kameralla vai ilman

Onks teillä kamerayhteys netissänne? Käytättekö sitä esim lastenlasten kanssa nettikeskusteluissa tai nois chateissa? Onks se kiva? Ja jos mulla on, niin uskaltaisitteko keskustella kanssani kamerayhteydellä?

16

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yxitypy

tuo web-kamera.
      Käytän sitä vain lastenlasten, hyvien ystävieni, sekä lähisukulaisten kanssa keskustellessa. En tosin heidänkään kanssa kameraa käytä aina.
      Mulla on skype, johon en hyväksy yhtään outoa henkilöä.
      Kysymys ei ole siitä ettenkö uskaltais esim. sinun kanssa keskustella kameran välityksellä, mutta olet minulle täysin vieras ihminen :=))

• Syppari

skypeen yhtään outoa? Onko se sun omalla nimelläsi? Eihän sillä muuten ole merkitystä. Yx miespyysi multa skype osoitetta ja oli ihan fiksun oloinen, mutta en kuitenkaan antanut ja laitoin että voihan hän kirjoittaakin mulle ja kysellä aluksi asioita mitkä häntä kiinostavat, mutta ei ole kuulunut miehestä sen jälkeen mitään. Mulla on omalla nimellä tuo skype. Voiko sen laittaa jollain muullakin nimmimerkillä kuin koko nimellään? Olishan se muuten ihan kiva jutella jonkun fiksun ja mukavan kanssa, mutta heti en halua koko oikeaa nimeäni antaa.

• viivatiina

on se kamera ja skype sanoo aina mullekkin että hommaa sääkin mulle riittää varsin hyvin tämä mutta kehuu sitä tosi paljon.

• mutta eipä ole lastenlapsiakaan.
      Kyllä uskaltaisin keskustella kanssasi, en minä sinua pelkää ;))

• En ole hankkinut. Tarpeeton toistaiseksi.

• mie varmaan uskaltaisin, - et Sinä nyt niin äkäseltä vaikuttanut :))

P.s. on kamera, ja lähinnä veljen kanssa tulee juteltua sen kautta, Skypeä ja Meseä käytän, joskus myös lapsenlapsien kanssa jutusteluun..

• Kun minulla ei oo täs kameraa ja mieli tekis sellainen hankkia. Se olis niin kiva varmaan. Mies on sanonut, etten saa hankkia kun sillä ei tee mitään. Pelkää vissiin että minä kun olen niin kaunis, niin jos joku tyyppi näkis niin se rakastuis, ehkä. heh heh

No, ei kai. Ehkä se on sitä hänen ennakkoluuloa, aina se on kaikkea uutta vastaan, ihme tyyppi. Mut kyllä mä sen yleensä ylitse puhun tai teen kumminkin oman pään mukaan. Ja kovasti se oli tätä nettiäkin ja laskujen maksua netissä, vastaan. Mut ihan tyytyväisenä nyt laskunsa tohon kiikuttaa, ja jopa anoppikin lähettää välillä rahan ja laskun, et pitäis maksaa, kun ei ehdi pankkiin. Jopa hänkin sen on jo oppinut.

Lapsenlapsi on yksi ja asuu ihan vieressä, joten ei ole pahemmin senpuoleen käyttöä, mut omille sisaruksille vois joskus jouluna raskia puhella ihan kameranki kans.

Kiitos kommenteista ja olisi hauska kuulla lisää, et kannattaako mun ostaa seuraavaksi sellainen läppäri, missä on kamera kiinteenä. Sellaisen se mieskin ehkä hyväksyy, kun ei ihan sitä kameraa varta vasten ala hankkimaan, vaan ikäänkuin pakkopullana olis sitte tietokoneessa mukana.

• HTZA

Läppärin, kiinteä, kamera, unohtuu helposti auki. Erillinen kamera on helpompi muistaa sulkea.
        Muistanpa tarinan, jossa silmälaseista heijastunut kuva antoi rosvolle kaikki tiedot pankkiyhteydestä.

• HTZA kirjoitti:

Läppärin, kiinteä, kamera, unohtuu helposti auki. Erillinen kamera on helpompi muistaa sulkea.
        Muistanpa tarinan, jossa silmälaseista heijastunut kuva antoi rosvolle kaikki tiedot pankkiyhteydestä.

Juuri tän tyyppisiä kokemuksia kaipaan, siis että onks se hyvä, käytännöllinen, hyödytön, kallis, Itse tykkään käyttää läppäriä ja toi oli varteen otettava kommentti. Sais sen äijän vaan ymmärtämään, et en mä aio sillä yrittää tuntemattomia miehiä hurmata, ihan vaan pelkästään niitä sukulaisia varten....

• Pirre*

on halpoja, parilla kympillä saa ja kai allekin..

Sitten ne skype puhelut ovat ilmaisia, - taisit kyllä puhua leikkiä kun sanoit että "raatsisi puhua kameran kanssa jne" :)

• Pirre* kirjoitti:

on halpoja, parilla kympillä saa ja kai allekin..

Sitten ne skype puhelut ovat ilmaisia, - taisit kyllä puhua leikkiä kun sanoit että "raatsisi puhua kameran kanssa jne" :)

Ja yks mun kaveri kertoi, että ne on jotenkin hitaita ja puhe tulee myöhemmin ku kuva ja ei todellakaan mitään laadukasta. Tai lieneekö eroa sellaisella kameralla joka näyttäis parempaa kuvaa. Tai no, parempi vissiin, että ei sittenkään lähettäisi mitään kovin tarkkaa ja todellista kuvaa...

Sellainen kiinnostaisi, kun Hatza kerran kertoi kuvista jostain biteistä, että kun suurentaa kuvaa, se muuttuu paremmaksi siksi jotenkin, tai jotain, mutten kyl oikeesti tajua. Niin markkinoita vois olla sellaiselle kameralle joka näyttäis nuorentavaa kuvaa...

• HTZA
        miljoona kirjoitti:

Ja yks mun kaveri kertoi, että ne on jotenkin hitaita ja puhe tulee myöhemmin ku kuva ja ei todellakaan mitään laadukasta. Tai lieneekö eroa sellaisella kameralla joka näyttäis parempaa kuvaa. Tai no, parempi vissiin, että ei sittenkään lähettäisi mitään kovin tarkkaa ja todellista kuvaa...

Sellainen kiinnostaisi, kun Hatza kerran kertoi kuvista jostain biteistä, että kun suurentaa kuvaa, se muuttuu paremmaksi siksi jotenkin, tai jotain, mutten kyl oikeesti tajua. Niin markkinoita vois olla sellaiselle kameralle joka näyttäis nuorentavaa kuvaa...

kuva huononee jos niitä suurentaa liikaa.
        Useimmiten huono kuva ei ole kameran syy,, vaan huonon tai liian hitaan, yhteyden.

• HTZA kirjoitti:

kuva huononee jos niitä suurentaa liikaa.
        Useimmiten huono kuva ei ole kameran syy,, vaan huonon tai liian hitaan, yhteyden.

Neuvoista

• unohtuuko ovet auki?
        HTZA kirjoitti:

osui kuvaa katselemaan ;) ainakin mulla skypessä ja mesessä annetaan erikseen lupa jos joku haluaa videopuheluyhteyden ja yhteys katkeaa viimeistään silloin kun lopettaa juttelukaverin kanssa yhteyden. Mulla näkyy kameran omakuva ruudussa jos se on päällä.

• unohtuuko ovet auki? kirjoitti:

osui kuvaa katselemaan ;) ainakin mulla skypessä ja mesessä annetaan erikseen lupa jos joku haluaa videopuheluyhteyden ja yhteys katkeaa viimeistään silloin kun lopettaa juttelukaverin kanssa yhteyden. Mulla näkyy kameran omakuva ruudussa jos se on päällä.

Et se omakuva näkyy jos on päällä. No silloinhan se on hyvä, voi sit tarkistaa kampauksen ja meikit ennen kun antaa toiselle luvan katsella, hih hih.

• HTZA
        unohtuuko ovet auki? kirjoitti:

myös täydelliseen virusturvaan kun sinulla on se.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      106
      6832
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4271
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      46
      3516
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3402
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      50
      3309
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      179
      3304
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2819
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      62
      2280
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      41
      2250
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13