typerä naamakirja

Olin viikon facebookissa ja kyllästyin heti. Aivan typerää touhua. Itseään täynnä olevat ihmiset kirjoittelevat kokoajan jonninjoutavia ja valehehtelevat itsestään sen kun kerkiävät tauluillaan. Ja niistä sitten jotain ihme uutiasia heitetään koko ajan etusivulleni. Ei todellakaan jaksa kiinnostaa mitä he ovat taas tehneet.

No, pakko kai olla regautuneena sinnekin, et saan tarvittaessa yhteyden veljeen englantiin. Ilmainen kontakti kuitenkin.

Facebook on aivan liian monimutkainen minulle ja käyttöohjeet vajavaiset. Ei edes parisuhdemuotoa, avoliitto ollut mahdollinen valita niistä parisuhdevaihtoehdoista. Siellä luki, naimisissa, kihloissa, parisuhteessa, tai avoimessa suhteessa, sinkku....Jos laittaa parisuhteessa, se haiskahtaa mielestäni homolta ja avoinliitto taas joltain ihme etäsuhteelta...

Joten antaa olla, kokeiltu on nyt sitäkin.

42

495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siidukkeli

Kuulosti kovin tältä palstalta. Oletko aivan varma, ettet ole simoissasi lukenut tätä palstaa?

• Vai simoissa, hih hih.

No täällä sentään otetaan kantaa koko Suomenkin ja jopa koko maailmankin asioihin joskus, eikä vaan aina ihan omiinhenk kohtaisiin juttuihin. Siellä on ihan vaan pinnallista omista asioistaan vatvontaa. Voi toki olla, et sieltä löytyy jotain järkevääkin juttua, mut en ainakaan ole vielä simoissani, hih hih sellaista löytänyt.

Kertokaa ihmeessä ne järkevät jutut sieltä minullekin, jos tiedätte. Voi olla että en osaa käyttää noin monimutkaisia foorumeita. Ja olen kyllä oikeesti vanhanaikainen asenteiltani.

• Naamaton ja olematon

siellä voi valikoida ketkä hyväksyy kaverikseen? Voi valita pelkästään veljesi, jos niin haluat?

Mikäli olen jujun oikein ymmärtänyt.

• Mä olen valkannut kahdeksan tuttua joista muutama sisruksiani, mut jo nyt en enää jaksa lukea heidän monta kertaa päivässä kirjoittavia juttuja heidän omista tekemisistä. Mulle riittää niiden muksujenkin kuvien katsominen, ihan kerran vuodessa. Niitä lastensa kuvia siellä koko ajan jaetaan koko maailmalle, en ymmärrä. Ei ne viesteihinkään oikein vastaile, niissä koko kansalle tarkoitetuissa "tauluissa" tai "seinissä" he ovat niitä jonnin joutavia puhelemassa.

No voihan se olla, et niihin tottuu pikkuhiljaa, näin vanhanaikainenkin ihminen, tai sitten ei.

• Naamaton ja olematon
        miljoona kirjoitti:

Mä olen valkannut kahdeksan tuttua joista muutama sisruksiani, mut jo nyt en enää jaksa lukea heidän monta kertaa päivässä kirjoittavia juttuja heidän omista tekemisistä. Mulle riittää niiden muksujenkin kuvien katsominen, ihan kerran vuodessa. Niitä lastensa kuvia siellä koko ajan jaetaan koko maailmalle, en ymmärrä. Ei ne viesteihinkään oikein vastaile, niissä koko kansalle tarkoitetuissa "tauluissa" tai "seinissä" he ovat niitä jonnin joutavia puhelemassa.

No voihan se olla, et niihin tottuu pikkuhiljaa, näin vanhanaikainenkin ihminen, tai sitten ei.

sinua.

Siksi en ole mennyt mukaan Facebookille, MSN:lle enkä ole aloittanut bloggaamistakaan.
        Minulla ei ole kerrottavana mitään toisia kiinnostavaa. ;) Ja sen mitä kerron, teen muutamalla sanalla meilin tai puhelimen välityksellä.

Tämä palsta on mukava poikkeus, koskapa täällä voi harrastaa yksinpuheluakin. Ei ole pakko vastata, eikä vaadi vastausta muiltakaan. ;)

• onkin monille, että siinä on mahdollisuus tavoittaa vanhoja tuttujakin.
      Mietin itsekin aikanaan sitä mutta jätin väliin ja uskon että aika samalla tavoin olisin kokenut sen siellä olon. Kuitenkin olen tässä nyt nikilläni antanut julki kuvani, siinä on ihan yllin kyllin.

• On munkin kuva täällä ollut, ja ei toi oman kuvan näyttäminen kai se kaikkein paha mielestäni ole, vaan se keskustelu jota ne harrastaa omista asioistaan.

Täällä sentään voi puhua jopa politiikkaa, uskontoa, kulttuuria, yleisiä maailman asioita, eikä vaan omista tekemisistään. Ketkään noi kahdeksan joiden kanssa olen kaveri, ei ainakaan kirjoittele mitään yleismaailmallisia asioita tai vaikka tähtitieteestä tai muusta ASIASTA, kuin vain omista perheasioistaan. Itse taas mun perheasioista minulla ei ole edes lupaa kirjoitella, saatikka lähetellä valokuvia heistä.

• viivi-amaldiina

facebookissa ja en ole kyllästynyt ollenkaan.
      Ei tarvitse hyväksyä kuin tutut kaverit ja voit rajata kenelle juttujasi jakelet.

Olen jopa löytänyt nuoruuden tuttujani sieltä.

• Tuttuja mäkin olen löytänyt, ja vain tuttuja olen kaveriksi hyväksynyt, mutta mutta. Oikeesti ne vaikuttaa ihan vierailta ihmisiltä, kun ne seinäkirjoitukset eivät ihan täsmää sen heidän oikean lunteen ja oikeain live elämän kanssa. On mielestäni hankalaa keskustella yhtään mitään jonkun oman mielikuvitusitsen kanssa. Täällä, kun ollaan oikeesti tuntemattomia, ei se haittaa, koska sitä ristiriitaa ei tule, että sen oikean liveminän tuntisin.

• skypettäjä

Onhan tuonne monta pyyntöä tullut, vaan en mene :-).

Mulle riittää puhelin, sähköposti ja skype.
      Paras on skype.

• Sitä skypeä mäkin haluaisin, mut mies on vielä sanonut, etten saa alkaan käyttää kameraa...nyyh nyyh.

• skypettäjä
        miljoona kirjoitti:

Sitä skypeä mäkin haluaisin, mut mies on vielä sanonut, etten saa alkaan käyttää kameraa...nyyh nyyh.

Heheh, voithan käyttää vain mikkiä tai sitten pelkkää tekstiä.

Läppärissäni ei ole mikkiä eikä kameraa, joten ostin sellaisen halvan ja kuulen ja puheeni kuuluu hyvin, vaikka olisin toisessa huoneessa. Voi jutella ilmaiseksi minne vaan ja "laitetun naamankin" tarpeen tullen näyttää, hihii.

• viivatiina

haistellu homoja =))) en voinu olla kirjoittamatta sorry facebookki on mun mielestä ihan hyvä juttu mutta jos kaverit on kaikki itteensä täynnä niin eihän sille mitään voi.

• Joo, huonoja kavereita mulla. Tartteiskohan niille ilmoittaa mielipiteensä. Jos laittais sinne seinällensä, et kaikille tiedoksi, minä en lue teidän typeriä seiniänne, minä luen tästälähin vain omaa seinääni, heh heh...

• PerErik
        miljoona kirjoitti:

Joo, huonoja kavereita mulla. Tartteiskohan niille ilmoittaa mielipiteensä. Jos laittais sinne seinällensä, et kaikille tiedoksi, minä en lue teidän typeriä seiniänne, minä luen tästälähin vain omaa seinääni, heh heh...

piilottaisit heidän juttunsa.
        Ei niin päre palaisi jatkuvasti

• PerErik kirjoitti:

piilottaisit heidän juttunsa.
        Ei niin päre palaisi jatkuvasti

Ei enää kärsivällisyys riitä. Ja mitä mä siellä sit edes teen, jos en mä haluu mitään nähdäkkään. Ja nyt kun on sukulaistensa kuvat katsonut, niin seuraavan kerran vois vilkaista vuoden päästä.

• Pirre*

kertakaikkiaan kyllästyin siihen kokoaikaiseen löpinään. Ihan sama mitenpuolin varvas sattuu olemaan milläkin hetkellä..:(

• Ja sit ne luulee oikeesti, että kaikki haluavat nähdä koko ajan niitä jokapäiväisiä uusia kuvia itsestään ja lapsistaan. Minä nyt näin edestä, minä nyt näin takaa, lapseni nyt näin sivusta, lapseni varpaat nyt näin...

Ja sit niitä ihme kopioita typeristä lauseista, ja mainoksista. saakohan niistä jotain bointzeja, kun lähettelee niitä mainoksia seinilleen. Jotain, ota osaa kattauskilpailuun ja arvostele kattaus yms... Ei kyllä mun energia riitä arvostelemaan niitä kattauksia Mua ainakin häiritsee vaan sellaiset mainokset ja valmiit iskulauseet...

• Dorodea

En halua naamakirjaan, en vaikka maksettais :) Skypellä, sähköpostilla ja puhelimella vielä on onnistunut yhteydenpito. Ihan riittävää minulle. Jotenkin mieltänyt nuorten jutuksi facebookin, heillä tarve olla esillä kaikenaikaa ja aiheetta.

• Itse olen innokas kokeilemaan kaikkea uutta, vaikka vanhanaikainen olenkin. Toivoin saavani kiinni enempi sisaruksiani ja serkkujani, mut valitettavasti ei sillä ollut mun ikäluokkalaisia sukulaisia, nuoria ja lapsia vaan.

• Dorodea
        miljoona kirjoitti:

Itse olen innokas kokeilemaan kaikkea uutta, vaikka vanhanaikainen olenkin. Toivoin saavani kiinni enempi sisaruksiani ja serkkujani, mut valitettavasti ei sillä ollut mun ikäluokkalaisia sukulaisia, nuoria ja lapsia vaan.

Hyvä piirre ihmisessä, kokeilun halu. Tyttö vaan valisti minua, ettei mun kannata facebookin tulla, ei siellä ole niin vanhoja kuin minä :)

• Dorodea kirjoitti:

Hyvä piirre ihmisessä, kokeilun halu. Tyttö vaan valisti minua, ettei mun kannata facebookin tulla, ei siellä ole niin vanhoja kuin minä :)

Aika vähän kylläkin. Itse olen vaihtanut tyttönimen takas, muutama vuosi sitten. Niin mua ei kait tunnetakaan, kun sukulaiset vaan ja vain lapsuuden kaverit ja nää ihan uudemmat tuttavuudet. Aika rauhassa kait saan olla sentakia onneksi.

• Dorodea
        miljoona kirjoitti:

Aika vähän kylläkin. Itse olen vaihtanut tyttönimen takas, muutama vuosi sitten. Niin mua ei kait tunnetakaan, kun sukulaiset vaan ja vain lapsuuden kaverit ja nää ihan uudemmat tuttavuudet. Aika rauhassa kait saan olla sentakia onneksi.

Hmm..pitäisköhän vaihtaa minunkin tyttönimi, paluu nuoruuteen. Vanhat poikakaverit sais paremmin yhteyden :) Niin no, muutkin vanhat ystävät.

• GloriaJoy

hih, miul in facesta ihan muuta kokemusta, vaan miul on se kavennettu aika minimiin monilt osin.

Miul on nettikamera nyt täss uudes, vaan aion aktivoida sen ja opetella sit joskus syksymmällä. Lainasinpahan kirjastost tietokoneen käyttöoppaan koululaiselle ja toisen oppaan seniorille, lukasen ne läpi ja käyn kurkkaan jos löytäsin viel käsioppaan seiskaan ja sit kun oon selaillu ja tehny muistiinpanoi ajattelin käyvä hp:een ilmasen nettikurssin ja syksyl sit muutaman metrin kysymyslistan kaa meen jollekin orientoivalle kurssille. Huoh. Aattellin syksyllä mennä uimakouluunkin kun pelkään sukeltamista enkä osaa uida ku sammakkoa.

• Mikä seiska, mitä käsiopasta tarvitset mihin seiskaan? Multakin on tainnut jäädä ohjeet kun en edes tiedä mikä sellainen on. Yhtä korttipeliä oon pelannut, seiskaa, mutten taida sitäkään enää osata.

Opiskeluaikana oli pakko opetella tätä tietsikkaa käyttään, mut se oli silloin kun ne dinosauruksetkin elivät...

Ja omin nokkinensa on pitänyt yrittää pärjätä, mut on tainnut minulle tulla jo katto vastaan, kun en vissiin enää opikkaan tän enenpää.

Uimakoulu on hyvä idea, minä rakastan uimahalleja.

• GloriaJoy
        miljoona kirjoitti:

Mikä seiska, mitä käsiopasta tarvitset mihin seiskaan? Multakin on tainnut jäädä ohjeet kun en edes tiedä mikä sellainen on. Yhtä korttipeliä oon pelannut, seiskaa, mutten taida sitäkään enää osata.

Opiskeluaikana oli pakko opetella tätä tietsikkaa käyttään, mut se oli silloin kun ne dinosauruksetkin elivät...

Ja omin nokkinensa on pitänyt yrittää pärjätä, mut on tainnut minulle tulla jo katto vastaan, kun en vissiin enää opikkaan tän enenpää.

Uimakoulu on hyvä idea, minä rakastan uimahalleja.

miu joskus luki jotain W-98 iin, siitä pakotettiin hyppäämään XP:eehen ja sellaseen englantilaaiseen versioon ja en pysyny kelkas, mut miun lapset aina kävi siivoomas miun harharetkien jälet. Vistaa en mistään hinnasta halunnu ku oli mainoksien mukaan reistaileva ja epäkelpo petturi. Nyt sit miul on W-seiska pro tai jtkn sinne päin. Kaikenlaist on viel asentamatta, mut aion päivittyy ja opetella.

• GloriaJoy kirjoitti:

miu joskus luki jotain W-98 iin, siitä pakotettiin hyppäämään XP:eehen ja sellaseen englantilaaiseen versioon ja en pysyny kelkas, mut miun lapset aina kävi siivoomas miun harharetkien jälet. Vistaa en mistään hinnasta halunnu ku oli mainoksien mukaan reistaileva ja epäkelpo petturi. Nyt sit miul on W-seiska pro tai jtkn sinne päin. Kaikenlaist on viel asentamatta, mut aion päivittyy ja opetella.

Mä hain aikoinaan tän vuokraläppärin. Siis kuukausi maksu kattoi laitteen ohjelmien asetukset mikrotuen ja yms. Sai soittaa aina kun oli murhetta. Sit kun tää oli ollu mulla kolme vuotta, niin tän sai ilmaiseksi omaksi.

Itse olen osannut päivittää sen mitä noiden automaattipäivitysten lisäksi on tarvinnut. Ja aina se uutta versiota tarjoo, ja oon sit jotenki vaan pärjännyt. Joku valitti vaan, että minulla on liian hyvät palomuurit ja estot, ettei tällä pääse tekeen mitään kivaa. Muksut ei pääse Habboon yms jotain ilmaiselokuvia ei saa auki, kun se lyö niitä varoituksia. Mulle on kyllä riittänyt ja sit oon kysynyt veuvoa täältä ja mua on opetettu tän palstan kautta.

Valokuvia kun oppisi vaan restauroimaan niin että sais niitä jotenkin venytettyä siten et olis niinku pitempi ja hoikempi ja oppisi hakkeroimaan niitä niin et sais nuoremman näköisiä kuvia. Siinä on vielä oppimista. Taidan hankkiutua itsekin sellaiselle fotoprint tietsikka kurssille. Sit ehkä itsekin alkais niitä väärennettyjä kuvia sinne naamakirjaan väsään, heh heh

• GloriaJoy
        miljoona kirjoitti:

Mä hain aikoinaan tän vuokraläppärin. Siis kuukausi maksu kattoi laitteen ohjelmien asetukset mikrotuen ja yms. Sai soittaa aina kun oli murhetta. Sit kun tää oli ollu mulla kolme vuotta, niin tän sai ilmaiseksi omaksi.

Itse olen osannut päivittää sen mitä noiden automaattipäivitysten lisäksi on tarvinnut. Ja aina se uutta versiota tarjoo, ja oon sit jotenki vaan pärjännyt. Joku valitti vaan, että minulla on liian hyvät palomuurit ja estot, ettei tällä pääse tekeen mitään kivaa. Muksut ei pääse Habboon yms jotain ilmaiselokuvia ei saa auki, kun se lyö niitä varoituksia. Mulle on kyllä riittänyt ja sit oon kysynyt veuvoa täältä ja mua on opetettu tän palstan kautta.

Valokuvia kun oppisi vaan restauroimaan niin että sais niitä jotenkin venytettyä siten et olis niinku pitempi ja hoikempi ja oppisi hakkeroimaan niitä niin et sais nuoremman näköisiä kuvia. Siinä on vielä oppimista. Taidan hankkiutua itsekin sellaiselle fotoprint tietsikka kurssille. Sit ehkä itsekin alkais niitä väärennettyjä kuvia sinne naamakirjaan väsään, heh heh

on kans suunnitellu et ostan kaikemnmaailman lelu ja pilailu ötököiä ja hamoi ja teen itekin muutaman pehmoeläimen ja pehmonuken ja vien ne luontoon, otan kuvii ja sit opettelen muokkaamaan kuvii ja teen ihan omannäköisen omakustanne- satukirjan kuvineen ja teksteineen.

• GloriaJoy kirjoitti:

on kans suunnitellu et ostan kaikemnmaailman lelu ja pilailu ötököiä ja hamoi ja teen itekin muutaman pehmoeläimen ja pehmonuken ja vien ne luontoon, otan kuvii ja sit opettelen muokkaamaan kuvii ja teen ihan omannäköisen omakustanne- satukirjan kuvineen ja teksteineen.

Sä varmaan osaatkin niitä kuvia muokkailla. Itse en osaa edes sävyjä vaalentaa, oon yrittänyt muutaman kerran. Ja sit noista omista lapsuuden sisarus ja koulukuvista tartteis osta häivyttää nee muut mäntit pois, heh heh.

• 15+7
        miljoona kirjoitti:

lasten harrastuksiin.
        Onnea vaan Nittaminax

• 15+7 kirjoitti:

lasten harrastuksiin.
        Onnea vaan Nittaminax

Muksut kyn yrittää tällä mun koneella habbohotelliin niin ne tavarat näkyy vain osittain, jotkut pysyvät mustavalkoisina ja hyvä niin.

Mummu kun on niin mäntti, et ei osaa säätää konettaan niin et pääsis habboon, niin ne joutuu olleen mummulla ilman habboja. No, onneksi pääsevät sentään youtubeehen ja musiikkia saavat soitella niin paljon ku lystäävät.

• GJ.
        miljoona kirjoitti:

Sä varmaan osaatkin niitä kuvia muokkailla. Itse en osaa edes sävyjä vaalentaa, oon yrittänyt muutaman kerran. Ja sit noista omista lapsuuden sisarus ja koulukuvista tartteis osta häivyttää nee muut mäntit pois, heh heh.

oli jossain vanhas konees sellanen idioottivarma kuvan käsittely jossa oli vaan vääristelevii ja värii ronskisti vaihtavii ominaisuuksii ja erilaisii raamei ja kuplakehyksii, mut se katos samantien ku emolevy meni rikki. Sit kokkeilin jossain sellaist mis oli erilaisii lamppui eri kohist ja sokkona sit selailin kuvii niien valos ja tallensin kivat ja kokkeilin etiäpäin. Parikuvaa sain käsiteltyy silleen et miul ol neuvoja käestpitäjänä opastamas, mut siin ei ollu aikaa laittaa ylös et mitä tehtiin. Nyt miul alkaa sit syksyl oikee kunnon perehtyminen, nyt riittää et saan käytyy netis, maksettuu laskut ja etin inffoo siit mitä miun kannattaa laittaa tietokone-Oskariini ja mitä ei.

• GJ. kirjoitti:

oli jossain vanhas konees sellanen idioottivarma kuvan käsittely jossa oli vaan vääristelevii ja värii ronskisti vaihtavii ominaisuuksii ja erilaisii raamei ja kuplakehyksii, mut se katos samantien ku emolevy meni rikki. Sit kokkeilin jossain sellaist mis oli erilaisii lamppui eri kohist ja sokkona sit selailin kuvii niien valos ja tallensin kivat ja kokkeilin etiäpäin. Parikuvaa sain käsiteltyy silleen et miul ol neuvoja käestpitäjänä opastamas, mut siin ei ollu aikaa laittaa ylös et mitä tehtiin. Nyt miul alkaa sit syksyl oikee kunnon perehtyminen, nyt riittää et saan käytyy netis, maksettuu laskut ja etin inffoo siit mitä miun kannattaa laittaa tietokone-Oskariini ja mitä ei.

Minulla oli kerran sellainen kuukaudeksi ilmainen kuvankäsittely ohjelma, millä olisi pitänyt tehdä omista valokuvista ristipistomalleja. Sen sai tilata Käsityölehden antamalla osoitteella. Mut en mä osannut, se kun on sitä tietokoneenglantia, en osannut. Mä olen niin tumpelo, kädestä pitäis neuvoo minuakin ja sit kaikki kirjoittaa ylös vihkoon.

• Yxitypy

facebook mikään typerä ole.
      Ihan samoin vois sanoa, kuin typerää on kirjoitella suomi24 palstoille.
      Mulla on facebookissa ihan kivoja kavereita. Sinnehän voi valkata itse, kenet hyväksyy kaveriksi :=))

• Sinä olet itse niin kiva, et sinulla varmaan ei voi ollakaan muita kuin kivoja kavereita.

Mä ei ole kiva kaveri ja kait siksi mun kaveritkaan eivät ole kivoja.

• Meriläinen

Monia juttuja ei mun tarvi edes kokeilla kun annan muiden kokeilla ensin.
      Mitä ole kuullut ihan livessä ja nyt sun kokemuksias lukenut ei ole syytä mullakaan sinne mennä.
      Tää riittää mulle vieläkin.

• Sinä olet viisas Meriläinen.

• miljoona kirjoitti:

Sinä olet viisas Meriläinen.

viittikö? Fb ei ole tylsä, mulla ainakin siel jessuksen hauskaa! :D

• minttupuu kirjoitti:

Tää olikin vasta eka viikon kokemus. Suoraan sanoen pettymys. Mut voihan se olla, et muuttuu meno paremmaksi , jos viitsin siellä roikkua. Luulitta vissiin, että musta pääsee noin vaan äkkiä eroon, kun siirryn sinne, mut toisin kävi, heh heh

• Meriläinen
        minttupuu kirjoitti:

No mie en jaksais olla koneella enempää kun olen täällä.

• minäkään siellä, nyt on ollut suljettuna jo monta kuukautta.
      Mieluummin juttelen täällä tai ihan oikeasti kasvotusten.
      En tiedä pääseekö sieltä kokonaan pois, kun sen aina vaan voi ottaa uudelleen käyttöön.
      Mutta kun kiinni pitää, niin väliäkö tuolla.

• facelessman

ajattelinkin. Itse olen kyllästynyt facebookiin jo ennen kuin olen ennättänyt siellä käymäänkään. Taitaa jäädäkkin käymättä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      106
      6832
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4271
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      46
      3516
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3402
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      50
      3309
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      179
      3304
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2819
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      62
      2280
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      41
      2250
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13