Koska olet viimeksi pitänyt oikein rakkaan ihmisen kädestä kiinni? Mä pidin justsa äsken veljen kädestä ja käsi tuntui niin mukavalta. Lämmin käsi ja lämpimiä tunteita, sellaista mitä ei voi rahalla ostaa. Pieneen hetkeen jaettiin pajon suuria kokemuksia. Rakas on aina rakas ja käsi tuntuu aina samalta kuin ennen....
käsi kädessä
10
125
Vastaukset
- Rattus sp.
Hmm.. Rehellisesti sanoen en muista. Halannut olen viimeeksi eilen ystävääni, kun näimme pitkästä aikaa. Enemmänkin on tullut käteltyä ja pahuksen miehet tuntuvat rusentavan käden kätellessään. Vähempikin riittäisi..
Viimeeksi luultavasti kävelin viime syksynä Tallinnassa käsi kädessä ystäväni tyttären kanssa. Mukana oli neljä lasta ja tämä nuorimmainen haki turvaa vieraassa kaupungissa, vieraalla maalla :). Jaaha. Hiljaiseksi veti.
Noin yleisesti välttelen fyysistä kontaktia, ei luonnistu mulle tulla "iholle" ellei kyseessä ole rakas. Joskus kyllä huomaan että tarvetta olisi vaikken ihan heti myönnäkään :) Kerran oli henkisesti todella rankka jakso, ja jouduin varaamaan aikaa päähierontaan koska kaikki oli niin jumissa että seurasi migreeniä ja öisin hampaiden narskuntaa. Kun se nainen tarttui niskaani, tuli tippa linssiin. Se tuntui niin hyvälle että joki kosketti! Hänestä tuli mun enkelini.
Pidin tänään koiraa tassusta, lasketaanko se? :))Oi, lasketaan toki koiran tassukin. Minäkään en pidä että minuun koskee vieras esim, inhoan kampaajia. Varsinkin kun tuntuu, että kampaaja haluaa jotain keskustelua aikaiseksi. Toivoisin, että he eivät puhuisi mulle mitään.
Itse kyllä halaan ja otan helposti kädestä tuttuja ja jos tuntuu siltä että minulla on aihetta kiitokseen.
- L*
Usein mieheni pakkaa lähestymään ihan kättäkin käteen asettelemaan.
Tuntuu hyvältä, että on lähellä toinen ihminen, jolle myös läheisyys on tärkeää.
Pieni hipaisu ohikulkien on ihana. Silmät sen kertovat, sydämen syvimmät ajatukset.
Lämmön ja läheisyyden.
Rakkauden. - rygseck
Tänään =)
Meillä on ukkokullan kans tapana autoillessa pitää toisiamme kädestä kiinni - ollaan sillee vähempi vaaraksi muulle liikeenteelle ;D)) - tomppa2006
Eilen tuli pidettyä oman poikani kättä omassani. Se oli vähän sellainen kannustusjuttu ja tuntui hyvältä huomata, että pojan koura on jo suurempi kuin omani. Pojasta polvi paranee jne.
Hyvä kannustus. Veljeni käsi tuntui aika pieneltä. Aika erikoista, että käsien kosketuksesta tulee niin hyvä mieli pitkäksi aikaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218267Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016513Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753755- 772998
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402610- 452573
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222316- 1242301
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962054Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista281687