Jos näillä palstoilla kotkalaisia käy niin saako kotkasta brasilialaista sokerointia? Kaikki mitä olen katsonut on vain bikini raja, ei brasilialainen. Jos joku tietää niin voisiko samalla ilmoittaa hintaa? Kiitos :)
Sokerointi kotkassa?
4
883
Vastaukset
- jaa-a
En tiedä, olen itse etsinyt samaa ja laittanut e-mailia muutamaan salonkiin. Ei ole vielä tullut vastauksia, mutta jos palvelua ei Kotkasta löydy niin en kyllä kauempaakaan lähde hakemaan. Saa sitten jäädä tekemättä.
Jos joku tietää paremmin, halutaan tietää! :)- Dededede
Ainot paikka jonka kotkasta tiedän on beauty gurus. Sieltä saa brasilialaisen sokeroinnin mutta maksaa 60 e! Hemmetin kallis! Sijaitsee siinä pasaatin teatterin puoleisessa kulmassa.. Mutta jos ei muualta saa niin sinne sitten vaan. Tää on riistämistä!
- Tyytväinen
Keskuskadulla Lumo Day Spassa tehdään brasseja. Itse kävin siellä. Tosi kiva paikka.
- mies25m1
Tehdäänkö myös miehille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225194- 254378
- 272501
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174