Vapaa kuvaus

Olen tavallinen höpöttäjä. Ei oteta elämää vakavasti, hauskaa sen olla pitää! Sähköpostiosoite: a.juzka@suomi24.fi Linkit: http://www.liis.lv/majtur/darbmac/raksti.htm Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

48

Kommenttia

4262

1. turkikset

Omistatteko turkin ja uskallatteko käyttää sitä paljon yleisillä paikoilla ja kaduilla? Aattelin nimittäin ostaa huome
    50 plus
    133
    4674
  2. kansallispuvusta

Omistatteko kansallispukua ja tykkäättekö käyttää, tai oletteko harkinneet hankkia? Mitä mieltä olette yleensäkin niistä
    Ikäryhmät
    72
    3740
  3. Tuliaisia Turkista?

Help!Hei te jotka olette käyneet Turkissa. Mitä tuliaisia olette ostaneet ja mitä kannattaisi ostaa? Jännittää vähän se
    50 plus
    8
    2871
  4. suunnitelmat

Mitä kivaa aioitte tehdä tänään näin kauniina perjantaina?
    Ikäryhmät
    103
    1425
  5. olittekos olleet kilttejä

Ja siis saittekos joululahjoja?
    50 plus
    47
    1173
  6. virtuaalikampaus

Tässä kiva virtuaali kampauslinkki. Mutta olen kyllä pahasti pettynyt itseeni, koska aikani kokeilin kaikenlaisia kampau
    50 plus
    40
    780
  7. hirvittävä kaupuu

Nyt on tullut minullekin varmaan vanhuus. Olen alkanut nimittäin kaivata synnyinseuduilleni takaisin. Kaipuu on niin suu
    50 plus
    49
    672
  8. Rapujuhlat

Onko teillä tapana pitää rapujuhlia ja oletteko jo pitäneet?
    50 plus
    40
    644
  9. Rakkauslauluja

Teenpä positiivisen aloituksen ja kysyn mitä kauniita rakkauslauluja olette viimeaikoina kuulleet. Ja oletteko olleet r
    60 plus
    46
    613
  10. munamies

Ihanaa oikea hahmo voitti. Kerrankin se mitä mä äänestin voitti...
    50 plus
    24
    605
  11. päämies

Oletko lähisukusi vanhin? Miltä tuntuu vastuu? Pelottaa, minusta tuli viime yönä oman lähi sukuni päämies.
    50 plus
    15
    522
  12. loma loppuu

Sain tänään ihanan kortin, tervetuloa takaisin töihin, ja työvuorolista muumien Nipsu tarralla koristeltuna. Kyllä tuli
    50 plus
    28
    502
  13. typerä naamakirja

Olin viikon facebookissa ja kyllästyin heti. Aivan typerää touhua. Itseään täynnä olevat ihmiset kirjoittelevat kokoajan
    50 plus
    42
    497
  14. Lahjoja vai risuja

Niin kumpiakos tuli? Saitteko lahjoja ja jos saitte niin mitä tuli. Me saatiin oven postiltikkoon kiinnitettävä postik
    50 plus
    38
    348
  15. talviloma alkoi

Hauskoja pakkaspäiviä kaikille palstalaisille. Oletteko jo pitäneet talvilomaa? Lomailtteko lastenlasten kanssa yhdessä?
    50 plus
    5
    276
  16. terveisiä judoharkoista

Judo on mielestäni ihana urheilulaji. Ainoa laji mikä ikinä oikeasti urheilussa, uimisen lisäksi, minua kiinnostaa. Laps
    50 plus
    6
    257
  17. kameralla vai ilman

Onks teillä kamerayhteys netissänne? Käytättekö sitä esim lastenlasten kanssa nettikeskusteluissa tai nois chateissa? On
    50 plus
    16
    248
  18. löysin pankkikortin

pihalta. Virolainen pankkikortti ja virolainen nimi. Naapuritalossa asuu virolaisia siirtotyöläisiä, pitäisköhän mennä k
    50 plus
    9
    244
  19. televisio

Mitä katsotte telkkarista? Oletteko tyytyväisiä tarjontaan nykyään? Mitä sarjoja seuraatte mieluiten? Minä olen löytäny
    50 plus
    29
    230
  20. Päivän huumoripläjäys

Joko olette saaneet aamun ekanaurut. Mulla on jo kaksi räkänaurua tuullut. Eka kun luin subshatista telkkarista tekstin.
    50 plus
    15
    220