa minipulloja, mitä tuoksua tahansa...Vaihtelu virkistää.
anja_ninja kirjoitti:
Ebay on kätevä, voi ostaa minipulloja, mitä tuoksua tahansa...Toi J'adore om minustakin kivan tuoksuista, mietoa. Sain monen laisia Diorin tuoksuja työnantajalta Pariisinlahjana, niin täytyy nyt testailla.
- Rattus sp.
Tällä hetkellä vain dödöä, mutta sauna on lämpiämässä ja sen jälkeen tuoksuna on kuorintasuolan iholle jättämä villiruusun tuoksu. Käytän aika mietoja tuoksuja, sillä saan herkästi päänsäryn voimakkaista tuoksuista.
Tällä hetkellä hajuvetenä ovat vain Laura Biagiottin Laura ja Guccin Envy me. Tuota Lauraa käytän arkena. Noista tuoksuista sen verran, että suosin TIGIn tuotteita shampoissa. Niissä on todella ihania tuoksuja.- Rattus sp.
miljoona kirjoitti:
Mä tykkään vaniljan tuoksusta....
Siihen TIGIn toffeelta tuoksuvaan shampooseen hurahdin ensimmäisenä. Nyt niitä on kolme 750 millilitran pulloa siistissä rivissä tuolla kylpyhuoneessa ja lisäksi TIGIn hiustenmuotoiluainetta. Tuota mainitsemaani kuorintasuolaa pitää ostaa lisää. Jojobaöljystä jää suojaava, pehmentävä kalvo iholle.
Saunasta vähän aikaa sitten tulin, joten ei sen kummempia tuoksuja juuri nyt. Nivean Lemon @ oilin raikas tuoksu vielä hennosti tuoksahtaa..:))
miljoona kirjoitti:
Yes niveä
Aurinkoista huomenta:)))
Tänään täs aamupäivällä suhautan Diorin Jadorea sunnununtain kunniaksi ja kaupunkireissuun. Ehtii illaksi haihtua, kun menen yövuoroon, töissä kun ei voi pitää kovinkaan hajuaisteja kutkuttavia tuoksuja:)))sasus kirjoitti:
Aurinkoista huomenta:)))
Tänään täs aamupäivällä suhautan Diorin Jadorea sunnununtain kunniaksi ja kaupunkireissuun. Ehtii illaksi haihtua, kun menen yövuoroon, töissä kun ei voi pitää kovinkaan hajuaisteja kutkuttavia tuoksuja:)))PS. Miun Dior ei oo ostettu mistään "Tallinan kioskista"..:)) Luin ton DW kirjotuksen tuolta alhaalta.:))
sasus kirjoitti:
PS. Miun Dior ei oo ostettu mistään "Tallinan kioskista"..:)) Luin ton DW kirjotuksen tuolta alhaalta.:))
joo heh heh. jadore on mullakin eikä tallinnasta
- Suosikkituoksut
Oscar de la Renta deo stickiä kainaloissa, Iholla Oscarin body lotion ulos lähtiessä Boucheron Jaipur Saphir.
Mutta missä miehet ja miestuoksut että saadaan eläytyä kunnolla?
- Taavi takarivistä
Mämmiä oon pari päivää syöny ja tuoksuja vain tulee koko ajan.. Onkohan syy mämmissä vai miehessä?
Hei hei nyt on keksitty mämmikalja niille jotka tykkää molemmista. Itse en taida ottaa mämmiä kun siinä on niin paljon hiilihydraattia. Otan sen kerman vanilja aromilla ja karppaussokerilla vahvistettuna ja vaahdotettuna, ja siihen vielä vähän rahkaa ja mustikoita. Ne mustikat on oikeera superruokaa...
http://www.fbsk.net/fi/uutiset/mammiolut_Laitilasta/
Keinotekoisista hajusteista saa ihan tarpeekseen työpaikalla. Miksi siellä pitää haista;(((? Dödökin mahdollisimman tuoksutonta.
Ihan vaan saunapuhtaan, saunakaljan, viskin ja tupakan sekoitusta, tällä kertaa;)miljoona kirjoitti:
Tuoksut ok muuten, mutta toi tupakka yök...
Sanos muuta. Vuosi sitten olin jo neljä kuukautta polttamatta, ensimmäinen todellinen "lopetus" tai lakko 40 vuoteen. Sitten piti kokeilla, että miltäs se nyt maistuikaan, yksi rööki riitti. Harmittaa. Ei sen hajun takia, mutta parin muun suuremman asian takia.
En minä jaksa hienostella. Ihan luonnollinen hien tuoksu :)
Että ihan omilla hormonien tuottamilla aromeilla, heh. Työnteosta noussut hiki tuoksuu aina hyvältä. Ainakin mun isä tuoksui minusta niin hyvältä, kun oli työnteosta hikinen ja istui keinustuoliin ja pyysi, hae vettä. Sit kun olin kipittänyt hakakemassa noin neljä-viisi lasillista, kun aina pyysi, hae lisää, ja sitten pääsin syliin, niin kyllä isä sitten tuoksui ihanalta. Äidin tuoksua en muista.
miljoona kirjoitti:
Että ihan omilla hormonien tuottamilla aromeilla, heh. Työnteosta noussut hiki tuoksuu aina hyvältä. Ainakin mun isä tuoksui minusta niin hyvältä, kun oli työnteosta hikinen ja istui keinustuoliin ja pyysi, hae vettä. Sit kun olin kipittänyt hakakemassa noin neljä-viisi lasillista, kun aina pyysi, hae lisää, ja sitten pääsin syliin, niin kyllä isä sitten tuoksui ihanalta. Äidin tuoksua en muista.
Työnteosta hikoilleen miehen haju. Outs... Parempi kuin parhaimmankaan partaveden tuoksu. Harvemmin pääsee meikäläinen sellaisen haisteluetäisyydelle :))) Miehet yleensä lotraavat hajusteita ja partavesiä niin etteivät vahingossakaan haise - miehelle.
PupuPuskasta kirjoitti:
Työnteosta hikoilleen miehen haju. Outs... Parempi kuin parhaimmankaan partaveden tuoksu. Harvemmin pääsee meikäläinen sellaisen haisteluetäisyydelle :))) Miehet yleensä lotraavat hajusteita ja partavesiä niin etteivät vahingossakaan haise - miehelle.
Hyvä sinä;)))
- sitroen.
PupuPuskasta kirjoitti:
Jaa mitkä miehet ne itseään hajustaa?
Ei mitkään Miehet, mitä lienevät eurohomoja.
Taitaa olla vaan Axe Darktemptation bodyspray, mikä oikeasti on kai deodoranttia.
miljoona kirjoitti:
Joku sellainen musta Axe on minunkin miehellä.
Tuoksuuko hyvälle, vai erittäin hyvälle, vai ihan vastustamattoman hyvälle?;)
Duke.of.America kirjoitti:
Tuoksuuko hyvälle, vai erittäin hyvälle, vai ihan vastustamattoman hyvälle?;)
Kahdeksan pistettä kymmenestä...
- ...
Ei mitään.
Päätin kommentoida, asia itseasiassa tärkeä. Mä en käytä partavettä ollenkaan, täysin tarpeeton tuote, aiheuttaa pahimmillaan finnejä. Dödö osastolla Old Spice satunnaisesti ja Drakkar niinkuin edustus käyttöön. Mutta mieluiten ei mitään. Ja dödöä just siks, että jos hikoaa, ei haise hielle, dödö joko vähentää hikoilua, tai ainakin vähän peittää hienhajua.
Noihin pariin olen päätynyt, koska net ei aiheuta pahoja allergiareaktioita. Siis mulla jonkinlainen hajuyliherkkyys kemikaaleihin. Ok, tinneri, pensa, tärpätti, siis liuottimet ei ärsytä, mutta hajuvedet, hiuslakat, kynsilakat, ne ottaa nenään ja saa aivastella. Syykin jotenkin selvä, just liuottimet, mä olen tehnyt paljon töitä niitten kanssa printtihommissa aikanaan. Ne ei aiheuta reaktioita, vaikka haistankin ne hyvin. Kosmetiikan yhdisteet on mun mielestä ympäristöhaitta mun kannalta.
Noin esimerkiksi pari juttua. OK, erehtyy paikalliseen kaljalle ja siellä sitten on joku tuulipukutyyppi, joka lutrannut itsensä jollain karmealla halpakaupanmyskidödöllä. Pakko vaihtaa paaria. Iteasiass olen joutunut vaihtamaan junanvaunuakin karmean hajuveden takia. Ja himbelaadissa herään aamulla aivastelemaan siinä vaiheessa, kun vaimo iskee korvan taakse jotain tai lakkaa kynsiään.
Monet akat kuvittelee, että niitten kuuluu lemuta dödölle kauas. Aikananhan se oli perusteltua, sillä peitettiin pimpion hajua kun ei ollut peseytymismahdollisuuksia. Mutta nykyään kyllä on suihkut ja bideet. Että vois niinkuin pestä itsensä, eikä levfittää ympärilleen kemiallista lemua, joka viestii "en välitä henkilökohtaisesta hygieniastani ollenkaan". Siräpaitsi, pimpion lemu on tarkoitettu houkuttelemaan uroksia, dödö toimii siis karkottimena. Ihme logiikkaa. Paklataan ja maalataan, että sais iskettyä miehen, sitten pilataan koko asia jollain halpakaupan myskillä tai tallinnasta kioskilta ostetulla "Diorilla".
=DW=No ei noi nykyaikaiset parfyymit todellakaan tuoksu paljo miltään, verrattuna mitä ne ennen lemusi. Noi minunkin diorit, mitkä on Pariisista tuotu, ovat mielestäni hyvin mietoja ja kukaan ei edes ikinä ole maininnut et olen laittanut hajustetta. Sitä en tiedä millaista on tallinnassa kun en ole siellä koskaan käynyt, enkä mene. Ja ei se pimppikään millekään lemua, se on ihan siellä omassa mielikuvituksessa...
- ...
miljoona kirjoitti:
No ei noi nykyaikaiset parfyymit todellakaan tuoksu paljo miltään, verrattuna mitä ne ennen lemusi. Noi minunkin diorit, mitkä on Pariisista tuotu, ovat mielestäni hyvin mietoja ja kukaan ei edes ikinä ole maininnut et olen laittanut hajustetta. Sitä en tiedä millaista on tallinnassa kun en ole siellä koskaan käynyt, enkä mene. Ja ei se pimppikään millekään lemua, se on ihan siellä omassa mielikuvituksessa...
Joopa,
Oletko rehellisesti miettinyt parfyymipullojen nuotoilua?
http://www.google.fi/search?q=dildo parfym&hl=fi&client=firefox-a&hs=Bic&rls=org.mozilla:fi:official&prmd=imvns&source=lnms&tbm=isch&ei=Cx14T_iuFrPS4QSH99mXDw&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CDYQ_AUoAQ&biw=1366&bih=584
Onhan se tietenkin noloa olla puutteessa aina :D
=DW= ... kirjoitti:
Joopa,
Oletko rehellisesti miettinyt parfyymipullojen nuotoilua?
http://www.google.fi/search?q=dildo parfym&hl=fi&client=firefox-a&hs=Bic&rls=org.mozilla:fi:official&prmd=imvns&source=lnms&tbm=isch&ei=Cx14T_iuFrPS4QSH99mXDw&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CDYQ_AUoAQ&biw=1366&bih=584
Onhan se tietenkin noloa olla puutteessa aina :D
=DW=Mun pullon muoto on tällainen.
https://www.google.com/search?q=dior hypnotic poison&start=10&hl=en&client=firefox-a&hs=2Vd&sa=N&rls=org.mozilla:fi:official&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ei=Hil4T9PgGaPY4QT6k9z7Dg&ved=0CCoQsAQ4Cg&biw=1280&bih=613- ...
miljoona kirjoitti:
Mun pullon muoto on tällainen.
https://www.google.com/search?q=dior hypnotic poison&start=10&hl=en&client=firefox-a&hs=2Vd&sa=N&rls=org.mozilla:fi:official&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ei=Hil4T9PgGaPY4QT6k9z7Dg&ved=0CCoQsAQ4Cg&biw=1280&bih=613Aika nolo pullo.
=DW= - ...
miljoona kirjoitti:
Se on lahja, ei nolo. Voi sua.
Erittäin nolo lahja.
=DW=
Just mietin kun Rattukselle vastasin, että saisivat pullottaa vauvan tuoksua. Onko mitään ihanampaa maailmassa! Toinen mihin olen hullaantunut, on koiran tassujen tuoksuun. Ja autotallin tuoksuun.
Mies joka tuoksuu hyvälle, herättää halun kääntyä ja kävellä perässä silmät kiinni.
Tänään taidan tuoksua nivean kosteusvoiteelle, kahville ja eiliselle punaviinille. Odottelen kevään noitia. Pitäiskö pidättää hengitystä kun avaan :)Huokaus.
Pitäs lähteä synttäreille, siin kravattipäivä.
Ja parranajo viimesen päälle. Vilkaisin partavettä, on siellä semmonen, kun Jean luc amsler ja toinen on halvempi AXe niminen.
Eikö noilla jo pärjää, huokaus.
Niin kun näkyy, olen innoissani lähdössä (menee aurinkoinen päivä hukkaan).
Lähdenkin tästä parranajoon.Mulla kaksi partavesisuosikkia: Salvador Dali ja Davidoff.
Täältä löytyi muutama top 10 partavasilistaa. Ei tainnut olla sinun merkkiäsi näissä. Mutta kivoja ohjeita miehille. Sinä varmaan noi hygieniat osaatkin, mutta laitan tän linkin niitä varten jotka tuoksuu sille perinteiselle, heh heh
http://www.miehentyyli.fi/hyvinvointi/miesten_tuoksut.htm- tuoksutta paras
miljoona kirjoitti:
Täältä löytyi muutama top 10 partavasilistaa. Ei tainnut olla sinun merkkiäsi näissä. Mutta kivoja ohjeita miehille. Sinä varmaan noi hygieniat osaatkin, mutta laitan tän linkin niitä varten jotka tuoksuu sille perinteiselle, heh heh
http://www.miehentyyli.fi/hyvinvointi/miesten_tuoksut.htmMitäs tekemistä partavesillä on hygienian kanssa? Onko partavedelle lemuamisen vaihtoehto haista hielle? Siinä se sitten vasta yhdistelmä onkin, partavesi ja se perinteinen.
Vaikka hygieniat olisikin hallussa, aika monella ei oikein ole hallussa partaveden käyttö, lemutaan niin, ettei voi mennä lähellekkään. Käyttäjän oma nenä jo turtunut ja pannaan vaan entistä enemmän. Ja sitten vielä kun se partavesi on jotain marketin hyllystä, huhhuh. miljoona kirjoitti:
http://www.miehentyyli.fi/hyvinvointi/miesten_tuoksut.htmNämä minun merkkini eivät ole noita halpiksia, joita tuossa mainostetaan.:-DD
Teotwawki kirjoitti:
Nämä minun merkkini eivät ole noita halpiksia, joita tuossa mainostetaan.:-DD
Höh, uskon että osaat käyttää oikein! Mutta kalleinkin merkki on karsee, jos se lemuaa kauemmas kun ihan lähietäisyydelle.
Onneks esim. töissä on miehet oppinu, ehkä naisensa huomautuksista, että less is more tjn..:DDSibone kirjoitti:
Höh, uskon että osaat käyttää oikein! Mutta kalleinkin merkki on karsee, jos se lemuaa kauemmas kun ihan lähietäisyydelle.
Onneks esim. töissä on miehet oppinu, ehkä naisensa huomautuksista, että less is more tjn..:DDBaby, mä olen sivistynyt ja hillitty charmööri.:-DD
Teotwawki kirjoitti:
Baby, mä olen sivistynyt ja hillitty charmööri.:-DD
There's not anymore I can say, have to believe you.
Sibone kirjoitti:
There's not anymore I can say, have to believe you.
Refinement in the highlight of my life. But it's also the sad story of my life.:-DD
- Sibone*
Teotwawki kirjoitti:
Refinement in the highlight of my life. But it's also the sad story of my life.:-DD
Salaperäistä.. mut naisethan ymmärtää.. paljon, joskus liikaakin.. :)
Have a nice sleep..
Zzzzz...
- Hajustiina
Märkä koira ja kengänpohjiin iskostunut koiruliinin jätös on tän hetkinen parfyymi. Parempi on haista bussissa näille kun tupakalle tai hajuvedelle. Jos enää millekään saisi joidenkin mielestä haista.
- Hajunaiset!
Rasittavin tuoksu on vanhempien naisten
suosima -lisää parfyymiä talvitakkiin-.
Ei sillä ole väliä, minkä nimistä sitä lisää.
Parfyymi härskiintyy, ja haju on kaamea.
"Aina löytyy tilaa sille, joka käyttää Rexonaa".. tuon voikin muuten ymmärtää monella tapaa... oisko mainoksena vähä kyseenalainen ollu ;)
Ei tuu mieleen, kun jokin Hugo Bossin Deep Red, naisten puolelta tietty.. eihän sellasta pulloo saa käytettyä.. härskiintyy ennen.
Ihan Body Shopista miedompia juttuja, jotka ei nekään liian mietoo, jatkuvasti käytettynä voi turtua ite.. liika aina liikaa..
Kuusama, vanilja.. no niitä vaikka mitä.. ei pullantuoksua kuitenkaan tuo vaniljakaan..
Noista ominais -"tuoksuistahan" ei voi olla varma, harvemmin ite huomennee? =)- Adria ejk
Raikkaan saippuan tuoksu on parasta ja suihkussa lauleskellessani kaverinani on Sunlight palasaippua. Dödösaippuat on enemmänkin naaraksille, mun mielestä. Joskus joutunu käyttämään noita hajusaippuoita ja kokenut vaivautunutta oloa kunnes niiden 'hajut' on saanu pestyä pois.
Rexona men stikki on mun kainalojuttu, koska siinä toiminta-aineet on niitä olennaisia, eikä mitään ihmeen imeliä hajusteita.
On mulla suunraikastettakin aina mukana, ei siksi, että sitä välttämättä tarttisin, vaan ollakseni myös sitä kautta yhteisökelvollinen. Dee dee.
Mukavaa alkavaa viikkoa porukoille.Kiva kun huomautit, täytyypä itsekin ostaa jotain hengitysraikastetta. Mukavaa viikkoa sullekin.
- Kevätliljatar
Guerlainin Pamplelune eau de toilet - Saksan matkan tuomisiani.
Tykkään ylipäätänsä Guerlainin tuoksuista.- Kevätliljatar
Suihkussa peseydyin viimeksi eilen narulla varustetulla palasaippualla: Comptoir de Famillen ranskalaisfirman aprikoosisiemenillä sisältävällä kylpysaippualla.
Hiukseni pesin Naturcaren Oliivishampoolla (Swipe). Todellakin hyvä shampoo herkälle päänahalleni.
Kainaloihini pyöräytän Vichyn hajusteellista roll on-deodoranttia.
- Kevätliljatar
Vielä viimeaikaisista tuoksukokeiluistani on pakko mainita Lumenen vihreet eli koivu-hunaja-tuotesarja: suihkugeeli, vartalokuorinta ja vartaloemulsio, jotka kaikki todellakin ihanan tuoksuisia. Saunomisen yhteydessä käytän tuota Lumene-sarjaa.
Suosittelen Lumenen kotimaista sarjaa. - A. Naali
Gay-miesten kannattaa varmaan sipaista "suklaata" korvantakuseensa kun menee baariin iskumielessä. Kunnon gayherkun tuoksu!!
- ruusuntuoksuinen
Aitoa eteeristä ruusuöljyä, vakiotuoksuani.
- Uskout.
Miesten varmin ja vaikuttavin
tuoksu on ehdottomasti anjovis.
Sitä käytettiin jo sodan jälkeen.
Vain pari sormea kastellaan an-
jovispurkkiin, ei enempää.
Ja sitten paanalle!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218267Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016513Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753755- 772998
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402610- 452573
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222316- 1242301
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962054Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista281687