Tietääkö kukaan ottaako kultaseppä maksua jos sormuksiin kaiverretaan muutakin kuin perinteiset tekstit nimi ja päivämäärä, jos kaiverretaan esim. latinan kielinen lause, tai sinun ikuisesti tms.
kaiverrus
6
1893
Vastaukset
- Mimmi812
Riippuu vähän kaivertajasta ja mistä sormus os ostettu. Yleensä jos sormus ostetaan samasta paikasta kuin kaiverretaan niin siitten antavat varmaan kaiverruksen kaupan päälliseksi. Kannattaa kuitenkin tarkistaa asia liikkeestä.
- Sisu
Toivottavasti kyselet tuota vain sen takia että varaudut tulevaan, etkä siksi että se vaikuttaisi päätökseesi. Kaiverrukset eivät kuitenkaan järisyttävän kalliita ole, ja kyseessä on aika tärkeä sormus.
- vihkisormukset
Kiitti kaikille, kultaseppä kaivertaa tekstit hintaan kuuluvana palveluksena, ja tekstikin on löytynyt ubi tu caius ibi ego caia = missä ikinä oletkin olen kanssasi.
- mar
vihkisormukset kirjoitti:
Kiitti kaikille, kultaseppä kaivertaa tekstit hintaan kuuluvana palveluksena, ja tekstikin on löytynyt ubi tu caius ibi ego caia = missä ikinä oletkin olen kanssasi.
...todella kaunis lause! Mistä olette ottaneet tuon?
- Sisu
vihkisormukset kirjoitti:
Just eilen ajattelin tuota meidän (kihla-)sormuksiimme, mutta kun en ehtinyt lyödä asiaa lukkoon, nyt se alkoi tuntua matkimiselta =) Noh, onneksi tässä on aikaa miettiä.
- vihkisormukset
mar kirjoitti:
...todella kaunis lause! Mistä olette ottaneet tuon?
Lause on "löydetty" nettisivuilta http://www.amoriini.com
sinne pääsee myös suomi24 kautta, linkistä koti ja perhe -> häät ja polttarit -> hui häitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402939
- 172726
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402058