Korkeat ohimot!!!

nainen 7

Mulla on pienestä lähtien ollut miehekkäästi pakenevat ohimot ja oon siis NAINEN.
Otsa ei niinkään ole korkea,mutta ohimot ovat miltei kaljut, joitain haivenia kyllä on,mutta ei niitä hiuksiksi voi sanoa.
Muistuttaa vähän kuin salkkareiden jirin hiusrajaa:

http://blogit.mtv3.fi/salatutelamat/files/06_jirin-tukka.jpg

Ihan kamala siis NAISELLA! Hiuksia ei voi pitää ollenkaan kiinni,kun ohimot korostuu ja otsatukkaakin olen kokeillut,mutta ne ohimot silti paistaa välistä! Argh!! Menee hermot tän tukan kanssa!

Kysynkin siis nyt teiltä joitain vinkkejä, millä noita ohimoita vois häivyttää??
Hiusväri,leikkaus,muotoilu,kampaus???
Tällä hetkellä hiukset on puolipitkät ja mustanruskeat, ja ohut hiuslaatukin on sitten kyseessä :(

10

3503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9 16

kuvahakuun esim. forward haircut

Mallikuvia katsellessa on tietenkin muistettava se oma hiuslaatu. Kampausmallit harvoin myöskään ovat mitään pese ja pidä -juuttuja, vaan vaatii kyllä föönaamista, muotoilutuotteita ym.

Tummaa hiusta vasten vaalea iho ja hiuspohja paistaa esiin helpommin, kuin vaalemmassa hiuksessa. Mihinkään blondiin ei ole tarvis ryhtyä, mutta varsinkin etuosan vaaleampi väri saattaisi häivyttää ihon näkyvyyttä.

• hyvä huijaus, top10!

Mieheni otti ohentuneeseen päälakeen hiuspohjan pigmentoinnin ja olen tosi tyytyväinen. Hiuspohja ei enää paista hiusten alta, voi varmaan tehdä naisellekin. Tehdään ainakin Turussa, varmaan muuallakin...

• Mielenkiintoista3

• Hei!

• Leikka otsaa pois

Leikkaa otsaa nii ei oo isot ohimot enää

• myöskaljunainen83

Et ole yksin! Minulla samanlaiset ohimot ja ne aiheuttavat todella paljon harmia, minulla myös ohuet hiukset. Minulla on vino otsatukka, vedetty aika kaukaa takaa jotta olisi paksumpi ja pidän sitä aina sipstuna toiselle sivulle. Voin kuitenkin sanoa, että useimmiten itseä tämä harmittaa eniten, ei mun ystävät ole edes tajunnut että näytän oudolta ennen kuin kerran, kun oltiin lähdössä ulos. Olin tuskastunut tukkaani ja yksi heistä sanoi että tee sellanen korkea irokeesi otsis ja sliipatut sivut. Noh, silloin oli pakko selittää miksi sellainen ei sovi minulle. Näytän todellakin siltä kuin puolet päästäni olisi kalju. Olen kokeillut kaikkea. Hiustensiirto voisi olla ainoa joka auttaa, muuta keinoa en ole keksinyt. Koska jos niitä hiusjuuria ei siellä ole, niin ei voi saada hiuksia kasvamaankaan.. Pelottaa että vanhempana tämä menee vielä pahemmaksi. Silloin vedän kyllä kaljuksi ja ostan peruukin.

• mie

Minulla on sama ongelma, ja tuskastuttaa kun ei voi esim vaan vetää kiireessä tukkaa nutturalle päälaelle, sillä sivulta katsottuna ohimoiden hiusraja näyttää siltä että olisin kaljuuntumassa. Olen alle 30v nainen. Mä löysin ratkaisun Batisten tummille hiuksille tarkoitetusta kuivashampoosta. Sitä kun suihkuttaa ohimoille, niin se tummentaa ohuet hiushaituvat niin että "kaljut" kohdat näyttävät häviävän.. Eihän tämä lopullisesti ongelmaa poista, mutta voin pitää poninhäntää ja tuntea oloni itsevarmaksi tämän avulla!:)

• Moikkavaankaikille

Minullakin on kaljut ohimot ja olen käyttänyt niihin risiiniöljyä. Laitan pari kertaa viikossa hiuksiin koska se tekee hiukset rasvasiks eikä saa pestyä pelkällä vedellä pois joten olen laittanut sitä iltaisin pari tuntia ennenkuin menen suihkuun. Hirveesti ei oo hiuksia tullu mut kumminki on tullu lisää. Risiiniöljyä voi käyttää myös silmäripsiin ja kulmakarvoihin. Maksaa noin 15€

• Anonyymi

Mee istanbuliin hiussiirtoon ni ongelma loppuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5224
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4388
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2531
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2008
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1928
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1617
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1541
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1277
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1184
    Aihe