Ei aina oo kallista ruokaa Nevskillä

Stolovaja 1

6

704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mardu1

Kesällä kokeilun myös muutamaa Stalovajaa. Ruoka oli todella kohtuuhintaista ja löytyi perivenäläistä sapuskaa kuten "silliä turkin alla". Paikat siistejä ja palvelu välillä jopa hellyttävän ystävällistä, kun yritti puhua paikallista murretta.
      Satunnaisen matkailijan kannattaa ainakin kokeilla näitä paikkoja.

• Balttikaaa

Hyvä ja halpa paikka se on. Olutkin oli edullista. Vieläku ois saanu vodkaa ruokaryypyksi, mutt kaikkee ei voi saada...

• 222

Mitäs tykkäätte Pietarin Jolki Palkin seisovasta pöydästä (Bolshaja Sadovaja 68)? Kyselen, kun olen käynyt vain Moskovan Jolki Palkissa. Halpaa oli.

Pikkunälkään suosin Teremok-ketjua. Letut maistuvat aina. Tässä kuvia suolaisista blineistä: http://www.teremok.ru/menu.phtml?menu=1

• hyväjahalpa

Onko tuo Stalovaja vielä auki? Parin viikon päästä ollaan menossa ni vois pistäytyä.

• ksusha

Joo, nää myytit "kallis kaupunki" on ihan höpöhöpöjä. Viime kesänäkin oltiin pari yötä siinä Sadovaya kadun varrella hotellissa ja kävelymatkalla Nevskille oli ainakin kymmenkunta stolovaja- ruokala- tyyppistä ruokapaikkaa. Ihmisiä tuli ja meni, ruoka oli tuoretta ja maukasta. Sapuska olut ehkä keskimäärin 4- 6 euroa.
        Myös blinnikkejä, näitä missä tarjoillaan herkullisia lettuja eri täytteillä, on siellä täällä. Nää paikat on vaan pikkuisen huomaamattomia kuin kantarellit ensin, pitää tarkkaan katsella mitä ovissa lukee mutta kun tottuu katselemaan näitä niin niitä on joka puolella.

• pöyt'ä ykkönen

Sen näkee sitten kun kuljet ohitse , minnekkäpä se n yt siitä olisi kadonnut. Kannattaa käydä kun ruoka hyvää ja edullista .. ja vielä Nevskillä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7675
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4253
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3735
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2886
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2591
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      56
      2455
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51