a.juzka

Olen tavallinen höpöttäjä. Ei oteta elämää vakavasti, hauskaa sen olla pitää! Sähköpostiosoite: a.juzka@suomi24.fi Linkit: http://www.liis.lv/majtur/darbmac/raksti.htm Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
48
Kommenttia
4262
turkikset
Omistatteko turkin ja uskallatteko käyttää sitä paljon yleisillä paikoilla ja kaduilla? Aattelin nimittäin ostaa huome1334674kansallispuvusta
Omistatteko kansallispukua ja tykkäättekö käyttää, tai oletteko harkinneet hankkia? Mitä mieltä olette yleensäkin niistä723740Tuliaisia Turkista?
Help!Hei te jotka olette käyneet Turkissa. Mitä tuliaisia olette ostaneet ja mitä kannattaisi ostaa? Jännittää vähän se82871- 1031425
- 471173
virtuaalikampaus
Tässä kiva virtuaali kampauslinkki. Mutta olen kyllä pahasti pettynyt itseeni, koska aikani kokeilin kaikenlaisia kampau40780hirvittävä kaupuu
Nyt on tullut minullekin varmaan vanhuus. Olen alkanut nimittäin kaivata synnyinseuduilleni takaisin. Kaipuu on niin suu49672- 40644
Rakkauslauluja
Teenpä positiivisen aloituksen ja kysyn mitä kauniita rakkauslauluja olette viimeaikoina kuulleet. Ja oletteko olleet r46613- 24605
päämies
Oletko lähisukusi vanhin? Miltä tuntuu vastuu? Pelottaa, minusta tuli viime yönä oman lähi sukuni päämies.15522loma loppuu
Sain tänään ihanan kortin, tervetuloa takaisin töihin, ja työvuorolista muumien Nipsu tarralla koristeltuna. Kyllä tuli28502typerä naamakirja
Olin viikon facebookissa ja kyllästyin heti. Aivan typerää touhua. Itseään täynnä olevat ihmiset kirjoittelevat kokoajan42497Lahjoja vai risuja
Niin kumpiakos tuli? Saitteko lahjoja ja jos saitte niin mitä tuli. Me saatiin oven postiltikkoon kiinnitettävä postik38348talviloma alkoi
Hauskoja pakkaspäiviä kaikille palstalaisille. Oletteko jo pitäneet talvilomaa? Lomailtteko lastenlasten kanssa yhdessä?5276terveisiä judoharkoista
Judo on mielestäni ihana urheilulaji. Ainoa laji mikä ikinä oikeasti urheilussa, uimisen lisäksi, minua kiinnostaa. Laps6257kameralla vai ilman
Onks teillä kamerayhteys netissänne? Käytättekö sitä esim lastenlasten kanssa nettikeskusteluissa tai nois chateissa? On16248löysin pankkikortin
pihalta. Virolainen pankkikortti ja virolainen nimi. Naapuritalossa asuu virolaisia siirtotyöläisiä, pitäisköhän mennä k9244televisio
Mitä katsotte telkkarista? Oletteko tyytyväisiä tarjontaan nykyään? Mitä sarjoja seuraatte mieluiten? Minä olen löytäny29230Päivän huumoripläjäys
Joko olette saaneet aamun ekanaurut. Mulla on jo kaksi räkänaurua tuullut. Eka kun luin subshatista telkkarista tekstin.15220